בריאות

רפואה במלחמה: בית החולים 'מדיקל קר' מגייס 150 עובדי רפואה

המלחמה הנוכחית מגייסת עוד ועוד כוחות למאמץ המלחמתי ובין הגופים אשר פועלים בימים אלו להעלאת כוח האדם הוא בית החולים השיקומי 'מדיקל קר' שמגייס 150 עובדי רפואה. שאולי פז, מנכ"ל בית החולים: "זוהי משימה לאומית לטפל בעם ולהחזיר לו את חוסנו"

מערכת ice | 
שאולי פז מנכל בית החולים (צילום יחצ)
מלחמת 'חרבות ברזל' מגייסת עוד ועוד כוחות לשורותיה, גם בהיבט הרפואי. לאור הצפי בהעלאת מקרי החולים והפצועים, בית החולים השיקומי 'מדיקל קר' בבת ים, מגייס 150 עובדי רפואה שונים לצוותו ביניהם: פיזיותרפיסטים, עובדים גריאטריים פסיכולוגים קליניים, תזונאים, עובדים סוציאליים, רופאים גריאטריים, ועוד. על מנת לתת מענה מקיף, בימים אלו בית החולים מכפיל את מספר המיטות במחלקותיו השונות, מוסיף עוד 120 מיטות.
שאולי פז מנכ"ל בית החולים התייחס להשפעה של המצב הביטחוני על בית החולים ואמר: "בתקופה הנוכחית, כשכוח האדם השיקומי נדרש יותר מתמיד לטיפול בפצועים, ובכל מאות אלפי המפונים והסובלים מפוסט טראומה, אנו מכפילים את מספר המיטות של בית החולים ומבקשים לגייס לשורותינו מאות אנשי טיפול ורפואה שיסייעו לנו לטפל בכל הנפגעים והפצועים".
 
עוד הוסיף מנכ"ל בית החולים כי "טיפול מהיר ומיידי יכול למנוע מטראומה ראשונית להחמיר ולפתח תסמיני פוסט טראומה שתלווה את המטופל כל החיים ותפגע בתפקודו היומיומי התקין. לכן אנו רואים חשיבות עליונה בגיוס מטפלים ממגוון תרפיות, הנותנים מענה כולל לשיקום המטופלים והחזרתם לפעילות יומיומית רגילה ככל האפשר. זוהי משימה לאומית לטפל בעם ולהחזיר לו את חוסנו במהירות".
כידוע, בית החולים 'מדיקל קר' הוא בית חולים שיקומי אינטגרטיבי עם פרוטוקול טיפולי של גוף ונפש הפועל מאז 2022 וממוקם בבת ים. בית החולים מטפל בחולים שיקומיים שמגיעים בתום אשפוז בבתי החולים הכלליים לאחר אירוע מוחי, ניתוחים אורתופדיים, חולים מונשמים או כאלו שנמצאים בתרדמת עם מחלקות גריאטריות וסיעודיות ועוד. בימים אלו, המקום מפעיל מרכז חוסן וטיפול בטראומה בשיתוף הקואליציה לטראומה וביטוח לאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה