כסף וצרכנות

תנובה תעלה מחירים גם ב-16.5: אלו המותגים שיזנקו בכ-10%

מחירון מוצרי 'מעדנות' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-4.2%. מחירון מוצרי 'מאמא עוף' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.8%. מחירון מוצרי 'טירת צבי' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.6%. תנובה לדבריה, סופגת מזה תקופה, וביתר שאת מאז תחילת המלחמה, את עליות התשומות ובהן חומרי הגלם
מערכת ice | 
מחירי חמאת תנובה (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, יונתן זינדל)
אחרי שחברת תנובה הודיעה ללקוחותיה בשוק הקמעונאי והמוסדי, כי בהמשך להודעה שפרסמה המדינה מכוח צו הפיקוח על המחירים בתאריך 16.4.2024 ואשר נכנסה לתוקף היום, יעודכנו מחירי מוצרי החלב המפוקחים של תנובה בשיעור של 4.48%. המחיר החדש יכנס לתוקף החל מהבוקר, (חמישי) 2.5.2024, אבל מתברר שזה לא הכל.
תנובה במקביל גם הודיעה ללקוחותיה בשוק הקמעונאי והמוסדי, כי לאחר יום העצמאות, והחל מיום ה' 16.5.2024, יעודכנו המחירים של תנובה למוצרים הבאים: מחירי מוצרי החלב הלא מפוקחים של תנובה יעודכן בשיעור ממוצע של כ-3.5%. מחירון מוצרי 'סנפרוסט' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-4.5%.
כמן כן, מחירון מוצרי 'מעדנות' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-4.2%. מחירון מוצרי 'מאמא עוף' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.8%. מחירון מוצרי 'טירת צבי' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.6%. תנובה לדבריה, סופגת מזה תקופה, וביתר שאת מאז תחילת המלחמה, את עליות התשומות ובהן חומרי הגלם.               
 
למרות הגידול המשמעותי בהוצאות, החברה עשתה כל מאמץ על מנת לעדכן את המחירים באופן מידתי. כל המחירים לצרכן נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם, וללא התערבות תנובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה