בריאות

טבע יצאה בזול? זה הפיצוי שתשלם לסן פרנסיסקו

חברת הבת של טבע הגיעה להסכם פשרה עם סן פרנסיסקו במסגרת תביעת העיר בעניין אופיאוידים ותשלם רק 24.8 מיליון שקל שייפרסו ל-13 שנים
מערכת ice |  2
קאר שולץ, מנכ"ל חברת טבע (צילום פלאש 90, סיון פרג')
טבע ארה"ב, חברת בת של טבע תעשיות פרמצבטיות בע''מ הגיעה להסכם עם מחוז והעיר סן פרנסיסקו וכן עם מדינת קליפורניה, ארה"ב בנוגע להסדרת תביעות הקשורות לאופיואידים של המחוז והעיר של סן פרנסיסקו.
על פי תנאי ההסדר, טבע תשלם לסן פרנסיסקו 24.8 מיליון דולר ארה"ב על פני 13 שנים, וכן תספק את התרופה מצילת החיים, הגרסה הגנרית ל-(naloxone hydrochloride nasal spray) Narcan בשווי מוערך של כ-20 מיליון דולר ארה"ב (עלות רכישה סיטונאית) על פני 10 שנים.
 
ההסכם אליו טבע הגיעה היום מהווה צעד חשוב נוסף לעבר השגת טיפולים מצילי חיים לאנשים הסובלים מהתמכרות לאופיואידים. ההסכם אינו כולל הודאה בעוולה והחברה תמשיך לנהל משא ומתן על מנת להגיע להסדר כלל-מדינתי בארה"ב, לטובת האנשים הנהנים מהתרופות שטבע מספקת ברחבי ארה"ב ובעולם, מדי יום.
בנובמבר האחרון, שופט בית המשפט העליון בקליפורניה מצא כי טבע לא גרמה למטרד ציבורי במחוז אורנג', מחוז לוס אנג'לס, מחוז סנטה קלרה והעיר אוקלנד, וגם לא קידמה אופיואידים במדינה שלא כדין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנפלאות הקפיטליזם והחברה המערבית המנוונת
    אולי גרך 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות תרופות מעוניינות באנשים חולים כי מזה הם עושים כסף. אחר כך דוחפים את הרופאים לרשום תרופות שלא צריך או מצליחים למכור תרופות ללא מרשם תוסיפו על זה מכונת שיווק ופרסום, אורח חיים אמריקאי שמן וצרכני ותמצאו מיליוני אזרחים מכורים לתרופות ובפועל חיים כמו זומבים. ואז מגיעה "העיר סן פרנציסקו" ותובעת את חברת התרופות. אין לזה מילה אחרת פרט לניוון חברתי.
    סגור
  • 1.
    טבע
    אלי 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טבע?
    סגור