השוק

בית המשפט אישר מחיקה מיידית של האב סקיוריטי מהמסחר

המחיקה אושרה בכפוף לאישור האסיפה הכללית ולתחילת המסחר בנאסד"ק; האב סקיוריטי אמורה להתמזג עם ספאק אמריקאי במהלך הרבעון הרביעי של השנה לפי שווי חברה של 1.3 מיליארד דולר
ניצן כהן |  1
אייל משה (צילום רובי לייבוביץ, ויקימדיה, freepik)
בית המשפט המחוזי אישר להאב סקיוריטי להימחק מהמסחר בבורסה בתל אביב מיד כשהיא מתחילה להיסחר בנאסד"ק וזאת בכפוך לאישור המיזוג באסיפה הכללית והתחלת המסחר בנאסד"ק. על פי חוק החברות יש להמתין 90 יום מההודעה על מחיקה מהמסחר ועד המחיקה בפועל אולם החריג לכך הוא אישור של בית המשפט, אישור שכאמור ניתן לחברה.
נזכיר כי האב סקיוריטי חתמה על הסכם למיזוג לתוך ספאק אמריקאי לפי שווי חברה של 1.3 מיליארד דולר. האישור הסופי למיזוג אמור להתקבל (או להידחות) ברבעון הרביעי של השנה ולאחריו (במידה ויאושר) החברה תתחיל להיסחר באופן מידי בנאסד"ק. או אז תוכל להימחק מהמסחר בתל אביב.
 
ההחלטה של בית המשפט תמנע ארביטראז' במסחר, ולמעשה תביא לכך שכל המחזיקים במניה הישראלית, יעברו להחזיק בנייר האמריקאי עם תחילת המסחר.
עם הרישום למסחר בנאסד"ק ללא מסחר מקביל, מניות החברה יחלו להיסחר מניות החברה בבורסת הנאסד"ק (בלבד) במחיר של 10 דולר למניה ולפי שווי מוסכם של החברה לאחר המיזוג של 1.28 מיליארד דולר.
החברה הודיעה כי היא מתקדמת בתהליך המיזוג בארה"ב מול הרשויות בארה"ב ותזמן אסיפה כללית לאישור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האישור בדרך
    אריק 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מצויינת ואיכותית ללא כל ספק
    סגור