השוק

אחת החברות הגדולות בעולם קרסה ב-12% וזו הסיבה לנפילה

מניית Salesforce סבלה מהיום הגרוע ביותר מאז תחילת מגיפת הקורונה לאחר תחזית רווחים מאכזבת, זאת למרות עלייה בהכנסות והרווח הנקי. במקביל, החברה הודיעה גם על קידומו של ברט טיילור למנכ"ל משותף, המשמש לצד מארק בניוף
מערכת ice | 
בורסה (צילום pixabay, pexels, freepik)
מניית חברת הענק סיילספורס צללה ב-12% אמש (רביעי), ובכך רשמה את הירידה החדה ביותר שלה מאז מרץ 2020, כאשר החששות לגבי התפשטות מגיפת הקורונה זעזעו את השוק העולמי.
הפעם הירידה באה בעקבות תחזית רווחים מאכזבת לרבעון הרביעי הפיסקאלי, שהאפילה על תוצאות הרבעון השלישי שהיו טובות מהצפוי ועל הקידום בסיילספורס של ברט טיילור לתפקיד מנכ"ל משותף, לצד מארק בניוף, מהאנשים הוותיקים והמוערכים בחברה.
 
סיילספורס אמרה בדו"ח שלה כי הרווח למניה ברבעון דצמבר יירד לסכום שבין 72 ל-73 סנט, לאחר שהאומדן הממוצע עמד על 81 סנט, על פי אנליסטים מובילים. בעוד שהרווח החמיץ את הציפיות, סיילספורס העלתה את תחזית ההכנסות שלה לטווח שבין 7.22 מיליארד דולר ל-7.23 מיליארד דולר, בערך בהתאם להערכות של 7.22 מיליארד דולר. אנליסטים כתבו בדו"ח כי התחזית של סיילספורס "יכולה לשקף שמרנות של ההנהלה".
ברבעון השלישי "התוצאות היו סולידיות", כתבו האנליסטים, שממליצים לקנות את המניה. "עם זאת, הנחיות מעט מאכזבות יתנו למניה נשימה לאחר ריצה חזקה במהלך ששת החודשים האחרונים". למרות השפל של יום רביעי, מניית Salesforce עלתה ב-6.6% בששת החודשים האחרונים והמניה נסגרה במחיר של 251.50 דולר.
ירידת המניות של סיילספורס ביום רביעי הגיעה על רקע החששות הגוברים לגבי גרסת האומיקרון. הפעם האחרונה שבה היה יום גרוע יותר במניה של סיילספורס הייתה ה-16 במרץ 2020, אז צנחה המניה ב-16%. באותו יום, ארה"ב מדדי המניות סבלו מהצניחה החדה ביותר מאז ההתרסקות באוקטובר 1987.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה