השוק

בעלות של רבע מיליארד שקל: המתחם החדש בבאר שבע

קבוצת הנדל"ן לוינשטין החלה לשווק את מתחם המשרדים והעסקים שהיא בונה בסיטי החדש של באר שבע. הפרויקט, שמוקם בשיתוף עם חברת הביטוח כלל, כולל בנייני משרדים בני 19 ו-10 קומות
איתמר כהן |  3
הדמיית פרויקט לוינשטין-כלל בבאר שבע (צילום ויו פוינט)
חברת הנדל"ן המניב לוינשטין הודיעה היום (ראשון) כי החלה לשווק את פרויקט לוינשטין-כלל - מתחם משרדים ועסקים שהיא מקימה בשיתוף חברת הביטוח כלל בלב הסיטי החדש של באר שבע.
הפרויקט, שעלותו מוערכת ב-260 מיליון שקל, צפוי לכלול מגדל משרדים להשכרה בן 19 קומות, עם שטחי מסחר ומבנה של חמש קומות לחניה, וכן בניין משרדים בן 10 קומות שנועד לשימושה של עיריית באר שבע.
 
המתחם, שישתרע על קרקע בשטח של כ-14.4 דונם עם תב"ע מאושרת לבניית שטחי משרדים ומסחר בהיקף של 31 אלף מ"ר, ממוקם בצמוד לקרית הממשלה, לתחנת הרכבת ולתחנה המרכזית, לבית החולים אסותא, ובקרבת צירי תנועה ראשיים.
מגדל לוינשטין-כלל, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף, יכלול משרדים בגדלים שונים, לובי, מעליות מהירות, מסעדות ובתי קפה. לוינשטין תבצע את הפרויקט לאחר שזכתה במכרז מוניציפלי, וחתמה על הסכם קומבינציה עם העירייה ב-2019.
אורי פליישמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת לוינשטין, מסר כי "מרכז העסקים הראשי בעיר מאכלס חברות ענק מהתעשייה המסורתית וכן מתחומי ההיי-טק והסייבר, ואנו צופים כי מגמה זו תתחזק לאור הפיכתה של העיר באר שבע למטרופולין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אסותא בבר שבע? (ל"ת)
    משה 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רוביק דנילוביץ
    גיא 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    רוביק היקר רוצה ביניין. חדש ממשרד חדש..... יש הרבה אוכלי חינם בעירייה באר שבע...... והרבה ארנונה חחחח
    סגור
  • 1.
    דיי לבניות
    ?? 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    דיי עבר כמה אוד עפשר עים הבניות אוף , גם המיבנים רביי קומות זה מיותר
    סגור