השוק

אקירוב רכש בהנפקת לאומי כ-120 מיליון שקלים: "רכישה פיננסית"

איש העסקים אלפרד אקירוב, רכש בהנפקת לאומי כ-120 מיליון שקל. גורמים המעורים בפרטי העסקה מסרו ל-ice כי מדובר "בהשקעה פיננסית עבורו". אקירוב לא ויתר על כלל ביטוח אך נראה כי הפוזיציה שפתח על לאומי היא בקיע ראשון בנכונות שלו ״ללכת עד הסוף״ על כלל ביטוח
ניצן כהן |  1
אלפרד אקירוב (צילום יחצ)
איש העסקים אלפרד אקירוב, רכש בהנפקת לאומי כ-120 מיליון שקל. גורמים המעורים בפרטי העסקה מסרו ל-ice כי מדובר בהשקעה פיננסית עבורו. נזכיר כי בעבר החזיק אקירוב בהחזקה משמעותית בלאומי אך חיסל אותה כדי לפתוח פוזיציה על כלל ביטוח.
נכון להיום, אקירוב לא ויתר על כלל ביטוח אך נראה כי הפוזיציה שפתח על לאומי היא בקיע ראשון בנכונות שלו ״ללכת עד הסוף״ על כלל ביטוח. עבור אלרוב מדובר בחזרה להשקעה שהיוותה במשך שנים את אחת ההשקעות הגדולות של חברת הנדל"ן בחברה ישראלית.
 
כזכור, רק לאחרונה איש העסקים אקירוב ביקש להכניס שני דירקטורים מטעמו לכלל אחזקות ביטוח, אך לבסוף הצליח להכניס רק אחד, את דוד גרנות. באופן עקרוני אלפרד אקירוב ביקש להשפיע על כלל ביטוח מבלי שהוא קיבל לכך היתר מהממונה על הביטוח. מינוי של שני דירקטורים לדירקטוריון שמונה 8 דירקטורים מייצר השפעה לא מבוטלת למי שמינה אותם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תהיה לו השפעה חיובית, או שלילית?
    יעלה ג 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה זה אומר?שעכשיו כלל תצמצם את מידת ההתעללות שלה במבוטחים שתובעים אותה?
    סגור