חדשות

צפו: לפיד באירוע של חרדים: "עסוק בלשלוח אתכם לאופוזיציה"

יו"ר יש עתיד השתתף באירוע הוקרה של דגל התורה ויצא בהתבטאות שהצליחה דווקא לשעשע את הקהל, לפיד טען שהוא עסוק בימים אלה בלשלוח את חברי הכנסת החרדים לאופוזיציה
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום עמוס בן גרשון, דוברות הכנסת)
יו"ר יש עתיד,  ח"כ יאיר לפיד, השתתף היום (שני) באירוע ההוקרה של דגל התורה למתנדבי קהילות הקורונה ברחבי הארץ ובמהלך הדברים שאמר התייחס לחברי הכנסת החרדים וטען כי בים אלה הוא עסוק בלשלוח את חברי הכנסת מהמגזר החרדי לאופוזיציה, הקהל שמע את דבריו של לפיד ודווקא השתעשע.
לפיד כאמור נשא דברים באירוע ההוקרה ואמר: "שלום לכם, לא הרבה אנשים יודעים את זה אני צאצא ישיר של השל"ה הקדוש, אני יודע שהוא  מסתכל עליי מלמטה הוא לא בדיוק מרוצה  וכשאנחנו מסתכלים אליו למעלה אנחנו מאוד גאים בו. היה לו תפילה מאוד ברורה שאני לא אקנא לעולם והנה אני אבוא ואפר את דבריו כי אני מקנא בכם כי עשיתם משהו מהותי". 
בהמשך הוסיף לפיד: "אני רואה אנשים שיצאו מאזור הנוחות שלהם והלכו לתת כתף, יותר מזה שהם הלכו לתת כתף הם נתנו גם את הלב שלהם. אני בדיוק עסוק לשלוח את החבר'ה כאן לאופוזיציה" אמר והקהל החל לצחוק, אחת הקריאות מן הקהל היו "מקווה שתיכשל" ולפיד התייחס לאמירה הזו בשעשוע ואמר "ברור ברור, מקווה שהם יכשלו. אבל היה לי חשוב להגיע להגיד לכם כמה עם ישראל מעריך ומכבד אתכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה