השוק

מליסרון ברווח של 571 מיליון שקלים ברבעון

חברת הנדל"ן מליסרון מציגה גידול שיא ברווח במהלך הרבעון ותחלק דיבידנדים בסך 120 מיליון ש"ח

מערכת ice | 
צילום רמי זרנגר
חברת הנדל"ן מליסרון בעוד התקדמות יפה. אחרי שבחודשיים האחרונים הכניסה רגל בתחום החללים המשותפים, והמרכזים המסחריים, החברה מסכמת היום רבעון שני עם צמיחה משמעותית בפדיונות השוכרים ועליה ב-FFO לשיא של כ- 221 מיליון ש"ח. הרווח לבעלי המניות ברבעון טיפס בכ-66% לכ-571 מיליון שקל בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2021. החברה תחלק דיבידנדים בסך 120 מיליון ש"ח
 
החברה שורה של עסקאות במהלך הרבעון ולאחריו: כניסה לתחום המגורים ורכישת 50% מחברת אביב ייזום; רכישת קרקעות ביבנה, טירת הכרמל ובאזור צומת כנות לפיתוח פרויקטים בתחומי המסחר, המשרדים והלוגיסטיקה.
הפדיונות בקניונים השייכים לחברה עלו ברבעוןבכ-8% לעומת התקופה המקבילה ב-2019 והמגמה החיובית ממשיכה גם לאחר תאריך המאזן. ה-FFO ברבעון עלה כאמור בכ-12% לשיא של כ-221 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה בשנת 2021 ומשקף קצב שנתי של כ-884 מיליון שקל.
אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון: "אנו מסכמים את הרבעון השני של שנת 2022 עם תוצאות חזקות, המבטאות את צמיחתה של מליסרון בכל התחומים. ה- NOI של החברה עלה לקצב שנתי של כ-1.2 מיליארד שקל, וה-FFO מגיע עתה לקצב שנתי של למעלה מ-880 מיליון שקל. צמיחה זו נתמכה בגידול של כ-8% בפדיונות השוכרים בקניוני החברה, שנמשכה גם לאחר סיום הרבעון.
"במקביל להמשך פעילות ענפה של ייזום, פיתוח והרחבה בנכסי החברה, במהלך הרבעון ולאחריו השלמנו מספר מהלכים עסקיים משמעותיים, שמהווים נדבך חשוב ומרכזי לגיוון העסקי שלנו בעולמות הנדל"ן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה