השוק

מספנות ישראל בגידול ענק בהכנסות, זה הדיבידנד שתחלק למשקיעים

דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד של 30 מיליון שקל, לאחר שההכנסות בשנה החולפת עלו בכ-23.5% לכ-945.1 מיליון שקל והרווח הנקי גדל בכ-26.1% והגיע לכ-100.1 מיליון שקל
מערכת ice | 
מימין לשמאל - שלומי פוגל, אסי שמלצר, סמי קצב (צילום דניאל צרסקי)
תעשיות מספנות ישראל מסכמת את 2021 עם תוצאות שיא ובדו"ח השנתי שלה דיווחה כי ההכנסות בשנה החולפת עלו בכ-23.5% לכ-945.1 מיליון שקל, הרווח הנקי גדל בכ-26.1% והגיע לכ-100.1 מיליון שקל.
בנוסף, ה-EBITDA בשנת 2021 זינק בשיעור של כ-16.5% לסכום של 185.7 מיליון שקל. ברבעון הרביעי, נרשמה עלייה של כ-29% בהכנסות לכ-270.3 מיליון שקל, גידול של כ-44% ברווח הנקי לכ-28.5 מיליון שקל, וה-EBITDA טיפס בכ-40.5% לכ-56.7 מיליון שקל, צבר ההזמנות במגזר המספנה גדל ועומד במועד פרסום הדו"ח על כ-1 מיליארד שקל. דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסך 30 מיליון שקל.
 
צביקה שכטרמן, מנכ"ל תעשיות מספנות ישראל: "בשנת 2021 המשכנו בצמיחה מואצת וקידום מנועי הצמיחה בכל תחומי הפעילות שלנו. התוצאות החזקות שאנו מציגים היום משקפות את הצלחת האסטרטגיה שלנו בגיוון הפעילויות וניצול מיקומנו על קו המים כתשתית, ממנה אנו מפתחים את פעילויות החברה השונות, עם חתירה ליעילות מקסימלית וגמישות תפעולית".
"במגזר המספנה צבר ההזמנות למועד פרסום הדוח חצה את רף מיליארד שקל, כאשר שורת עסקאות שנחתמו לאחרונה נעשו מתוך ראייה אסטרטגית של הרחבת סל המוצרים המוצעים ללקוחות, יצירת שיתופי פעולה עם מספנות אחרות ברחבי העולם וחיזוק מערכת היחסים המשמעותית וארוכת הטווח עם משרד הביטחון וחיל הים הישראלי, אשר השימוש שלו במוצרי החברה מסייע במכירתם ברחבי העולם".
"בפעילות הנמלית אנחנו ממשיכים להציג יעילות בסטנדרט עולמי עם פריקה במתכונת 24/7. רשמנו ב-2021 עלייה בקצב פריקת המטענים וצמיחה של 20% בהכנסות הפעילות, תוך שיפור הרווחיות. לאחרונה פעלנו לצרף להתמודדות במכרז נמל חיפה שותפה אירופאית מובילה, שאנו סבורים שהתמחותה בהפעלת נמלים ומסופי מטענים יכולה להוות בשורה של ממש לשוק המקומי. במגזר המלט רשמנו צמיחה של 11% בכמות הנמכרת ובמקביל המשכנו לייצר מנועי צמיחה נוספים לפעילות. בהקשר זה 'סימנט' רכשה לאחרונה את פעילות הדבקים והאבקות לבנייה של חברת קשת פרימה ובכך תגדיל את סל המוצרים שלה בתחום הבנייה הצומח, בו אנו שואפים להרחיב את פעילות הקבוצה".
"במגזר ההובלה הימית רשמנו גידול חד בהיקף ההכנסות ועלייה חדה ב- EBITDA. זאת, על רקע העלייה החדה במחירי ההובלה הימית, וכן הגדלת צי אוניות המטען והמלט שבבעלות החברה, המונה כיום 9 אוניות, בנוסף ל-4 אוניות יעודיות לפריקת מלט.  החברה ממשיכה לממש את תוכניתה העסקית, להרחיב ולפתח את פעילותה בתחומי הספנות, הגדלת מגוון השרותים לתעשיית הפקת הגז, הרחבת סל המוצרים בתחום הבנייה, הקמת הממגורות, הקמת מתקן הביטומן, תוך שהיא ממשיכה לפעול לאיתור השקעות נוספות בסינרגיה לתחומי פעילותה, לטובת המשך צמיחת החברה והשאת ערך לכלל בעלי מניותיה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה