השוק

קבוצת לוינשטין גייסה 220 מיליון שקל בריבית של 1.9%

חברת הנדל"ן המניב, שגייסה את הסכום במסגרת השלב המוסדי בהנפקת אג"ח, ביקשה לגייס 180 מיליון שקל. הריבית משקפת מרווח של כ-1.4% מעל לאג"ח הממשלתית המקבילה
איתמר כהן | 
ערן עמרם, סמנכ"ל כספים בקבוצת לוינשטין (צילום יחצ, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת הנדל"ן המניב לוינשטין נכסים הודיעה היום (ראשון) כי השלימה בסוף השבוע גיוס של 220 מיליון שקל באמצעות סדרת אג"ח חדשה (סדרה ג'). החברה, שגייסה את הסכום במסגרת השלב המוסדי, ביקשה לגייס במקור 180 מיליון שקל.
החברה קיבלה במסגרת מכרז למשקיעים מסווגים הזמנות בסך של 670 מיליון שקל. סדרת האג"ח תישא ריבית שקלית שאינה צמודה בשיעור של 1.9% לשנה במח"מ (משך חיים ממוצע) של 4.95 שנים. הריבית שהתקבלה משקפת מרווח של כ-1.4% מעל לאג"ח הממשלתית המקבילה.
 
כספי הגיוס בהנפקה - שאותה הובילה חברת החיתום של קבוצת מנורה מבטחים - ישמשו לפעילות השוטפת של החברה ולקידום פרויקטים לתעסוקה ומסחר שבשלבי ייזום ופיתוח בהיקף של כ-100 אלף מ"ר, בהם פרויקט התחנה המרכזית הישנה בתל אביב בהיקף של 58 אלף מ"ר.
לדברי ערן עמרם, המשנה למנכ"ל והאחראי על תחום הכספים בלוינשטין נכסים, "ביקוש היתר במכרז מהווה הבעת אמון מצד שוק ההון בחוסן הפיננסי של החברה. לוינשטין ממשיכה לבחון הזדמנויות עסקיות בשוק, שירחיבו את הפורטפוליו של החברה וישיאו ערך לבעלי המניות".
קבוצת לוינשטין, הנסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי של כ-1.5 מיליארד שקל, סיכמה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של כ-32.8 מיליון שקל - עלייה של כ-13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם בכ-20.6 מיליון שקל, לעומת כ-16.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה