נדל"ן ותשתיות

אפריקה ישראל תשקיע סכום עתק בפרויקט בירושלים

החברה מקבוצת לפידות דיגיטל חתמה על עסקה עם בעלי מתחם דינמומטר בירושלים בהשקעה צפויה של למעלה מ-100 מיליון שקל. עסקה זו, הינה הראשונה שנחתמה ע"י החברה ברובע זה ובכוונתה להמשיך ולהרחיב את הפעילות בו
כפיר אדר | 
דירות במרכז העיר ירושלים (צילום דוידי ורדי, מתוך אתר פיקיויקי)

חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת לפידות קפיטל, הודיעה הבוקר (ראשון), כי חתמה על עסקה עם בעלי מתחם דינמומטר שבאזור התעשייה תלפיות בירושלים, בהשקעה צפויה של למעלה מ-100 מיליון שקל.

במסגרת העסקה החברה תקדם תכנון לפרויקט בגובה עד 30 קומות, בעירוב שימושים למגורים מסחר ומשרדים וזאת בהתאם לעקרונות תכנית האב להתחדשות רובע תלפיות, שהכינה עיריית ירושלים. עסקה זו, הינה הראשונה שנחתמה ע"י החברה ברובע זה ובכוונתה להמשיך ולהרחיב את הפעילות בו.
אפריקה ישראל מגורים פועלת בבירה בהיקפים נרחבים הכוללים אלפי יחידות דיור למכירה, דיור להשכרה, שטחי מסחר, משרדים ומלונאות, המחדשים את נופה של ירושלים. מבין הפרויקטים של החברה: פרויקט סביון VIEW, הרב קוק, פרויקט חצר הנביאים, סביוני ארנונה וסביוני ארנונה בוטיק, סביוני רמת שרת, סביוני קטמון החדשה, פרויקט בוליביה בקריית היובל ועוד.


מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אנחנו גאים לקחת חלק במימוש פוטנציאל העיר ירושלים, בה אנו משקיעים בשלל פרויקטים. אנחנו מאמינים שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים בבירה ילך ויגבר בשנים הקרובות, כאשר הנהגת העיר, בראשות מר משה לאון וצוותו פועלת כל העת למשוך לירושלים קהל צעיר, איכותי ויצרני. אנו שמחים על יכולתנו להמשיך את מסורת שכונות הסביונים בירושלים, על פי ערכי היסוד של החברה שהם מקצוענות, אמינות תכנון ובנייה מוקפדים וקהילתיות, תוך שמירה על צביונה המיוחד".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה