תקשורת ומדיה

יוסף חדאד מתרגש? "חבר יקר, נותן את כל האמת בפרצוף" | צפו

יוסף חדאד שיתף את עוקביו ברשת החברתית X, כי העיתונאי אמג'ד טאהא, עיתונאי מבחריין, הגן על מדינת ישראל בעת ריאיון לערוץ "MEMRI TV". יוסף חדאד: "בעימות בטלוויזיה, נותן את כל האמת בפרצוף למי שהגדיר את ישראל כאויבת של העולם הערבי"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה, freepik)
פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", יוסף חדאד, פרסם היום (שבת) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו הוא מפרגן לחברו העיתונאי אמג'ד טאהא, לאחר שזה הגן על מדינת ישראל בריאיון לכלי התקשורת הזר "MEMRI TV".

חדאד, שיתף את עוקביו ברשת החברתית כי העיתונאי ממדינת בחריין, התראיין לערוץ הטלוויזיה "MEMRI TV", והגן על ישראל לאחר שנטען בריאיון כי היא נחשבת למדינת אויב.
 
בציוץ כתב חדאד לעוקביו: "אמג'ד טאהא, עיתונאי מבחריין וחבר יקר, בעימות בטלוויזיה נותן את כל האמת בפרצוף למי שהגדיר את ישראל כאויבת של העולם הערבי... חייבים לצפות ולשתף!".
בסרטון המדובר, מציין טאהא כי מדינת ישראל איננה האויב האמיתי. "ישראל לא טמנה פצצה ליד הכעבה, וגם לא סימנה את מכה כמטרה לטילים שלה, ישראל לא יצרה מיליציות שהורגות לבנונים, עיראקים ותימנים. חלק מהפלסטינים הם אלה שתיארו את קאסם סולימאני שהרג סורים, עיראקים ואחרים – כ"שהיד של ירושלים". הם רואים את המחבל הזה כ"שהיד של ירושלים".
עוד הוסיף העיתונאי מבחריין: "איראן, שהרגה יותר מ-4 מיליון ערבים, היא היום זו שכרתה ברית עם המילציות בעזה. בואו נהיה כנים ונאמר שאפילו וירוסים מתפתחים, אבל הרוכלים של הגורם (הפלסטיני) לא. אין להם מה להציע מלבד קללות ופזיזות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה