השוק

מאסק הפתיע: "אנחנו עשויים לחזור לקבל את התשלום בביטקוין"

מייסד טסלה נתן הופעה בכנס The B Word וטען: "תומך בביטקוין ורעיון המטבע הקריפטוגרפי בכלל, אם מחיר הביטקוין יורד, אני מפסיד כסף ולכן אני רוצה שיצליח" והבטיח: "יש לחברה הזו שני שליש מכלל הכאב שחוויתי בחיים"

כפיר אדר | 
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
ההופעה של אילון מאסק בכנס The B Word, ועידה בנושא ביטקוין סיפקה את הסחורה ומייסד טסלה אמר אמש (רביעי) כי רכביו החשמליים ועסקיו הסולאריים יכולים לסייע לכורי הביטקוין לעבור לאנרגיה מתחדשת, אך כיום הוא מוגבל על ידי אספקה ​​מוגבלת של תאי סוללה.
במהלך פאנל שגם כלל את מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי, אחד ממובילי ענף הקריפטו, סטיב לי, שאל את מאסק מה תעשיית הביטקוין עתירת האנרגיה יכולה לעשות "כדי להאיץ את המעבר לאנרגיה מתחדשת" ו"האם טסלה אנרגיה יכולה למלא תפקיד?", על כך מאסק השיב, "ובכן, אני חושב שטסלה יכולה למלא תפקיד".
לאחר מכן רמז שכל סיבת הקיום של טסלה הייתה להעביר את העולם לאנרגיה נקייה. "הייתי אומר שחוויתי חוויות די קשות בחיים וככל הנראה יש לטסלה אחריות ללפחות שני שלישים מכל הכאב האישי והמקצועי, אך יחד עם זאת היא שם כדי לתת לי פרספקטיבה".
"למעשה הגורם המגביל עבורנו כרגע הוא ייצור הסוללות. אז אנחנו צריכים גם לייצר באופן עצמאי את תאי הסוללה הפנימיים שלנו בטסלה וגם להגדיל את ההיצע מספקים", מאסק גם חזר על כך שגם ברגע שטסלה תוכל לייצר תאי סוללה משלה, היא עדיין תסמוך על יצרני תאי סוללות אחרים. ספקיות התאים הנוכחיות שלה כוללות את פנסוניק, LG ו-CATL.
"באופן כללי כשאני מדבר עם הספקים שלנו והם אומרים 'כמה תאים היית רוצה?' אני אומר 'כמה תאים אתה יכול להכין?' אתה יודע 'מכיוון שלפעמים הם מודאגים, האם טסלה עומדת להתחרות בהם על ייצור תאי הבטריה? אני פשוט צריך כמות מטורפת שלהם, זה כל העניין".
למרות המהומה שיצר לאחרונה בעולם הקריפטו, מאסק אמר כי הוא: "תומך בביטקוין ורעיון המטבע הקריפטוגרפי בכלל, אם מחיר הביטקוין יורד, אני מפסיד כסף, אני בהחלט לא מאמין להשיג את המחיר הגבוה ולמכור, או משהו כזה. הייתי רוצה לראות שהביטקוין יצליח".
בחודש מאי, טסלה עצרה את העסקאות בביטקוין לאחר שמאסק אמר שהוא מבין שרשת הקריפטו יכולה להסתמך רק על אנרגיה המופעלת על ידי פחם ופוגעת בסביבה ובכורים. "המשימה של טסלה היא להאיץ את הופעתה של אנרגיה בת קיימא, האם נחזור לקבל תשלומים בביטקוין? זה יכול להיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה