מינויים

מנכ"ל פספורטכארד לשעבר במינוי יוקרתי: יחליף את מייסדי החברה הזו

חברת קופאס הבינלאומית לביטוחי אשראי תפעיל מעתה את שתי חטיבותיה בישראל CofaceBdi ו-Coface Israel, תחת ניהולו של יואל אמיר, לשעבר מנכ״ל פספורטכארד, שיחליף בתפקידו ת את מייסד BDI, אייל ינאי
מערכת ice | 
יואל אמיר (צילום יח"צ)
חברת קופאס הבינלאומית לביטוחי אשראי תפעיל מעתה את שתי חטיבותיה בישראל CofaceBdi ו-Coface Israel, תחת ניהולו של יואל אמיר, לשעבר מנכ״ל פספורטכארד. אמיר יחליף בתפקיד את מייסד BDI, אייל ינאי. אמיר שימש כמנכ״ל פספורטכארד במשך שש שנים.
ענקית ביטוחי האשראי הצרפתית Coface פעילה במאה מדינות ברחבי העולם, ומעניקה ביטוחי אשראי וסחר ביותר בכ-200 שווקים. בישראל, מתמחה Coface בשוק ביטוחי היצוא. ב-2006 רכשה החברה את השליטה בחברת הדירוג העסקי BDI, שהמשיכה לפעול תחת ניהולם של מייסדיה, אייל ותהילה ינאי. CofaceBdi מתמחה בדירוגי חברות ופירמות מקומיות, במידע עסקי, בסקירות שווקים ובניתוחי סיכונים בקרב למעלה מחצי מיליון חברות בישראל. 
 
​"אני נרגש לקראת האתגר החדש", אמר מנהל הפעילות הישראלית הנכנס, יואל אמיר. "החיבור בין ענקית עולמית כמו קופאס לחברת המחקר העסקי המובילה בארץ, CofaceBdi כבר מוכיח את עצמו שנים. אנחנו נמשיך לספק ללקוחות שלנו את הסטנדרט הגבוה שהם מכירים, לצד מוצרים חדשים ועדכניים", הוסיף.
מחברת Coface העולמית נמסר כי "שיתוף הפעולה עם מייסדי BDI היה פורה מאין כמותו, ואנו רוצים להודות להם על שנים ארוכות וטובות של עבודה משותפת. הכלכלה הישראלית חייבת רבות לתהילה ואייל ינאי. שירותי המידע העסקי של BDI היו חיוניים לזינוק המטאורי של הכלכלה  המקומית, והם ימשיכו להעניק לשוק המקומי את השקיפות והיציבות שנדרשים לו כעת".
עוד נמסר כי "למנכ״ל הנכנס אמיר ניסיון רב ביצירת מותגים חדשים וייחודיים בתחום השירותים הפיננסיים, ובהטמעת פעילות עסקית חדשה בפריסה בינלאומית. אין מועמד מתאים ממנו כדי להוביל שני העסקים הנפרדים הללו את החיבור בין Coface העולמית ל-BDI ולשוק המקומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה