השוק

אנגלו סכסון ו-MAX בשיתוף פעולה ייחודי: זו המתנה שקיבלו העובדים

השבוע התקיים כנס המצטיינים של רשת אנגלו סכסון במלון דן בירושלים, במסגרתו העניק מנכ"ל הרשת, עו"ד רון נובוטני, תעודות הצטיינות ליועצי וזכייני הרשת. בנוסף, הציגו שיתוף פעולה ייחודי עם חברת MAX, במסגרתו הנפיקו כרטיסי אשראי ממותגים של אנגלו סכסון, המעניקים הטבות ייחודיות ופינוקים לעובדי הרשת
מערכת ice | 
רון נובוטני (צילום עוז מועלם)
השבוע התקיים כנס המצטיינים של רשת אנגלו סכסון במלון דן בירושלים, בהשתתפות מאות יועצי, מנהלי וזכייני הרשת מכל הארץ, שנותרו ללון במלון דן. במהלך הכנס העניק מנכ"ל הרשת, עו"ד רון נובוטני, תעודות הצטיינות ליועצי וזכייני הרשת שהציגו את התוצאות הטובות ביותר בשנה החולפת.
נובוטני והנהלת הרשת השיקו בכנס שיתוף פעולה חדש עם חברת MAX במסגרתו הנפיקו כרטיסי אשראי ממותגים של אנגלו סכסון, המעניקים הטבות ייחודיות ופינוקים לעובדי הרשת, לבני ובנות זוגם ולהוריהם. בסוף הערב התקיימה מסיבת ענק עד השעות הקטנות בהובלת הדיג'יי מיליה רוז, שחיממה גם את ההופעה של 50 סנט בישראל.
 
אנגלו סכסון היא רשת שיווק ותיווך נדל"ן ישראלית. לחברה יש כ-500 יועצי נדל"ן וסוכנים, הפעילים בכ-80 סניפים. הרשת משווקת ומתווכת בתים, דירות, קרקעות, שטחים חקלאיים, דירות יוקרה, משרדים, מבני תעשייה, חנויות, שטחי מסחר ומחסנים אנגלו סכסון הוקמה אי שם בשנת 1964 על ידי דייב בלומברג, עולה חדש מדרום אפריקה שהקים את החברה מתוך רצון להתמקד בעולים חדשים ובמשקיעים זרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה