נבחרת אייס

מי באמת אחראי לכאוס של ארבע מערכות בחירות בשנתיים?

אותם אלה שהקימו כעת את ממשלת השמאל הקיצונית ביותר בתולדות ישראל, עם רוב בממשלה למרצ, לפיד, גנץ, העבודה והאחים המוסלמים, זעקו אז על כוונתו של נתניהו להקים ממשלת ימין על מלא של 60, פלוס אבי גבאי אחד
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  100
קלפי בחירות (צילום לע"מ)
אצל התקשורת ואצל השמאל התקבע נרטיב שקרי שאומר שנתניהו גרר את ישראל לחוסר יציבות של שנתיים ול-4 מערכות בחירות. הגיע הזמן לנפץ את השקר הזה ולהזכיר את רצף האירועים בסדר כרונולוגי שהביא  לחוסר יציבות.
ממשלת נתניהו שהוקמה ב-2015 הייתה הומוגנית יחסית ויציבה. היא פוזרה שנה לפני המועד והובילה לבחירות בגלל שבג״צ הורה על חיוב לממשלה לחוקק מחדש חוק גיוס חובה לחרדים, ובגלל שליברמן פרש מהממשלה והשאיר אותה בחוסר יציבות של 61 (כן כן, עד לא מזמן ממשלה הומוגנית יחסית של 61 היה נחשב לחוסר יציבות שלטוני). עד היום לא ברורה הסיבה לעזיבה של ליברמן את משרד הביטחון אז. הוא תירץ זאת בזמנו בכל מיני תירוצים שונים ומשונים שלא שומעים עליהם ממנו כיום.
כאשר הוכרזה מערכת הבחירות בנט ושקד בעטו בציבור של הציונות הדתית ובמפלגת הבית היהודי, אשר להם הם היו חייבים את כל חייהם הפולטים עד אז, והקימו את מפלגת ״הימין החדש״. הצעד היה נראה תמוה ולא מובן. יש האומרים כי הקרבה של שקד ובנט לפרקליטות ולמנדלבליט זימנה לאוזנם את הידיעה כי הוא הולך להגיש כתב חשדות נגד נתניהו עוד לפני הבחירות. ההנחה הייתה כי כתב החשדות יוביל להתרסקות של מעמדו הציבורי של נתניהו ולהתרסקות של הליכוד, והמנדטים הרבים של ימין חילוני יעזבו את הליכוד למפלגה החדשה של בנט ושקד. יש מקום לציין כי המושג של פרסום ״כתב חשדות״ לא היה קיים עד אז, והומצא במיוחד כדי להתפרסם בתקשורת להשפיע  על סיכויי הבחירה של נתניהו.
 
בסופו של דבר, לא רק שהתחזית של בנט ושקד לא התממשה  אלא קרה ההפך. נתניהו והליכוד ניצחו בענק את הבחירות והשיגו 36 מנדטים, התוצאה הטובה ביותר של הליכוד מזה עשורים, ואילו בנט ושקד כלל לא עברו את אחוז החסימה. למרות כמעט 4 מנדטים ימנים ששרפו בנט ושקד ועוד כ-2 ששרף משה פייגלין, גוש הימין זכה בבחירות האלה ברוב עצום של 65 מנדטים. ליברמן, יש לציין הכריז באופן מפורש לאורך כל מערכת הבחירות כי הוא בגוש הימין ובעד נתניהו.
בכל מקרה לגוש הימין, ללא ליברמן, היה 60 מנדטים באותה מערכת בחירות. ישנה אפשרות כי התוצאה האמתית הייתה אפילו טובה יותר, כאשר וועדת הבחירות בראשות שופט העליון (ואיש מפלגת העבודה לשעבר) מלצר, העבירה את בל״ד (שרצה אז עצמאית) את אחוז החסימה בעזרת אלפי קולות בלבד.  הוועדה נמנעה מלפסול עשרות קלפיות במגזר הערבי בהן תועדו בעזרת מצלמות, אנשים מצביעים בשם כל החמולה שלהם עם שקית של תעודות זהות, מזכירי קלפי ממציאים תוצאות בסוף היום, אלימות כלפי משקיפים ועוד אי סדרים פלילים רבים. כל התיעוד של העבירות החמורות שבוצעו בכ30 קלפיות ערביות הועבר ע״י המשקיפים של הליכוד למשטרה, שעד היום לא פעלה בנושא. מעניין לציין שבמערכת הבחירות שבאה לאחר מכן, אסר כבר השופט מלצר (בחוסר סמכות, וללא כל ביסוס על חוק) את השימוש במצלמות ע״י משקיפים בקלפיות. 

נפתלי בנט ואיילת שקד משיקים את "הימין החדש" (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
מיד לאחר הבחירות טס ליברמן ל״חופשה פרטית״ בווינה, מקום מושבו של פטרונו האוסטרי המיליארדר השמאלני האוסטרי, מרטין שלאף. יאיר לפיד גם הוא טס באותו זמן ליעד לא ברור באירופה. בכל מקרה, הליכוד המשיך כרגיל את המשא ומתן הקואליציוני עם כל מפלגות  הימין והכל היה נראה כעובדה מוגמרת לקראת הקמת ממשלת ימין. במהלך המשא ומתן הקואליציוני, יד ימינו ואשת סודו של  ליברמן, פאינה קרישנבאום, העידה במשפטה כי ״השוחד נעשה כנראה בהוראת הבוס״.
מאותו רגע, ליברמן חדל לנהל מו״מ עם הליכוד להקמת ממשלה והחל במסע תקשורתי של המצאת תירוצים לגבי דרישות מהחרדים. 30 שנה ליברמן היה בפוליטיקה ומעולם לא היה לו שום בעיה עם חבריו החרדים. רק כמה חודשים קודם לכן הוא הריץ ביחד עם המפלגות החרדיות מועמד משותף לראשות עיריית ירושלים, משה לאון.  כעת, כל פעם שהחרדים הסכימו לדרשתו, מיד ליברמן מצא תירוץ חדש ודרש מהם עוד דבר ועוד דבר.
כאשר נתניהו הבין שליברמן לא הולך להיכנס לממשלה, הוא הצליח לשכנע את אבי גבאי להיכנס בתמורה לשר האוצר בלבד. בלי מנגנון פריטטי ועם רוב מוחלט של 60 לימין בממשלה. ביום האחרון לקראת מועד פקיעת המנדט של נתניהו, פרסם עמית סגל את דבר כניסתו של גבאי לממשלה, ובכך נפתח עליו עליהום אדיר משמאל שגרם לו לחזור בו, וכך הכנסת פוזרה והמדינה יצאה לבחירות נוספות.
יש לציין כי באותו יום דרמטי שנתניהו הכריז שליברמן הצטרף לגוש השמאל, הדבר זכה לגיחוך, אך היום כולם מבינים שצדק. מעניין גם להיזכר בזעקות השבר של הבנטיסטים על כך שנתניהו (בחוסר ברירה) הסכים לצרף לממשלתו את אבי גבאי. אותם אלה שהקימו כעת את ממשלת השמאל הקיצונית ביותר בתולדות ישראל, עם רוב בממשלה למרצ, לפיד, גנץ, העבודה והאחים המוסלמים, זעקו אז על כוונתו של נתניהו להקים ממשלת ימין על מלא של 60, פלוס אבי גבאי אחד.
בבחירות 2019 מועד ב' בנט ושקד חזרו עם תרגיל יחצני ששם את שקד בראש באופן מלאכותי, כאשר בפועל בנט מנהל את המפלגה. לאחר שלא עברו את אחוז החסימה הם הבינו את כוחם האמיתי ושבו ואיחדו כוחות עם מפלגת הבית היהודי והציבור הסרוג, אותם בעטו רק כמה חודשים קודם. באופן בלתי נתפס הם הסכימו לקבל אותם חזרה ועוד להציב אותם בראש.
הבחירות הובילו לתיקו בלתי ניתן לשבירה מכיוון שליברמן עזב את גוש הימין מצד אחד, אך עדיין לא חצה את הרוביקון בהקשר של הסכמה להקמת ממשלה עם מפלגות ערביות תומכות טרור אשר קוראות להשמדת ישראל מצד שני, והדבר הוביל למבוי סתום שהוביל לבחירות שלישיות.

גדעון סער, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן (צילום: עמית שבי, לע"מ)
לקראת הבחירות השלישיות בנט סירב לרוץ עם בן גביר ודחף את עוצמה יהודית לרוץ לבד, מה שגרם לאובדן של מנדט יקר לימין שהלך לפח, כאשר לא עברו את אחוז החסימה. אז טען שבן גביר קיצוני מדי, אך כיום אין לו בעיה לשבת באותה ממשלה ואף להיות תלוי במפלגה האסלאמית שבכיריה נמצאים בקשרים הדוקים עם בכירים בחמאס. בדיעבד, לאחר שאורלי לוי פרשה מגוש השמאל לאחר אותן בחירות, המנדט הבודד הזה של עוצמה יהודית הוא זה שיכל היה להביא להקמת ממשלת ימין לאחר הבחירות השלישיות.
גם בבחירות 2020 הייתה התערבות מוזרה של וועדת הבחירות  בראשות השופט ניל הנדל לטובת גוש השמאל, כאשר הליכוד טען שלגוש הימין מגיע מנדט נוסף וביקש לבחון את הפרוטוקולים של ספירת הקלפיות. נדגיש כי בכל מדינה דמוקרטית בעולם הפרוטוקולים של הקלפיות השונות גלויים לכל דורש ומתפרסמים בזמן אמת בליל הבחירות בשידורי הטלוויזיה ובאינטרנט. גם בישראל, מאז הקמת המדינה, כל מפלגה שדרשה לעיין בפרוטוקולים של הקלפיות קיבלה זאת מיד מוועדת הבחירות, וזו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה בה הוועדה סירבה למסור את הפרוטוקולים. עד רגע זה הפרוטוקולים נשארו חסויים.
למרות כל זאת, ולמרות כתב האישום התפור שהוגש בזמן שיא במיוחד כדי להשפיע על הבחירות, חודש לאחר השימוע (בדרך כלל הדבר לוקח 10 חודשים), בזמן שראש הממשלה נתניהו מציג עם טראמפ בבית הלבן את תוכנית המאה ההיסטורית, הליכוד זכה בענק בבחירות. הליכוד קיבל 36 מנדטים, ומיליון ושלושת מאות אלף מצביעים- מספר המצביעים הגבוה ביותר למפלגה כלשהי בהיסטוריה של ישראל. 
יחד עם זאת, השמאל ביחד עם ליברמן חצה את הרוביקון, ובפעם הראשונה בהיסטוריה הסכים להקים ממשלה יחד עם המפלגות הערביות תומכות הטרור אשר חותרות להשמדת ישראל. יש להדגיש כי באותה מערכת בחירות, גם כחול לבן, כולל לפיד וגנץ, וגם ליברמן, התחייבו אין ספור פעמים כי לא יסכימו לשבת עם הרשימה המשותפת.  בגלל הווטו של חברי הכנסת אורלי לוי, יועז הנדל וצביקה האוזר (השניים האחרונים הסירו מאז את הווטו, ויושבים כיום בממשלה עם מפלגה איסלמיסטית תומכת טרור, אשר חותרת להשמדת המדינה), השמאל לא הצליח במזימתו, ונתניהו הקים ממשלת אחדות  עם גנץ. חשוב להדגיש- השמאל והתקשורת טוענים שנתניהו לא הצליח להקים ממשלה 4 פעמים, אבל שכחו שהוא כן הצליח להקים ממשלה בפעם השלישית וקמה ממשלת האחדות.
בנט סירב להיכנס לממשלה למרות שהוצע לו ומפלגתו אשר הייתה עם 5 מנדטים בלבד, 2 שרים, וזאת על מכסת הימין בממשלה, אשר נחתכה בחצי בגלל המנגנון הפריטטי. בנט טען באותו זמן ש״נתניהו זרק אותו לאופוזיציה״, אך בראיונות מאוחרים יותר הודה שהוא זה שסירב לבקשות של נתניהו להיכנס לממשלה.
 זמן קצר לאחר הקמת ממשלת האחדות התחילו פרעות בלפור המאורגנות והממונות, אשר גרמו להקצנה הולכת וגוברת של כחול לבן, ולהפיכתה אופוזיציה בתוך הקואליציה. כמעט מן הרגע הראשון כחול לבן, ובמיוחד שר המשפטים ניסנקורן, הפרו את ההסכמים הקואליציוניים וביצעו צעדים חד צדדים לכיוון השמאל הקיצוני והשתלחו בליכוד ובראש הממשלה נתניהו. בגלל המנגנון הפריטטי שנכפה על הליכוד, כחול לבן לא הפסיקה לתקוע מקלות בגלגלי הממשלה ולהפריע, במיוחד  בתחום המאבק במגפת הקורונה.

בנימין נתניהו ובני גנץ "ממשלה בלתי אפשרית" (צילום: עמית שבי, לע"מ)
למרות ממשלה בלתי אפשרית זאת, נתניהו הצליח להביא בממשלה הזו את 2 הישגיו הגדולים ביותר. הבאת החיסונים של הקורונה לכלל האוכלוסייה לפני כל מדינות העולם, וחתימת 4 הסכמי שלום עם 4 מדינות ערב. השמאל טען שנתניהו הוביל לבחירות הרביעיות בגלל שלא רצה לקיים את הרוטציה עם גנץ, אבל שוכחים את העובדה הפשוטה שבהצבעה בכנסת לפיזורה ולהליכה לבחירות הרביעיות, נתניהו והליכוד הצביעו נגד, ואילו גנץ וכחול לבן הצביעו בעד.
כאשר התמודד סער מול נתניהו בפריימריז של הליכוד, הוא טען שהוא מתמודד מול נתניהו כי נתניהו לא מסוגל להקים ממשלת ימין והוא כן. לאחר שהפסיד תפוסה צורבת עזב את הליכוד והקים מפלגה חדשה. והנה לאחר תוצאות הבחירות הרביעיות לימין בלי ליברמן היה 65 מנדטים עם סער. סער לבדו מנע כעת הקמת ממשלת ימין ואפילו לא הצליח למצוא תירוץ מדוע, מלבד זה שהוא הבטיח לבוחריו לא לשבת עם נתניהו. הוא שכח שהוא גם הבטיח לבוחריו לא לשבת עם מרצ, לא לשבת תחת יאיר לפיד כראש ממשלה והבטיח לבצע רפורמות ימניות במערכת המשפט כמו פיצול תפקיד היועמ״ש ושימוע פומבי לבחירת שופטים. התירוץ הזה גם עלוב במיוחד בהתחשב בהפרת כל ההתחייבות הכי מפורשות של בנט, שקד וחברי ״ימינה״ לבוחריהם כדי להקים יחד אתו את הממשלה הנוכחית.
גם במערכת הבחירות האחרונה נתניהו והליכוד ניצחו בענק כאשר הליכוד זכה להיות המפלגה הגדולה ביותר עם 30 מנדטים, והמפלגה השנייה בגודלה בכנסת היא יש עתיד, בפער עצום מתחת הליכוד עם 17 מנדטים בלבד . אם בנט (אשר קיבל מן הציבור רק 7 מנדטים) לא היה עורק לגוש השמאל בניגוד להבטחותיו לבוחריו ובניגוד לכל נורמה פוליטית, אנושית ומוסרית בסיסית, לא היינו עם הממשלה הישראלית- פלסטינית הראשונה אשר מבצעת מכירת חיסול של הפרויקט הציוני.
מצחיק להיזכר שהתירוץ של בנט לעריקה היה מניעת בחירות חמישיות ו״יקרות״, כאשר עלות בחירות הן פחות ממיליארד, ואילו הוא נתן כעת 53 מיליארד לתנועה האסלאמית. לסיכום, בניגוד לתעמולה של השמאל והתקשורת, לא נתניהו הוביל לכאוס של 4 מערכות בחירות של שנתיים, אלא הפרקליטות (בראשות מנלדלבליט, ליאת בן ארי ושי ניצן), ליברמן, ועדת הבחירות ובנט. אסור לתת לשמאל לשכתב את ההיסטוריה, בטח לא היסטוריה כ״כ קצרה.
תגובות לכתבה(100):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 83.
    ודבר אחרון ששכחתי...
    גל 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה שהפוליטיקאים כן ראו, גם בימין, את הסכנה שבשלטון המתמשך של נתניהו לאור התנהלותו האישית, גם אם ציבורית תמכו בו, בגלל התמיכה הציבורית שהייתה לו בבייס, בעיקר אחיזה באחוזי דיבוק, שלא משנה מה נתניהו יעשה או יגיד, הם ילכו אחריו כמו כת. אחרת, אין סיבה שסירבו לשבת איתו כ"כ הרבה מפלגות בימין, זה לא רק שאי אפשר לסמוך עליו ושהוא שקרן, ושזה פגע להם בתדמית ובהישגים, כי זה פחות משפיע על הציבור הישראלי. מסוגלים פה לחיות עם הבטחות לא ממומשות. בכל זאת, הזיכרון הישראלי קצר מועד.
    סגור
  • 82.
    כמה עיוות של המציאות... (המשך)
    גל 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגדולה, וחוץ מזה שאין משמעות לגודל המפלגה במשטר קואליציוני. ותעשה את החשבון עם הפיצול של כחול לבן מיש עתיד. יוצא שכוחם לא כ"כ השתנה.
    סגור
  • 81.
    כמה עיוות של המציאות...
    גל 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין, אתה טוען שליברמן היה שמאלן כל הזמן הזה. והוא פרש כי נתניהו לא נתן לו לעשות את תפקידו, הפך אותו לבדיחה. למה נתניהו צריך להתלונן על המנגנון הפריטטי שהוא הסכים לו, ובלעדיו לא הייתה מוקמת הממשלה? לגבי ההצבעה של כחול לבן, זה בגלל המשחק המטומטם של הליכוד להאריך את הדד ליין בכמה חודשים, כדי להעניק עוד נקודת יציאה של הליכוד לבחירות. כיום, זה פחות אפשרי, אחרי פסיקת בגץ בנושא של שימוש לרעה בטייטל של חקיקת יסוד. סער טען זאת לגבי הליכוד, שאין באפשרותה לחבור לאף אחד כי לא סומכים על נתניהו ובגלל המצב המשפטי שלו ושדואג רק למצבו האישי. לאחר הקמת "תקווה חדשה" ראשי המפלגה תקפו ישירות את נתניהו ואת הנהגתו. יפה שאתה זוקף רק את הזכויות של נתניהו, גם תחת ממשלת האחדות, כאשר הסתיר מידע משותפיו, גם בנושאים שנמצאים תחת אחריותם. היו דברים שהיו צריכים את אישור השרים ונתניהו פעם באופן עצמאי כאילו הוא בשלטון יחיד והשרים הם חותמת גומי. כחול לבן לא הכשילה את המהלכים, כי ראתה בחשיבותם, למעט נושא הסיפוח, ואישרה בכנסת את הסכמי הנורמליזציה. ודי עם השקר של המפלגה הגדולה. ראינו איך החלפתם דעה כאשר לא הייתם המפלגה
    סגור
  • 80.
    ! יאיר רשאי[סוף, סוף] להגיב במאמר מסודר. (ל"ת)
    יפעת ראובני 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    כמה חצאי אמיתות ואי דיוקים בכתבה אחת (ל"ת)
    ליאור 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • 78.
    אביך הנוכל אחראי ל4 מערכות בחירות (ל"ת)
    ירושלמית 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בכותבך: "נוכל" באין הוכחות - הפכת עצמך לנפשעת ! (ל"ת)
    יפעת ראובני 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 77.
    ג'ופרי נתניהו
    אהבה 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשאני אמרתי כמה אתה דומה לג'ופרי פיזית ובאופי חשבתי שאני היחיד שעשה את הקישור אבל הקישור כל כך מדוייק שאני ממשיך לשמוע את זה מעוד ועוד אנשים.
    סגור
  • 76.
    ילד אשכנזי פרויוילג כמו אבא ואימא לאבא נגמר למי לשקר
    אהבה 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש בי הרבה אהבה והיא תנצח אבא שלך שר ומצד שני מטיף לשנאה . חושב ערביי ישראל טיפשים הוא הראה את אופיו בצורה הכי ברורה בבחירות האחרונות. הוא רואה עצמו האשכנזי המלומד החכם הנאור מהאליטה וערביי ישראל הם הפלאח הפועל הפשוט הבור שקל לשטות בו . אבו יאיר אבו יאיר חפר חודשים חשב שהפלאח ישמע את השפה שלו שגורה בפיו זה יגרום לו להצביע בשבילו. אבא שלך אפשר לאהוב ואפשר לשנוא אבל הוא סנאדם אינטלגנט עם קריירה פוליטית ארוכה ומרשימה . אבל אתה איש קטן ועלוב שחוץ מלספר לנו סיפורים אמינים כמו שביונסה וג'יי זי בכת השטן ואם מריצים את השירים של ביונסה לאחורה ניתן לשמוע מיליל כמו אני אוהבת את השטן וכדומה . אז בוא נריץ את המילים שלך אחורה ואני אגיד לך מה אני שומע, ילד שלא הרוויח כלום בחיים תא עבד בשביל כלום שום במה שקיבלת בחיים היא לא בגללך אתה בנאדם הכי דוחה הכי לא ממלכתי ואבא מנצל אותך כשהוא צריך והוא אומר לך בדיוק מה לרשום . מזל יש לאבא יש כסף. אני מאחל לכולנו שלא נשמע עליך ועל המשפחה שלך יותר אמן ואמן
    סגור
  • 75.
    צ'אוצ'סקו ג'וניור
    ניקולאי 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    או שמא רומאנוב ג'וניור? יאיר, הכנתי לך חמשיר: מעשה בילד מפונק ויהיר שהתקרא בשם המחייב יאיר כשאביו היקר בנימין נכשל בממשלת ימין הפריח האשמות שוא לאוויר מעשה בדיילת מחלקת עסקים (פ ס י כ ו ל ו ג י ת בשתי שקל תשעים) שעל היי סוסייטי פינטזה וגנבה היריון מיזיזה שהיה בחלונות הגבוהים כעבור כתשעה ירחים ילד קקה יצא מהפתחים קראו יאיר שמו בישראל וראוי הוא לקונטרול+אלט+דל וללכת לאלף עזאזל מעשה בבוגר היחידה איש מבריק, שאפתן, אגדה שכבבש השלטון בסערה ולאחר שנים כבחירה יחידה חטא הוא בחטא היוהרה יאירוש, טוסיק לבנבן עם שיער צהוב צא מחיינו ומהארון (כולם יודעים שאתה גיי, לפחות תעשה משהו מועיל לקהילה)
    סגור
  • 74.
    הצגה חד צדדית
    רחמים 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדובר בהצגה מסולפת של העובדות. ביבי לא רצה רוטציה. אמרו על גנץ לא בשל.הוא חשב שיכול לרמות את כולם.וגם הכתב הנכבד חושב כך.בהצלחה
    סגור
  • 73.
    נתניהו מסוכן לישראל. עבאס לא (ל"ת)
    בעז 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 72.
    מודה שלא הצלחתי לקרוא את החפירה עד הסוף
    מורדי 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    9 0
    קשקוש מקושקש עמוס בהנחות יסוד מוטעות ושקרים, מעשה בנים סימן לאבות
    סגור
  • 71.
    5 פעמים הציבור וליברמן הראו לנתניהו רק תיעוב.
    נתנינו גמר 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    9 2
    בכל מערכות הבחירות עשה נתניהו את הרע ביותר המצביעים מתעבים את נתניהו שבנוי על עריקים מתעבים את נתניהו כי מרר לליברמן את החיים. הציבור אוהב את ליברמן,בנט,סער,שקד,גנץ,מירי... הציבור מתעב את נתניהו כי מרר לליברמן לבנט לאיילת שקד לסער ולבני גנץ למפלגת העבודה את החיים.
    סגור
  • 70.
    ילד דפוק והזוי. לך לעבוד ותפסיק לקשקש
    מושיק 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    12 1
    טוב שאביך נעלם לנו מהחיים. ואתה...תפסיק לקשקש ולך לעבוד כמו כל בן אנוש.
    סגור
  • 69.
    מישהו פה חמוץ
    אבנר חפץ 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תיאוריות על תיאוריות, עבודה כבר מצאת?
    סגור
  • מבאיש לא חמוץ
    סוף סוף 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כלב חוצות
    סגור
  • 68.
    בתרגום לעברית ביבי הוא לוזר!!!! (ל"ת)
    יאיר 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 67.
    אין חדש
    מוטי 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל מה שקורה עם שקרניהו או בלעדי ויזקף לחובתו על מצבתו לדרעון עולם..הוא פשוט רצה לעשות תרגילולא לקח בחשבון שמה שאתה עושה לאחרים אפשר לעשות לך..ועליו אומרים האיש גאון...פככככ
    סגור
  • 66.
    אמת אלטרנטיבית
    קשקוש 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שניהל פה את המדינה בשנים האחרונות היה בנימין נתניהו. הכתב האוביקטיבי יאיר נתניהו מאשים את כל העולם וחושב שאנחנו מטומטמים. אנחנו שלא הצבענו לאבא שלך לא קונים את האמת האלטרנטיבית שלך, ההכפשות, ההסתה והשנאה שאתה מפיץ.
    סגור
  • 65.
    כמה פוטושופ...קצת מציאות
    שי 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא מעניין בעליל
    סגור
  • 64.
    למה אתה חושב שמישהו מעוניין לקרוא מה אתה חושב? (ל"ת)
    שירה 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 63.
    כמה שקרים
    סימון 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תמשיך להאכיל את המאמינים שלך בכפית . גם ככה שום דבר אחר לא ישכנע אותם שאתם פח של זבל
    סגור
  • 62.
    לא קורא
    חכם משה 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מי קורא כתבה לפני שראה מי כתב אותה???
    סגור
  • 61.
    חשיפת האמת
    מוטי.י 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אם עד עכשיו האשימו את נתניהו בכך שהוא הביא את מדינת ישראל לסבב חמישי של בחירות עכשיו האמת נחשפת במלואה , יישר כח יאיר נתניהו .
    סגור
  • חחחחחחח
    חוחו 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    טיפש
    סגור
  • 60.
    חופר וטרחן בכל מקום (ל"ת)
    אובססיבי 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 59.
    אתה והמשפחה שלך הרסתם והשחתתם את המדינה.
    זוז לנו כבר מהחיים 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    14 0
    תנו לימין לחזור לשלטון ולחזור עם אנשים ראויים, לא כמו הזבל שאספתם בליכוד
    סגור
  • 58.
    אבא עזר לך לכתוב?
    חגי 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    15 0
    יאיר תאכל תחת! ההפסד כואב אבל העתיד יהיה כואב יותר
    סגור
  • 57.
    הכל אם
    ליאור 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אבל העובדות הן שלא רוצים ממשלה עם אבא שלך.והעבודות שאבא שלך פירק את הממשלה עם גנץ. אתה ואבא שלך חיים עם מהייה קורא אם.... ולכן אתם הובלתם ל4 בחירות.
    סגור
  • 56.
    אין כמו פייק ניוז ככתבה
    חחחח 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אבל צריך גם תוכן כזה.... זה משעשע לראות את המשפחה מתפתלת בניסיו להסביר למה לא הצליחו להקים ממשלה כאשר העם לא רוצה אותם... ועכשיו אנו ממתינים לפרק הבא "רהמ לשעבר: הכלא", ו "השיא: רהמ לשעבר ואשתו - עבריינים מורשעים"
    סגור
  • 55.
    זאת בדיחה? (ל"ת)
    יוסל 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 54.
    הבאתם חרטטן בלי חיים
    קט 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מה נסגר עם התולעת שהושרצה בשרותי מטוס והרסה את המדינה שלנו?
    סגור
  • 53.
    ביבי מספיק ודי!
    אדיפוס 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ביבי נתן את מה שיש לו במשך 12 שנים רצופות. לדעת ליברמן ובני ואחרים, הגיע הזמן להחליף אותו. הליכוד היה מנצח אם בראשו היה עומד מישהו אחר, וזה ברור
    סגור
  • 52.
    ממש מדויק (ל"ת)
    אתי 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • 51.
    הכל נכון חוץ מכמה עובדות = קונספרציות (ל"ת)
    סימונה 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 50.
    לא קריא
    אני 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    12 5
    תקשיב, באמת שניסיתי לקרוא, אבל זה לא אפשרי. אתה עילג. חפש תעסוקה אחרת.
    סגור
  • 49.
    הרבה צדק בדבריו
    מפוכח יותר 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    8 10
    אנשים רבים עדיין בדיסוננס קוגניטיבי, המציאות לא מתאימה למה שיום יום שומעים בתקשורת המרכזית. התוצאה היא עליה ברמת השנאה לנתניהו ולימין. האויב ש"מסכן את הדמוקרטיה המהותית" הופך בעיניהם למסוכן יותר מאויב אמיתי שרוצה להשמיד אותם. פרופסור גד סעד בספרו המוח הפרזיטי, מדמה את שטיפת המוח הזו לתופעה שקיימת בטבע, בה בעלי חיים נדבקים בטפיל שמנטרל את מנגנוני ההגנה הבסיסיים שלהם, ומשעבד את הפונדקאי לצרכיו, עד לסופו המר של הפונדקאי.
    סגור
  • תיאור הטפילות
    חוחו 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממש תיאור מדויק של מה שעשתה משפחת נתניהו למדינת ישראל. הפרזיטים כמעט חיסלו את הפונדקאי שלהם - מדינת ישראל.
    סגור
  • 48.
    מי נותן במה לאוכל חינם הזה?? (ל"ת)
    ?B 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • 47.
    אני לא מאמין שמערכת אייס נתנו לו טור. פטתי
    מומו 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    9 8
    כנראה שאני לא צריך להיכנס יותר לפושים שלכם
    סגור
  • 46.
    טור של ילד טיפש שכל היום קורא שטויות באתרי קונספירציה (ל"ת)
    רפי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    14 11
    סגור
  • 45.
    ואני שואל
    יוסי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אם נתניהו (אבו יאיר) הוא כזה מנהיג דגול, עם איי קיו 180, משכמו ומעלה ...... איך הצליח נוכל קטן וחדל אישים, ראמאי שקרן שלא עובר את אחוז החסימה ..... איך הוא הצליח לעבוד על ביבי הגדול ולהשאיר אותו שיתייבש באופוזיציה? ואם בנט הקטן מפיל את ביבי הגדול אז אולי ביב לא כזה גדול????????? ואולי שרה'לה לא כזאת "נפלאה", ואולי הילדז רק מבלבל במוח, יתור חדל אישים, היחיד בעולם שחוזם את הפייסבוק שלו לתגובות - פחדן!!!!
    סגור
  • בנט לא עבד על ביבי
    מישהי 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הוא עבד על הבוחרים שלו והעביר את קולותיהם לגוש השמאל-איסלמיסטים. ואני לא מאשימה אותם שנפלו בפח. הרי משך שנים בנט בנה לעצמו תדמית של ימינה מהליכוד, ולפני הבחירות הוא וחברי מפלגתו נשבעו השכם והערב שלא ישבו תחת לפיד אפילו ברוטציה, שיקימו ממשלת ימין בלבד, שלעולם לא ישבו עם השמאל הקיצוני (מרצ והעבודה) ובוודאי שלא עם רע"מ. על הטענה שהם יקימו ממשלה ברוטציה עם לפיד הם חזרו וטענו שזה שקר וספין של הליכוד בכלל ונתניהו בפרט. מי יכול היה לנחש שהם יהפכו עורם בצורה כזו מיד לאחר הבחירות?
    סגור
  • עוד חפירה
    חוחו 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גיבוב של שטויות ושיעמום
    סגור
  • 44.
    התפוח לא נופל רחוק מהעץ. אותן הסתות, שקרים, סילופים ופל
    ימני שפוי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    15 8
    כמה סילופים וקשקושים במאמר אחד של המבלה ב"פוסיקט"...
    סגור
  • 43.
    ביריון המקלדת כותב יעני "טור" עיתונאי
    ראובן 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    13 8
    מזמן לא נתבעת, ילד משועמם. אתה יכול לקשקש עד מחר, לא תוכל לטשטש את העובדה שאביך הנאשם הוא נוכל שקרן משסה ומפלג , המחבל שעמד עד לא מזמן בראש ישראל- ושבגללו היו פה 4 מערכות בחירות תוך שנתיים. ועדיין לא הצליח להרכיב ממשלה. לא מאמין לו גם כשהוא שותק. גם לך
    סגור
  • 42.
    כמה סילופים
    עידן 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    18 6
    מצחיק איך אתה מסובב את הנתונים לטובתך. גנץ היה אופיזיציה בתוך קואליציה? אבל זו ממלשה פריטטית, יש לו מחצית מהמשקל לא? אולי אבא שלך היה האופוזיציה בתוך הקואליציה? בנט הקים ממשלה עפ תומכי טרור? זה לא אבא שלך שהציע לו עד חצי המלכות העיקר שיתמוך בו? הרי אם סמוטריץ רק היה אומר כן, היית מסביר היום כמה מחמוד עבאס הוא אדפ אמיץ בניגוד למשותפת. בקיצור בכיין נשאר בכיין
    סגור
  • הציע לו את חצי המלכות?
    מישהי 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יש לך ראיות לכך שנתניהו הציע לו הצעות מפליגות בקנה המידה של הממשלה הנוכחית? הוא הציע לו הרבה הרבה פחות תמורת פחות. ועוד אתה מדבר על סילופים.
    סגור
  • ליצן
    אמ 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא מובן למה עבאס היה אצל נתניהו בבלפור כמה פעמים כאשר בנט לא היה פעם אחת ? למה פעיל הליכוד המרוקאי שישב חודשים באולפן וואי נט קילל וכעס על סמוטריץ בנוגע לערבים אם נתניהו לא רצה כלום?ממש סוגדים לו פשוט מגלומניה להאשים את כולם חוץ מנתניהו למה הוא לא פינה את מקומו למישהו אחר בליכוד מה בגלל שהם לא נבחרו וזה לא דמוקרטי ? להציע לבנט זה כן דמוקרטי? מגלומן שסופו להגיע לבית סוהר
    סגור
  • 41.
    פחחחחחחחחחח (ל"ת)
    מה? 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 40.
    שום מילה שאבא שלך הפר את הסכם עם גנץ ולא העביר תקציב (ל"ת)
    פאפא שלך שקרן זה הכל 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    30 7
    סגור
  • 39.
    תיעוד פשוט ומדויק, כך זה היה
    הנורמלי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    11 21
    אין הסבר לצעד של ליברמן פרט לסחיטה משפטית
    סגור
  • 38.
    מה עם הפלת חמאס, פינוי חאן אל אחמר, הסיפוח ועוד?
    אבי גרנות 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    31 4
    אחרי כל השקרים אתה עוד מעז לכתוב כאן? אבא שלך הרס את הימין.
    סגור
  • 37.
    אם פאפא השקרן היה עומד בהסכמים שחתם
    עודד ג. 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    26 5
    אם פאפא היה מעביר תקציב ועומד בהסכמים שחתם, הוא היה ראה״מ חליפי ולא פאטת שעבר זמנו. לוזר.
    סגור
  • 36.
    מי אשם בראש וראשונה מערכת אכיפת החוק
    בעזרתשלושה שופטים 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    10 11
    מהעליון חיות הנדל ופוגלמן, הם הם האחראים הראשיים, אח"כ התקשרות השמאלנית המבואסת, ולצערי גם אלה מהימין שהפכו את עורם ועובדים למען השמאל
    סגור
  • כמובן התכוונתי גם לכנופיית הארבעה בדיוק כמו בסין
    בעזרת שלושה שופטים 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 7
    מנדלשטיק שי ניצן ליאת בן ארי ודינה זילבר עם השלושה מהעליון, הם הם האחראים הגדולים, בלעדיהם סער מאיר כהן היו יושבים בחדר החקירות על חשדות לעבירות מין מהרף הגבוהה ביותר, בנט ושקד על גנבת 30 מיליון ש"ח ועוד עברות כבדות משקל, בני גנץ הממד החמישי, לפיד עם סיקור אוהד והרבה יותר מאוהד, בהיותו שר אוצר הכי כושל בממשלת נתניהו נתן שוחד כספי לעבריין אחר ושמו נוני משה מוזס מידיעות אחרונות, תקשורת שמאלנית שמזמן כבר אינה תקשורת אובייקטיבית,
    סגור
  • 35.
    רק דבר אחד שכחת - אבא שלך סרב להעביר תקציב
    ליאור 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    27 3
    אם היה מעביר תקציב ביולי כפי שהתחייב בהסכם, היתה ממשלה ל-4 שנים. אבל הוא לא היה מוכן שמישהו אחר יהיה ראש ממשלה, ובגלל זה הלכנו שוב לבחירות, בהן הפסיד.
    סגור
  • אפילו גפני אתמול אמר זה היה פוליטי בגלל הרוטציה (ל"ת)
    דפנה 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • ועוד עובדה חשובה שדכחת - פיזור הכנסת
    ליאור 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אחרי שגבאי לא נכנס לממשלה כי מפלגתו אסרה עליו והוא פחד לפרוש לבד, במקום להחזיר את המנדט לנשיא ולתת לגנץ להקים ממשלה, אביך פיזר את הכנסת. אם היה מחזיר את המנדט היתה קמה ממשלה.
    סגור
  • 34.
    תיאור אמיתי ופשוט של המציאות שהתרחשה
    מייקי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 18
    ושל מהלכי גניבת השלטון
    סגור
  • 33.
    מעשייות
    צביקה 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    15 3
    בבל"ט
    סגור
  • מעשיות ?
    אוועכר 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעשיהו !!!
    סגור
  • 32.
    כל מילה אמת ניתוח מבריק ומנפץ שקרים (ל"ת)
    עדי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 19
    סגור
  • אמת נתניהוהית
    יוסל 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם אמת, במשפחת נתניהו, היא דבר יחסי.בעולמו של ילד הזליגה(שהוא עולם מקביל לחלוטין לזה שאנו חיים בו), כל מילה שכתב היא "אמת". יהיה מצחיק אם יתברר שבכל ההצבעות לכנסת, מאז הפך ילד הזליגה לבעל זכות בחירה, הוא שם בקלפי "אמת", מרוב שהאמת אצלו מעוותת.
    סגור
  • יאללה יאיר, תפסיק להגיב לעצמך (ל"ת)
    איראל 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 31.
    העיקר שבסוף הלכתם
    אסף 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    21 3
    אולי תספר גם מה אבו יאיר רצה לתת לאחים המוסלמים, אחרי שהעביר מזוודות כסף לחמאס? עכשיו תעשה סקירת תיקים - בכל כיסא יושב מישהו ראוי יותר מזה של ממשלת השחיתות של אבא שלך. כבר שכחתם שאתם שליחי ציבור, כל הציבור, ולא רק להקת מלכחי הפנכה שלכם.
    סגור
  • בול! (ל"ת)
    אריאל 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 30.
    מכתב מלא שקרים
    שלומי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    20 2
    באופן לא מפתיע, הכתבה מלאה שקרים ומנסה לקסע נרטיב מזויף מתחילתו עד סופו. בואו נתחיל: ״36 מנדטים, התוצאה הטובה ביותר של הליכוד מזה עשורים״ - שקר שקל לחשוף. ב2003, הפעם האחרונה שהליכוד רץ לא בראשות נתניהו, הוא קיבל יותר - 38. ״בלד רצה לבד בסבב הראשון״ - היא רצה יחד עם רע״מ, שנתניהו קנה כדי לפזר כנסת נבחרת. יכול להמשיך, אבל חייב ללכת לעבוד (כן, יש דבר כזה). ביי. 36 מנדטים, התוצאה הטובה ביותר של הליכוד מזה עשורים
    סגור
  • 29.
    מדוייק. אך בימינו כל כך בולטת העובדה...
    אני 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 12
    שהאמת נעדרת. והציבור המותש מהגדסת תודעה במשך עשרות שנים, חלקו עייף מלשמוע אמת וחלקו לא רוצה לשמוע אמת. אך הסבלנות והאמונה תביא בסופו של דבר לקריסת שקרי השמאל כי באמת לשקר אין על מה לסמוך ועל מה לעמוד ,גם אם זה מתעכב, עם-הנצח לא מפחד מדרך ארוכה וסוף האמת לבוא!
    סגור
  • 28.
    מסכימה עם כל מילה ! (ל"ת)
    אא 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • למעשה, עם כל מה שיאיר
    אתי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מתאר בפרוטרוט, אין אלא לתמוה על הישגיו הכבירים של רוה"מ, לאור המכשלות הרבות שהציבו בדרכו. יש גם חשיבות רבה לתיאור מהלך העניינים המדויק, שאותו נוטים לסלף בתקשורת השמאלנית, יום יום ושעה שעה.
    סגור
  • 27.
    סתימת פיות?
    גיל 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כתבתי כאן תגובה לפני יותר משבע שעות לא פרסמתם, מדוע?
    סגור
  • 26.
    מה אתם בכלל נותנים לו במה?
    דור 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    20 6
    איזה תואר הוא מחזיק בדיוק כרגע? הבן של יו"ר האופוזיציה? שיישב בבית בקיסריה ויעזוב אותנו בשקט. אין לנו שום עניין לקרוא את דברי התעמולה העלובים וההגיגים שהוא כותב. הוא מעניין כמו שלג דאשתקד. מבחינתי, הוא שייך לפח הזבל של ההיסטוריה.
    סגור
  • 25.
    חבורתהנוכלים
    מ. עמיאל 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 8
    משרד המשפטים ביחד עם שופטי בגץ בסיוע התשקורת. זוהי מאפיה בשרות החוק.
    סגור
  • 24.
    שקרן וחרטטן כמו אבא?
    מוקי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    20 4
    כנראה עובר בתורשה
    סגור
  • 23.
    קולע ונכון (ל"ת)
    בני 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 12
    סגור
  • 22.
    ליברמן האשם העיקרי (ל"ת)
    בול 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 16
    סגור
  • 21.
    וואוו כל כך נכון
    א.ר. 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 14
    כל כך נכון וכל כך עצוב
    סגור
  • 20.
    האמת תנצח (ל"ת)
    נסטור פרידמן 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 19.
    חוסר התגובות פה...
    משה 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 11
    נראה שכל הקוראים פשוט מסכימים עם כל מילה! אין הערות/הארות הכל פשוט אמת.
    סגור
  • 18.
    מזל מזל שביבי לא ראש ממשלה
    גלילית 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    20 3
    ובעזרת השם יכנס לכלא
    סגור
  • 17.
    תודה על המאמר! חשוב לדעת את העובדות! (ל"ת)
    Meshi 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 14
    סגור
  • עובדות??? פחחח (ל"ת)
    אמירה 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 16.
    וואו כמה עיוותים של המציאות.. (ל"ת)
    אדם 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 15.
    שאפו על המאמץ, אבל
    דרור 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 8
    אני מאמין שרובנו בימין זוכרים טוב מאוד את השתלשלות העניינים הזו. הבעיה היא שמי שצריכים את התזכורת הזו הם השמאלנים, ואני בספק אם הם יראו את הכתבה הזו.
    סגור
  • 14.
    מעטים מכירים
    ד 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מעטים מכירים את הסיפור עם אבי גבאי לדעתי, לא יאמן כמה השמאל יכול להיות ממוקד על מטרת חיסול כשהוא רוצה, טור מדהים!
    סגור
  • 13.
    אתה
    עוגיפלצת 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מלךךךךך, ליתר דיוק נסיך כי אבא שלך מלך העם, אנחנו איתכם בכל מחיר ושבוקי נאה ישב על הסכין בתחת שהוא מפנטז עליה שנים
    סגור
  • 12.
    לך לחפש מט ינענע אותך חמוד!!! (ל"ת)
    גרגמל 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 11.
    ילד קצת התבלבלת
    שכרון חושים 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אבא שלך לא העביר תקציב אבא שלך נתן למנסור 53 מליון שקל אבא שלך נתן סכין בגב לכל מי שניסה בליכוד להרים את הראש. אבא שלך לא נתן רוטציה לגנץ לפי ההסכם אבא שלך גרר את המדינה רק לפי הרצונות שלו מתי אתה תתחיל לכתוב אמת ולא פיק ניוז ? או לתת תביעות דיבה על כלום ילד מפונק
    סגור
  • 10.
    חחחח כולם אשמים חוץ מאבא
    עזרא 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    23 1
    נשמה אבא שיקר את כולם רימה בגד בגד והכל בעידודה של אמא הקצת קוקו ובעידודו ילד פלא. אף אחד לא נותן בו אמון למעט חבורת ההזויים שהתקבצו סביבו. החגיגה נגמרה תמצא לך חיים
    סגור
  • 9.
    קול האמת
    גיל 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 14
    יאיר היקר, יכולת הכתיבה, הניתוח וההגיון הברור שבדבריך הם נכס עבור המחנה הלאומי ואמורים להיות מופצים בכל בכל מדיה אפשרית ע"מ לפקוח את עיניהם של אנשים טובים ותמימים שנפלו קורבן למתקפה של כל ערוצי השידור המרכזיים על ראש הממשלה הטוב, הישר והמוסרי שהיה במדינת ישראל מאז הקמתה, תודה לך יאיר.
    סגור
  • 8.
    מי שאמר שהשמאל שכחו להיות יהודים,לא מגיע לו להיות
    הטבח השבדי 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    18 1
    ראש ממשלה.
    סגור
  • 7.
    כל מילה
    צבי 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 12
    סיכום צודק מאד יגאון
    סגור
  • 6.
    על העיוותים והעילגות של נתניהו ג'וניור
    ע.צ. 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    15 1
    כמה עילגות וכמה עיוותים!! לא להאמין שההשכלה שקיבלת במשך השנים הביאה אותך לכתוב טור כל כך ירוד, רצוף בשגיאות (אפילו שגיאות לשוניות). שאבא שלך יישאר באופוזיציה. הכי טוב לכולם ולמדינה.
    סגור
  • 5.
    תקציב
    אייל 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אם הליכוד היה מעביר את התקציב הממשלה לא היתה מתפרקת וגנץ היה היום רוהמ. הסבירו לנו שתקציב זה לא חשוב..
    סגור
  • 4.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    39 1
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • 3.
    ממשלת בנט בהצלחה
    קובי 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    24 1
    העם אמר די לשילטון הליכוד .אין לנו לא מלכים ולא נסיכים אז ביי למשפחת נתניהו
    סגור
  • 2.
    שקרנות ונוכלות זו ככל הנראה תכונה גנטית שעוברת בתורשה. (ל"ת)
    אורח 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 1.
    שלום ולא להתראות
    אייל 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    23 1
    טור שבועי ליאיר נתניהו? אני הסרתי את האפליקציה שלכם. פעם הייתם אתר שסיקר את עולם השיווק והפרסום. הפכתם לפח אשפה שמחפש רייטינג.
    סגור