השוק

דרמה בישראכרט: רן עוז משנה את מבנה ההנהלה

יפית גריאני שמשמשת סמנכ"ל בנק דיסקונט תעבור לישראכרט ותשמש כמשנה למנכ"ל ואחראית עם פעולות האשראי; במקביל התפטרו אמיר קושלביץ ושמעון חדד בכירי החברה
ניצן כהן | 
רן עוז (צילום פזית עוז)
ישראכרט מצטיידת ברכש נוצץ: יפית גריאני, סמנכ"לית בנק דיסקונט, עוברת לחברה ותשמש בה כשמנה למנכ"ל ואחראית על פעילות הליבה של החברה - פעילות האשראי. גריאני נחשבת לדמות מוערכת בעולם הבנקאות ולכן מעוניין רן עוז לרענן את הנהלת החברה בדמות דומיננטית כמו גריאני.
על פי ההערכות רן עוז מתכנן עוד שורה של מינויי בכירים שירעננו את שורות ישראכרט שנערכת להגברת הפעילות בתחום האשראי הצרכני וכניסה לתחומים נוספים.
 
המינוי של גריאני משדר לשוק את החשיבות שמייחס רן עוז לתחום הליבה - האשראי הצרכני שעומד להיכנס השנה לתחרות עזה עם השקת הבנק הדיגיטלי והתחרות ההולכת וגוברת בתחום הבנקאות שינסה להציף את השוק באשראי צרכני (יקר יחסית) ובאמצעים טכנולוגיים שיקלו על הצרכנים לקבל אשראי ולשלם באמצעות אפליקציות שעוסקות בתחום.
עוד מונתה גילי הוך תמונה לתפקיד סמנכ"לית אסטרטגיה ופיתוח עסקי. בתפקידיה האחרונים כיהנה הוך כמנהלת ההשקעות הישירות בחברות טכנולוגיה ופינטק בקבוצת מגדל, כמנהלת פעילות ההשקעות בישראל של קבוצת באידו הסינית, כסמנכ"לית אסטרטגיה, מחקר ופיתוח עסקי בבנק הפועלים, וכן כיועצת בכירה בחברת מקינזי. הוך מגיעה לישראכרט עם מעל 20 שנים של ניסיון בפיתוח עסקי, אסטרטגיה והשקעות בעולם הסטארט אפים, ובפרט מיזמי פינטק. הוך היא בעלת תואר שני במינהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית.
עמית שגיא ימונה לסמנכ"ל דאטה, דיגיטל ושיווק. בשלוש השנים האחרונות כיהן כמנהל מערך השיווק והדיגיטל באל-על, לפני כן כסמנכ"ל השיווק בקבוצת זאפ וכסמנכ״ל השיווק בבית ההשקעות אקסלנס. שגיא בעל ניסיון רב בניהול והובלה של תהליכים אסטרטגיים, שיווק, חדשנות ודיגיטל בארגונים גדולים. שגיא הוא בעל תואר שני ((MBA במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. 
במקביל יקודמו מנהלים בחברה: הגר בן עזרא, סמנכ"לית בכירה חטיבת לקוחות פרטיים בארבע השנים האחרונות, תקודם למשנה למנכ"ל. יוני רגב, המכהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ״ל מניעת הונאות ורגולציה, יקודם לסמנכ"ל ניהול סיכונים ומנהל הסיכונים הראשי של החברה בנוסף על תפקידו הנוכחי. גילה להר, סמנכ"לית האשראי בישראכרט בשנה האחרונה, תמונה לחברת הנהלה.
אמיר קושילביץ, סמנכ"ל ניהול סיכונים ומנהל הסיכונים הראשי, יסיים את תפקידו לאחר 11 שנים בחברה. שמעון חדד, סמנכ"ל בכיר חטיבת הלקוחות העסקיים, יסיים את תפקידו לאחר 5 שנים בחברה.הצוות החדש צפוי להוביל את המעבר של החברה מהיותה חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, לפלטפורמה פיננסית מתקדמת, מובילה ומבוססת דאטה.
רן עוז: "מתוך הבנה של המשימות והאתגרים שיעמדו בפני החברה, אנו בונים היום את צוות ההנהלה שיוביל אותה בשנים הקרובות, בהתאם לתוכנית האסטרטגית. המטרה שלנו היא להביא ללקוחות העסקיים, הפרטיים ולשותפים שלנו את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, בדרך הנוחה, הבטוחה והמהירה ביותר, ותוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות. אני משוכנע שהצוות החדש שלנו יעשה זאת בדרך הטובה ביותר.
״בנינו צוות הנהלה צעיר ומלא מוטיבציה, עם ניסיון מקצועי עשיר ומגוון, המתאים להוביל את החברה באתגרים שעומדים לפנינו ביישום האסטרטגיה. אני גאה להוביל הנהלה של חברה שהיא מהגדולות בישראל, שרוב חבריה הן נשים. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לאמיר ולשמעון על השנים הרבות שלהם בהובלת החברה, ועל התרומה לעיצובה של ישראכרט כמובילה בתחומה", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה