רכילות עסקית

מנכ"ל מלונות דן נכנס למטבח בקיסריה ריזורט

מלון דן קיסריה ריזורט אירח בסוף השבוע פעילויות ייחודיות לרגל חג החנוכה, מי שנכח באירועים הוא לא אחר ממנכ"ל מלונות דן רונן ניסנבאום, שאפילו נכנס למטבח במלון
מערכת ice | 
רונן ניסנבאום (צילום יחצ)

רונן ניסנבאום מנכ"ל מלונות דן ומתן לרנר מנכ"ל דן קיסריה ריזורט הגיעו בסוף השבוע האחרון למלון בקיסריה לרגל סוף שבוע מיוחד שנערך בו. השניים אירחו את האמנים חמי רודנר ודנה ברגר שהופיעו במלון דן קיסריה, ואת השף רז רהב שהצטרף לשף המלון דניאל פוגל. יחד הם בישלו ארוחת מיוחדת, וזאת במסגרת סוף שבוע מיוחד שנערך במלון.

במהלך סוף השבוע בדן קיסריה ריזורט, אורחי המלון נהנו מתוכנית בידור וקולינריה מיוחדת לרגל חג החנוכה. ביום חמישי מארוחת ערב מיוחדת במסגרתה שף המלון דניאל פוגל אירח את השף הצעיר והמוכשר רז רהב ממסעדת OCD המצליחה ויחד הם בישלו ארוחה מפתיעה וייצרו חוויה קולינרית יוצאת דופן.

רונן ניסנבאום מנכ"ל מלונות דן, מתן לרנר מנכ"ל דן קיסריה ריזורט, השף רז רהב ודניאל פוגל שף דן קיסריה ריזורט

ביום שישי בצהריים אורחי המלון נהנו משיחה אחד על אחד במסגרתה איש הקולינריה דוד קישקה אירח את השף רז רהב ששיתף את האורחים בסיפור האישי שלו. רהב חשף  כי מתוך הנורקסיה שסבל ממנה הוא החל לחקור את עולם האוכל ושהטיול שלו אחרי הצבא היה בין מטבחים ברחבי העולם וכך הגיע לעסוק בתחום.

דנה ברגר, מתן לרנר מנכ"ל דן קיסריה ריזורט וחמי רודנר

לאחר מכן אורחי המלון נהנו מהופעת שקיעה מיוחדת ומרגשת של הזמרים חמי רודנר ודנה ברגר שריגשו במופע אקוסטי נוסטלגי במדשאות המפורסמות של דן קיסריה ריזורט. בסיום ההופעה אורחי המלון והאמנים התאספו יחד לטקס הדלקת נרות חנוכה בלובי של הריזורט כמיטב המסורת.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה