רכילות עסקית
הסקוטית מבית ישרקו חושפת: זה משקה האלכוהול שישווק בישראל
הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את פעילותה בתחום האוזו. החברה חתמה על זיכיון לשיווק תזקיק אוזו המכונה 'פלומארי אדולו' בישראל. יריב ארדון, מנכ"ל ישרקו: "מהלך זה מחזק את קטגוריית האלכוהול של החברה ומאפשר לישרקו להציע מגוון רחב של מותגי ואלכוהול"
הסקוטית מבית ישרקו, המייבאת ומשווקת יינות ואלכוהול, מודיעה היום (שלישי) על הרחבת פעילותה בתחום האוזו. לצד שיווק המשקאות האלכוהוליים אוזו פלומארי ואוזו 7, חתמה החברה על זיכיון לשיווק חתמה על זיכיון לשיווק תזקיק אוזו המכונה 'פלומארי אדולו' בישראל.
אוזו פלומארי אדולו ישווק בישראל תחת מיתוג חדש הכולל את המיתוג של האוזו המוביל, "פלומארי". מדובר בתזקיק אוזו שעבר יותר שלבי זיקוק מאשר אוזו פלומארי המוכר על כן אוזו פלומארי אדולו נחשב כאוזו פלומארי רזרב.
המכירות של תזקיק האוזו, יותר מהכפילו את עצמן ב-5 השנים האחרונות ועד היום, כ- 8 מיליון שקלים ב- 2019 וכ- 21 מיליון שקלים ב- 2024. הגידול משקף גם את מגמת גידול בכלל קטגורית האניס, הכוללת את הערק והאוזו. למשל: עפ"י נתוני סטורנקסט קטגורית האניס גדלה מ- 127 מיליון שקלים ב- 2021, ל- 176 מיליון שקלים בשנת 2024.

בתמונה: אוזו פלומארי אדולו, צילום: יח"צ
בשוק האוזו, שוק האניס הפרימיומי (לעומת הערק, הנתפס כזול ובסיסי יותר), הקטגוריה מראה גידול של 27% משנה לשנה, כאשר אוזו פלומארי מוביל את גידול הקטגוריה וצומח בכ- 36% בממוצע משנה לשנה ב4 השנים האחרונות.
עפ"י נתוני סטורנקסט פלומארי צמח מ- 1.49 מיליון בשנת 2022 ל- 2.99 מיליון בשנת 2024. אוזו 12, השחקן השני בקטגוריה, צמח ב- 15% בלבד משנה לשנה, ובשנת 2024 עמד על 0.62 מיליון שקלים בשוק המבורקד. נתונים אלו כמובן לא כוללים את שוק החנויות הפרטיות, הברים והמסעדות, שם הנתונים גבוהים משמעותית אך המגמה זהה.
עוד ב-
יריב ארדון, מנכ"ל חברת ישרקו, מסר: "מהלך זה, מחזק את קטגוריית האלכוהול של החברה ומאפשר לישרקו להציע מגוון רחב של מותגי וסוגי אלכוהול בינלאומיים, ובכללם האניס לרשתות הקמעונאיות ולמסעדות, ולהרחיב את מגוון המותגים הבינלאומיים האיכותיים שישראלים אוהבים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה