רכילות עסקית

בעלי אפריקה ישראל מלונות זכה לביקור של אורח מיוחד

איציק דיין בעל חברת אפריקה ישראל מלונות ושרון אלון מנכ״ל אפריקה ישראל מלונות אירחו בסוף השבוע האחרון את פסטיבל הוולנס הראשון בים המלח, כאשר בין האורחים שגריר מרוקו בישראל עבד אל-רחמים ביוד ורעייתו. מיטב האמנים הגיעו
מערכת ice | 
איציק דיין ושגריר מרוקו (צילום אלון חכמון)
איציק דיין בעל חברת אפריקה ישראל מלונות ושרון אלון מנכ״ל אפריקה ישראל מלונות המחזיקה ומנהלת את המותגים קראון פלזה, Vert ואינדיגו, אירחו בסוף השבוע האחרון את פסטיבל הוולנס הראשון בים המלח, כאשר בין האורחים שגריר מרוקו בישראל עבד אל-רחמים ביוד ורעייתו. 
 
 שרון אלון
מנכל חברת אפריקה ישראל מלונות המחזיקה במותגים, vert, קראון פלזה ואינדיגו מסר: ״רשת מלונות Vert הוקמה לפני כשנתיים כמותג חדש מבית מלונות אפריקה ישראל. המשמעות של המילה  VERT היא ירוק בצרפתית,  שם שנבחר מתוך שאיפה לייצר מותג שוחר קיימות, נושא שמאוד קרוב ויקר לליבי. והיבט שחשוב לדבר עליו, בייחוד במקום הזה שהוא אחד המיקומים הכי מיוחדים בעולם, ים המלח המרהיב.  Vert wellness festival מתבסס על שילוב בין כושר, תזונה וגם כמה פינוקים לנשמה. אנחנו מקווים להפוך את האירוע למסורת בשנים הבאות ושמחים על היענות המרשימה וכעת נמצאים עם הפנים קדימה לפרויקטים שיחשפו במהלך החודשים הקרובים המשלבים את עולמות הוולנס והנופש״.
אסף בן דב, סמנכ״ל שיווק מלונות אפריקה ישראל, מוסיף: ״זכות גדולה היא לנו להיות מובילים בענף בארוח בחווית  וולנס המהווה את בסיס מותג Vert. מסורת הפסטיבל  אותה השקנו לראשונה היוותה הצלחה גדולה  ושמחים שהקהל הרב שהגיע נהנה מכלל הפעילויות וההופעות. להתראות בשנה הבאה״.
‎הפסטיבל כלל הופעות של מיטב האומנים מוש בן ארי, להקת טיפקס, ANNA RF, טרומלפדוב ועוד, יריד אוכל מגוון ועשיר הכולל תפריטים שונים שיוצרו על ידי מומחי בריאות ויועצים קולינארים, סדנאות וולנס לאיזון הגוף והנפש. בין המנחים בפסטיבל, ריטה גולדשטיין (שגם מנחה את האירוע), גורו הבריאות והכושר אירה דולפין, השחקן שי אביבי שמעביר סדנאות משחק וזוגיות, מאמנת הכושר והעיתונאית, שרון ינובסקי עם ותק של 18 שנה, בפילאטיס ייעוץ לתזונה טבעית ומומחית לניקוי רעלים, ועוד מעל 50 סדנאות ב – 3 מתחמים עם מיטב המנחים והמאמנים בנוסף מתחם הספא המפנק של המלון מציע תפריט טיפולים מיוחד  לאורחי VERT Wellness Festival. את פסטיבל הבריאות מפיקים סורנטו בריאות & וולנס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה