השוק

דירוג חברות הביטוח: איזו מניה עשתה את התשואה הגבוהה ביותר?

חברות הביטוח סיימו לפרסם את הדוחות הכספיים שלהן לרבעון הראשון של השנה וזה היה חתיכת רבעון עבורן, אבל אם הייתם משקיעים במניה של איזו חברת ביטוח הייתם מרוויחים הכי הרבה; ספויילר: זו לא החברה הכי רווחית
ניצן כהן | 
חברות ביטוח (צילום פזית עוז, מתוך אתר איילון, פייסבוק/יורם נוה)
חברות הביטוח סיימו לפרסם את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של השנה, וזה היה חתיכת רבעון עבורן. כמעט כל חברות הביטוח השיגו רווחים משמעותיים. כמעט כולן נהנו משוק ההון שהאיר להן פנים והניב להן דמי ניהול שעשו את הרבעון החולף לרבעון חלומי.
אז אם הייתם רוצים לקחת חלק בחגיגת הרווחים הזו, באיזו חברת ביטוח הייתם משקיעים? איזו מניה של איזו חברת ביטוח הניבה את התשואה הטובה ביותר מתחילת השנה ובטח תתפלאו שזו חברת הביטוח הקטנה איילון שהרוויחה ברבעון הראשון 61 מיליון שקל "בלבד" אבל הניבה למשקיעים במניה שלה תשואה חיובית של לא פחות מ-59% מתחילת השנה.
חברת הביטוח השניה בדירוג היא חברת הביטוח כלל שעברה בשנה האחרונה טלטלות ניהוליות לא פשוטות. אבל כלל ביטוח זינקה לצמרת הדירוג עם תשואה של המניה שהסתכמה ב-31% מתחילת השנה. כלל ביטוח אגב, הרוויחה ברבעון הראשון של השנה 402 מיליון שקל.
חברת הביטוח השלישית בדירוג היא חברת הביטוח הפניקס שהניבה למשקיעים תשואה חיובית של 29%. הפניקס אגב, היא חברת הביטוח הרווחית בישראל עם רווח רבעוני של 315.4 מיליון שקל.
 
במקום הרביעי הייתה זו חברת הביטוח מגדל שהניבה תשואה למשקיעים של 25% מתחילת השנה. מגדל הרוויחה ברבעון הראשון של השנה 314.2 מיליון שקל והיא חברת הביטוח השניה ברווחיות בישראל.
מנורה מבטחים הניבה למשקיעים תשואה חיובית של 18% מתחילת השנה והיא סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווח נקי של 200 מיליון שקל. הראל סוגרת את הדירוג עם תשואה של 16% מתחילת השנה כשסיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווחים של 243 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה