רכילות עסקית

פרטנר חוגגת את המימונה עם כוכבת "מאסטר שף"

השפית סמדי בומבה, מהמשתתפות הבולטות שהיו ב"מאסטר שף", הגיעה למטה קבוצת התקשורת פרטנר בראש העין, והפתיעה את העובדים בחגיגת מימונה מפנקת 
מערכת ice | 
סמדי בומבה וגלית שקאלו אופנברג (צילום יחצ)
אצל השפית סמדי בומבה, מהמשתתפות הבולטות שהיו ב"מאסטר שף", חגיגות המימונה לא הסתיימו והשמן ממשיך לרתוח! 
אתמול (ראשון) הגיעה כוהנת האוכל הביתי למטה קבוצת התקשורת פרטנר בראש העין, והפתיעה את העובדים בחגיגת מימונה מפנקת הכוללת ספינג׳ים ומופלטות, מגשי מתוקים, פיצוחים וכמובן מוזיקה, ריקודים ותלבושות מסורתיות. מתחם האוכל של הקבוצה עוצב כולו ברוח החגיגות.
 
גלית שקאלו אופנברג, סמנכ״לית חטיבת השירות בקבוצת התקשורת פרטנר פגשה את סמדי בומבה, הפשילה שרוולים, נכנסת לעמדת ההכנה במטבח ולמדה מסמדי את המתכונים הסודיים והטיפים הייחודים של סמדי לחגיגת מימונה מושלמת. ביום חמישי הקרוב יגיע למטה הקבוצה השף יהודה עמר, שזכה ב"מאסטר שף" וכיכב ב"משחקי השף", לחגיגות עצמאות.
כמו כולם, גם בגוף התקשורת "ישראל בידור" חגגו את המימונה המסורתית עם כל הביצה, ומי שגנבו את ההצגה היו בעיקר סטטיק וגרושתו שרית פולק שהגיע בנפרד אבל נצפו יחד.
אירוע המימונה השנתי של "ישראל בידור" נערך באולמי גבריאל בנס ציונה בניצוחה של מי אם לא מפיקת האירועים אירית רחמים. בחגיגה מטורפת בעיצוב מרהיב של כנרת חינה, ועם הופעה של לא אחרת משרית חדד שבה נכחו כל תעשיית הבידור הישראלית.
בין הסלבס שהגיעו לאירוע: שר התרבות מיקי זוהר ובנו אליאב זוהר, הסוכן רוברטו בן שושן ודור ההמשך בנו סתיו בן שושן, הזמר והשחקן דילן דרור, סטטיק ושרית פולק שנצפו צמודים ומסתודדים ברחבה, משה פרץ, אבי אברומי, נוי אייזן, רומי גיאור, נטע ברזילי, קים אור אזולאי, סהר כהן, אן זיוי, ליאם גולן, אירה דולפין, רון ביטון, אור לוזון ואן בי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה