בריאות

הבריכה האהובה שנסגרה נפתחת שוב: הליקויים החמורים תוקנו

ד"ר מרוה מטאנס, רופאת נפת חדרה, חתמה אתמול בשעות הערב על ביטול צו הפסקה מנהלי לבריכת גלישת גלים "סרף טיים" שבחדרה, זאת לאחר שהבדיקות החדשות חזרו תקינות
מערכת ice | 
בריכה (צילום freepik)
בדיוק לפני שבוע, משרד הבריאות הוציא צו סגירה לבריכת הגלים "סרף טיים" בחדרה. הצו הוצא לאחר ביצוע ביקורת על ידי בכיר במשרד הבריאות  שמצא ליקויים וחריגות שלא השאירו מקום לספק. היום (חמישי) משתוקנו הליקויים, היא נפתחה שוב.
ד"ר מרוה מטאנס, רופאת נפת חדרה, חתמה אתמול (רביעי) בשעות הערב על ביטול צו הפסקה מנהלי לבריכת גלישת גלים "סרף טיים" שבחדרה, זאת לאחר שהבדיקות החדשות חזרו תקינות.
כזכור, בדוח מטעם משרד הבריאות נכתב כי: "במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תפעוליים וחריגות בבדיקות המסכנים את בריאות הציבור באופן מידי. נוכח הממצאים האלו קיים חשש ממשי כי בהעדר צו סגירה תהווה הרחצה במקום סכנה מידית לבריאות המתרחצים במקום. בשל מידיות הסכנה לבריאות הציבור, אני מוציאה צו הפסקה מנהלי לעסק לפני שימוע. בנוסף אני שוקלת לבטל את אישור משרד הבריאות לרישיון העסק הניתן על ידי הרשות המקומית".
לטענת גורמים מטבעם משרד הבריאות נטען כי מערכות למדידת הימצאות כימיקלים בבריכה לא פעלו כראוי ויתרה מזו שבעת ביצוע הביקורת המציל מטעם הבריכה מסר כי הוא מוסיף ידנית את הכלור והחומצה דבר שבא בניגוד לתקנות ההתנהלות בתחום. בנוסף, סימני חלודה היו על עמודי הברזל בקרבת הבריכה ואף בעת סקירה של הימצאות חיידקים במי הבריכה נמצאה נוכחות גדולה שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה