השוק

דירוג חברות הביטוח לחודש יולי: איזה מניה הובילה?

חברות הביטוח, כמו הבנקים נכנסו ביולי לעמדת המתנה אבל עדיין היו חברות שהמניה שלהן הניבה תשואה חיובית למשקיעים; אז איזו מניה של איזו חברת ביטוח עשתה את התשואה הטובה ביותר ביולי; הדירוג
ניצן כהן | 
חברות ביטוח (צילום פזית עוז, מתוך אתר איילון, פייסבוק/יורם נוה)
מניות חברות הביטוח דישדשו בחודש יולי ולמעשה כמעט כולן הניבו תשואה שלילית למשקיעים בעוד שתי חברות הניבו תשואה חיובית.
בסך הכל עולם הביטוח נמצא גם במיני סערה. אמנם הפיקוח על הביטוח לא כופה דיגיטציה של החברות ושיפור השירות כמו בבנקים אבל עדיין צצות חברות אינשורטק שמאתגרות את הענף הכבד הזה. די היה לראות את הרכישה של איילון על ידי ווישור כדי להבין עד כמה התחום הזה יכול להיות מעניין.
 
כלל ביטוח ממשיכה להיטלטל כשאיש העסקים אלפרד אקירוב הגדיל את ההחזקות שלו בחברה ונראה כי הוא עושה את דרכו להפוך לבעל השליטה בחברה. בשוק ההון מבינים שללא הבהרה מראש של כללי המשחק שיסדירו מה מותר ומה אסור לאקירוב לעשות בהתחשב בפרשה הקודמת, הרי שכדאי להמתין שתמונת הבעלות והניהול בחברה תתבהר.
חברת הביטוח הראל נמצאת גם היא בתהליך של חילופים בהנהלה ובסך גם כאן ממתינים לראות מה ילד יום. באשר לשאר חבות הביטוח הרי שגם הן נמצאות בתהליך חשיבה פנימי על העתיד שלהן וכרגע עוד אין בשורות כשברור לכל שככה חברות הביטוח לא יכולות להישאר.
אז המניה שהניבה בחודש יולי את התשואה הטובה ביותר היא מניית הפניקס שעלתה ב-1.5%, מניית איי.די.איי הייתה השניה עם תשואה חיובית של 1.1%. מניית כלל ביטוח ירדה ב-0.3%, מנורה ירדה ב-0.9% וליברה ירדה ב-1.3%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה