השוק

כלל ביטוח מתבססת כאחת החברות הרווחיות בישראל עם תשואה על ההון של 25.5%

הרווחים משוק ההון סידרו לחברה רווחים של 424 מיליון שקל מביטוח חיים; תיק הנוסטרו של החברה הניב רווחים של 209 מיליון שקל; הרווח הרבעוני הנקי זינק ל-402 מיליון שקל
ניצן כהן | 
יורם נווה, מנכ"ל כלל ביטוח (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של יורם נווה)
נראה שלאחר המהומה בכלל ביטוח, החברה חוזרת לעצמה ומבססת את מעמדה כאחת מחברות הביטוח הרווחיות בישראל. כלל ביטוח סיימה את הרבעון עם רווח נקי של 402 מיליון שקל, רווחים שמשקפים תשואה על ההון (במונחים שנתיים) של 25.5%.
את הרווחיות הפנטסטית של כלל ביטוח סידרו הרווחים משוק ההון שהניבו לה רווחים מביטוחי חיים של 424 מיליון שקל. תיק הנוסטרו של החברה הניב לה מרווח פיננסי של 209 מיליון שקל.
היקף הנכסים המנוהלים של החברה הגיע לשיא של כ-246 מיליארד שקל, עלייה של כ-4% לעומת סוף שנת 2020. ההון המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם בתום הרבעון הראשון בכ-6.7 מיליארד שקל לעומת כ-6.3 מיליארד שקל בסוף השנה שעברה.
בסך הכל גבתה כלל ביטוח במהלך הרבעון הראשון פרמיות, דמי גמולים ותקבולים בגין חוזי השקעה בהיקף של כ-5.5 מיליארד שקל, לעומת כ-5.2 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח אמר כי "כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה לעמוד בהצלחה בתוכנית האסטרטגית שלה ומציגה צמיחה משמעותית, לצד המשך התייעלות בהוצאותיה, דבר המוביל לשיפור עקבי ברווח החיתומי. בתוך כך קטנה מצבת העובדים בשנתיים האחרונות בכ- 500 עובדים.
"החברה ממשיכה להציג תשואות מהגבוהות בענף, דבר התורם למיצוב העסקי שלה ולרווחיותה. אנו מסכמים את הרבעון הנוכחי עם היקף נכסים מנוהלים שהגיע לכ-246 מיליארד שקל.
"כחלק מאסטרטגית ההשקעות שהתווינו בתחילת 2019 העמקנו את השקעותינו בתחום הטכנולוגיה וכיום, החשיפה הכוללת, לרבות התחייבויות עתידיות, עומדת על כ-2 מיליארד דולר. ברבעון האחרון נהנו עמיתי כלל ביטוח ופיננסים מעליות שווי משמעותיות בסקטור זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה