קריירה ולימודים

טבע נגד הוועד: "טובת העובדים לא עומדת לנגד עיניהם"

לאחר ההודעה על השביתה, בחברה זעמו: "טבע לומדת לעומק את מסמך ההכרזה והנימוקים המפורטים בו. ניסיון העבר מלמד כי בטבע כפ"ס הדרך היחידה ליישוב מחלוקות היא בהידברות - עד שמיתמר עשן לבן - ולא באיומים וצעדים ארגוניים אשר משיגים את המטרה ההפוכה ופוגעים בעתיד האתר וכפועל יוצא גם בעובדיו"
מערכת ice |  1
תביעת הענק של טבע (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, freepik)
לאחר שההסתדרות הכריזה היום (שני) סכסוך עבודה במפעל טבע בכפר סבא, שיחול על כ-1,200 עובדים, כאשר ניתן יהיה להפעיל צעדים ארגוניים החל מ-1.7, בחברה זועמים על וועד העובדים.
בהודעת התגובה הרשמית נמסר: "קיבלנו באכזבה את מסמך ההכרזה על סכסוך עבודה באתר כ"ס, זאת לאחר שניהלנו פגישות רבות עם הוועד וההסתדרות, בהן שקפנו בצורה פתוחה ואמיתית את כל הנתונים שנתבקשנו וקיימנו שיח הוגן ומכבד ביחס לכל הדרישות שהועלו". 
 
עוד נכתב: "צר לנו שאצה דרכם להכריז על סכסוך עבודה טרם מיצוי המו"מ. בהחלטה זו טובת האתר ועובדיו וודאי שלא עמדה למול עיני הוועד. טבע לומדת לעומק את מסמך ההכרזה והנימוקים המפורטים בו. ניסיון העבר מלמד כי בטבע כפ"ס הדרך היחידה ליישוב מחלוקות היא בהידברות - עד שמיתמר עשן לבן - ולא באיומים וצעדים ארגוניים אשר משיגים את המטרה ההפוכה ופוגעים בעתיד האתר וכפועל יוצא גם בעובדיו".
לסיום הסבירו: "טבע משקיעה רבות בעובדי כפ"ס שחשיבותם לחברה ולהצלחת המפעל הינה רבה, ובחיזוק עתידו של האתר בדרך של הבאת מוצרים חדשים - דבר שנעשה רק לפני מספר חודשים. אנו קוראים לוועד ולהסתדרות לנהוג באחריות ולשוב להידברות סביב שולחן המו"מ."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טבע חברה חרא (ל"ת)
    חן 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור