השוק

האב סקיוריטי הגישה תשקיף ל-SEC לקראת המיזוג עם SPAC

התשקיף הפומבי הוגש בהתאם להוראות החוק האמריקאי כדי לאפשר למי שרוצה להתנגד לעסקה די זמן לעשות את זה; האב סקיוריט מעוניינת להאיץ את תהליך המיזוג עם ספאק כדי להפוך אותו ל"מעשה עשוי"
ניצן כהן |  1
אייל משה (צילום רובי לייבוביץ, ויקימדיה, freepik)
האב סקיוריטי הגישה היום תשקיף מיזוג פומבי (F-4) לרשות ניירות ערך האמריקאית (ה-SEC), לצורך השלמת המיזוג עם ה-SPAC, הצעת ניירות ערך החברה לבעלי מניות בארה״ב ותחילת המסחר בניירות ערך החברה בנאסד"ק.
השלמת המיזוג ותחילת המסחר כפופה לקיומם של תנאים מתלים, ביניהם, אישור התשקיף על ידי ה-SEC, אישור בעלי מניות החברה לביצוע המיזוג עם ה-SPAC  אישור בעלי המניות לביצוע הסדר (כפי שפורסם בחודש יולי) ואישור בעלי מניות ה-SPAC לביצוע המיזוג.
 
ככל שיושלם המיזוג, ההנפקה ורישום מניות החברה למסחר בבורסת הנאסד״ק בארה״ב, שווי העסקה הממוזגת, כפי שהוסכם עם ה-SPAC ועם המשקיעים הכשירים, צפוי להיות כ-1.28 מיליארד דולר.
מניות החברה צפויות להתחיל להיסחר בבורסת הנאסד"ק (בלבד) במחיר של 10 דולר למניה ללא מסחר מקביל בבורסה בתל אביב. המשמעות עבור בעלי מניות החברה הנוכחיים הינה כי כל מחזיק מניות החברה שנסחרות כיום בבורסת תל-אביב בישראל, יחזיק לאחר השלמת המיזוג במניות החברה שיסחרו בבורסת נאסד״ק.
בעת סיום ההנפקה בנאסד"ק, התמורה ברוטו, ללא עלויות עסקה, החזויה שתתקבל בידי החברה תעמוד בין 225-50 מיליון דולר (ערך מינימלי ומקסימלי), וזאת כתלות בפדיון בעלי מניות ה-SPAC את השקעתם.
אייל משה, מנכ"ל האב סקיוריטי: "מדובר בצעד משמעותי לקראת מיזוגה של האב סקיוריטי עם ה-SPAC וכניסתה למסחר בנסדא"ק. אנו פועלים כל העת, ונמשיך לדאוג גם בעתיד להמשך צמיחתה של החברה ולציבור בעלי המניות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הם מוכרים
    איתי 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע להסביר בכמה משפטים מה החברה הזו עושה ואיזה שירותים/מוצרים היא מוכרת/מפתחת?
    סגור