בעולם

אילון מאסק מתרסק: ספינת החלל הענקית התפוצצה לאחר השיגור

למרות הדחייה, בשעות אלו ממש שוגרה ספינת החלל הענקית של חברת ספייסX, של אילון מאסק, ובהתאם לציפיות הנמוכות של המייסד מהשיגור, מתברר כעת כי ספינת החלל התפוצצה לאחר דקות ספורות
מערכת ice |  4
אילון מאסק, מנכ"ל SpaceX (צילום shutterstock, יוטיוב/ insider News)
למרות הדחייה, בשעות אלו ממש שוגרה ספינת החלל הענקית של חברת ספייסX, של אילון מאסק, ובהתאם לציפיות הנמוכות של המייסד מהשיגור, מתברר כעת כי ספינת החלל התפוצצה לאחר דקות ספורות. 
כזכור, שיגור הפרויקט נדחה מיום שני האחרון עקב תקלה להיום, אך לפי העדים אחרי ארבע דקות בלבד באוויר היא התפוצצה. על פי הערכות היא הגיעה לגבוה של 39 קילומטרים לפני שכשלה. בעת זו עדיין אין פרטיים עדכניים על סיבת הכישלון, אך נזכיר מאסק צפה את האירוע במידה מה.
 
כזכור, ימים לפני השיגור מאסק הודה כי הוא סקפטי. "אני מניח שהייתי רוצה פשוט להנמיך את הציפיות", אמר מאסק, במהלך אירוע "Spaces" בטוויטר עבור המנויים שלו ביום ראשון בערב. "אם נתרחק מספיק מנקודת השיגור לפני שמשהו ישתבש, אז אני חושב שאראה בזה הצלחה. רק לא לפוצץ את מתקן השיגור".
הוא הוסיף: "יש סיכוי טוב שזה יידחה מכיוון שאנחנו הולכים להיות די זהירים לגבי ההמראה הזו". זה יהיה הניסיון הראשון של SpaceX להשיק את ספינת Starship בהרכבה מלאה המתבססת על מסע ניסויים של שנים.
מאסק מציג ומדבר על Starship כבר חצי עשור, והוא מרבה להתפאר על הפוטנציאל שלה לשאת מטענים ובני אדם למאדים. מאסק אפילו אמר שהמטרה היחידה שלו להקמת SpaceX הייתה לפתח רכב כמו Starship שיכול להקים התיישבות אנושית על מאדים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לפעמים התשובה נמצאת עמוק למטה.
    פרוק 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חח
    סגור
  • 3.
    כתבה מטעה
    מאיר 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השיגור היה כחלק מניסוי שאמור היה להיות למשך שעה וחצי בלבד. המשאבים למימון החללית באו ממחלקת הנסיונות. זה חלק מההצלחה שמחייבת לימוד מניסויים. כנראה שכאן באתר כמו באתרי שמאל אחרים כבר לא אוהבים את אילן מאסק.
    סגור
  • 2.
    עכשיו אני מבין למה טסלה ושאר ענף הרכבים החשמליים מתרסק
    ישראלי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם חללית של מאסק מתרסק זה סימן שגם רכבי ריביאן , לוסיד או פולסטאר יתרסקו. הגיון עקום של הציבור האמריקאי
    סגור
  • 1.
    לפחות הוא מנסה (ל"ת)
    אריק 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור