השוק

שאקיל אוניל ופריס הילטון מחכים: החברה הישראלית במהלך ענק

מכלול מאמינה בקורקינטים של הסלבס ברחבי העולם: תעניק מימון מדורג של עד כ-30 מיליון שקל לחברת INOKIM הבין-לאומית
מערכת ice |  1
שאקיל אוניל (צילום אינסטגרם)
חברת מכלול צמיחה, מקבוצת מכלול, העוסקת במימון חוב מורכב מגובה בביטחונות לחברות בינוניות בצמיחה, העניקה חבילת מימון מדורג עד כ-30 מיליון שקל לחברת INOKIM הבין-לאומית העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק קורקינטים חשמליים. חבילת המימון תסייע ל-INOKIM להאיץ את תהליך הצמיחה שהחברה חווה בגזרות הבין-לאומיות, בין היתר לחדירה לשוק האמריקאי. העסקה מגיעה דווקא בימים של חוסר ודאות בשווקים הפיננסיים, ומעידה על הפוטנציאל של INOKIM בתחום פעילותה.
INOKIM נוסדה ב-2013 ופועלת כיום בכ-50 מדינות ברחבי העולם – הנהלת החברה נמצאת בישראל ומנהלת את הפעילות הבין-לאומית שלה באמצעות שתי חברות בנות, INOKIM סין העוסקת בייצור ופיתוח מוצרי החברה ו-INOKIM ארה"ב המתפקדת כזרוע שיווקית לפעילות בארה"ב. האחרונה הוקמה רק באפריל 2022 וכבר מצליחה לבסס את מעמדה בשוק האמריקני, לאחרונה חתמה עם רשת BEST BUY האמריקנית על הסכם שיווק באון ליין ובמכירה באמצעות 1,500 החניות הפרוסות בכל נקודה בארה"ב.
החברה הינה חלוצה בתחום ועוסקת כבר יותר מעשור בפיתוח ושיווק של קורקינטים חשמליים פרימיום בעיצוב ייחודי תוך מתן דגש רב על בטיחות ושילוב מערכות ייחודיות פרי פיתוחה של החברה. החברה פיתחה לאורך השנים קורקינטים המיועדים לשמש ככלי תחבורה עירוני לנסיעות קצרות טווח, ללא צורך ברישוי, ביטוח או בידע מוקדם, והם משמשים בעיקר ככלי תחבורה משלים ל"קילומטר האחרון", וכן עבור צרכי ניוד בתוך הערים. כמו כן, היא מוכרת גם מוצרים משלימים כמו קסדות, מחזיקי טלפון, תיקים וכו', ומתן שירותים ותחזוקה למוצרי החברה.
השילוב של מוצר מעוצב טוב ואיכותי תפס את העין של שלל סלבס מהעולם ומישראל, בהם פריס הילטון, סינדי קרופורד, כדורסלן ה-NBA לשעבר שאקיל אוניל, כדורגלן פריס סן ג'רמן סרחיו ראמוס, כדורגלן ברצלונה סרג'י רוברטו, גולש הסקי האולימפי שון ווייט, ועוד רבים. בישראל מפורסמים כמו נועה קירל, אביב גפן, ליאור רז (פאודה) ועוד.
לחברת INOKIM קיים יתרון תחרותי על פני החברות המתחרות במרבית הקטגוריות, בעיקר בכל הקשור לטווח הנסיעה ולמערכת הבלימה, ויתרונותיה באים לידי ביטוי בהקפדה על הנדסת האנוש, הרכבת חומרים איכותיים הבאים לידי ביטוי בחוויית הנסיעה, איכות הקיפול של הקורקינט, עמידות המכשיר ואיכות ההרכבה. INOKIM נמצאת בשליטת האחים כפיר ודרור בן-שושן, קבוצת MYWAY הסינית המתמחה בייצור מוצרי אלומיניום, חברת ביג מרכזי קניות, קרן ההון סיכון נקסט עין קפיטל בבעלות משפחת עיני המחזיקה בין היתר בחברת המזרח ענקית יבוא הרכב ועוד.
מיכל פישלר-מונד, סמנכ"ל השקעות בחברת מכלול, מציינת כי "זיהינו פוטנציאל עצום בחברת INOKIM, שהינה המובילה בתחום הקורקינטים בישראל ובין החברות המובילות בעולם. המימון של חברת מכלול צמיחה יסייע ל-INOKIM בין היתר בחדירה לשוק האמריקני, שהינו בעל פוטנציאל צמיחה אדיר. שוק המיקרו מוביליטי בעולם מוערך בכ40-50 מיליארד דולר, וצפוי לצמוח בקצב של 10%-20% בשנה. לאור כל זאת החלטנו שראוי ללוות את החברה ולהציע לה חבילה פיננסית ההולמת את צרכיה ויכולותיה".
מנכ"ל INOKIM דוד סהר, אמר כי "חברת INOKIM הינה חלוצה בתחום הקורקינטים החשמליים, אנו רואים ומתייחסים לכלים ככלי תחבורה לכל דבר, המהווים תחליף לכלי התחבורה הרגילים המזהמים את הסביבה האורבנית, ומהווים פתרון מעולה לפקקים ולתנועה בערים הצפופות. זיהנו את הפוטנציאל בשוק האמריקאי וכבר עשינו את הצעדים הראשונים של כניסה לשוק, ובכוונתנו להרחיב אף יותר את הפעילות בשוק זה. הייחודיות שלנו בין היתר, היא בתקני הבטיחות המחמירים שאימצנו לעצמנו בסקטור, במטרה להפוך את השימוש בקורקינטים לבטוח יותר, חיוני יותר ואף ממוסד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האוקס של האחים
    Max Beckman 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ??
    סגור