רכילות עסקית

יוסף חדאד חושף: מה יעשה ב-100 אלף שקל מהקמפיין החדש?

יוסף חדאד קטף קמפיין חדש: פרזנטור של אפליקציית "חדר מצב", של חברת ביטוחי הנסיעות "פספורטכארד". השתתפותו מותנת בכך שאת הכסף שירוויח עבור הקמפיין, כמאה אלף שקל, הוא יתרום למען פעילות הסברה למען ישראל בעולם.
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום אינסטגרם/ יוסף חדאד)
יוסף חדאד הוא פעיל הסברה ישראלית, עיתונאי פעיל חברתי במגזר הערבי בישראל, אושיית רשת ומנכ"ל עמותת "ביחד – ערבים זה לזה". מאז פרוץ המלחמה בשביעי באוקטובר, חדאד הוא אחד מהאנשים הבולטים בארץ, פעיל ההסברה זוכה לאהבה רבה בישראל עקב נחישותו והיוזמות שלו למען הסברה ישראלית בעולם.
לפי פרסום של וואלה! סלבס, נודע שלאחרונה חדאד קטף קמפיין חדש: פרזנטור של אפליקציית "חדר מצב", של חברת ביטוחי הנסיעות "פספורטכארד" - כיאה לחדאד שטס מסביב לעולם למען הסברה. החברה פנתה לחדאד בבקשה שיצטלם עבור האפליקציה ויוביל את ההסברה להשקת השירות החדש אשר יתריע בחינם בפני ישראלים על סכנות בחו"ל, ללא קשר לחברת הנסיעות שבה הוא מבוטח. חדאד הסכים להצעה, אבל השתתפותו מותנת בכך שאת הכסף שירוויח עבור הקמפיין, כמאה אלף שקל, הוא יתרום למען פעילות הסברה למען ישראל בעולם.
 
לאחרונה, חדאד גם הצטרף לעמותת "Make A Wish" כאשר איש העסקים הישראלי-קנדי סילבן אדמס אירח בביתו הפרטי בתל אביב את טקס חשיפת השגרירים החדשים של עהעמותה. השגרירים החדשים יפעלו להגשמת משאלותיהם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים,כולל כאלה שנפגעו פיזית מפיגועי ה-7 באוקטובר. נבחרו השנה גם יוסף חדד, עדן חסון, בר רפאלי, ניב סולטן, קווין רובין, שחר חיון ואודיה אזולאי כשגרירים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה