נבחרת אייס

יש הפגנות ויש הפגנות: ההבדל בין הפגנות ימין ושמאל

אמנון אברמוביץ' כמעט היחיד בתקשורת שהתייחס לקיומה של הפגנת הימין השבוע, ובחר להגדיר אותה כהפגנה נחותה. למה? אולי בגלל הרקע של המפגינים שהגיעו מעפולה, קריית שמונה ושדרות ולא מרמת השרון, הוד השרון ורמת אביב
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  102
המפגינים חוזרים לבלפור (צילום בן כהן באדיבות קריים מיניסטר)
השבוע התקיימה הפגנת ענק של הימין בכיכר הבימה בתל אביב. אחת ההפגנות הגדולות של הימין בשנים האחרונות. אלפי אזרחים הגיעו ביום שלישי בערב לתל אביב מדן ועד אילת למחות נגד הממשלה המסוכנת. ההפגנה אורגנה ומומנה על ידי אזרחים פרטיים. לימין אין קרנות, מיליארדרים וממשלות אירופאיות שיכולות לממן במיליונים את ההפגנות שלו.
בחמישי בערב התקיימה גם הפגנה מחאה בירושלים על ההרג של הנער בשומרון אהוביה סנדק ז״ל על ידי המשטרה. ההבדל בין הפגנות אלה, לפסטיבל בלפור בשנה וחצי האחרונות לא היה יכול להיות גדול יותר.
ההבדל הבולט ביותר בין הפגנות הימין להפגנות השמאל הוא ביחס של התקשורת. במשך שנה וחצי, התקשורת הישראלית לקחה חלק פעיל בהפגנות, היא עודדה וליבתה אותן. כל גשר עם ארבעה פנסיונרים ודגלים שחורים זכה למבזקים ולפריצות לשידור מצד ערוצי הטלוויזיה. לקראת כל הפגנה, התקשורת פמפמה במשך ימים את המועד והשעה של ההפגנה, ושידרה מתחילת ההפגנה בשידור חי. האלימות, הגסות והבריונות מצד המפגינים, לא רק שלא זכו לגינויים מהתקשורת, אלא זכו לרומנטיזציה והאדרה מצד הכתבים, שתפקדו יותר על תקן דוברים מאשר מסקרים הוגנים.
 



מפגינים מקצועיים, אשר קיבלו שכר גדול מצד מיליארדרים שמאלנים, רדפו את ראש הממשלה נתניהו לכל מקום אשר נסע אליו, כולל בביתו הפרטי, כולל בימי שבת וחג. הם ניסו לפרוץ לבית ראש הממשלה, כאשר הוא נמצא בבית, ונהדפו על ידי המאבטחים. מפקד המשטרה באזור העיד על כך בשבועה בבית משפט. מי יודע מה היה קורה אם האנרכיסטיים היו מצליחים לפרוץ לבית. מדובר באחד מהאירועים הכי חמורים שנעשו אי פעם בפוליטיקה הישראלית. המפגינים עצמם הרבו להשתמש במונח ״להסתער על הבסטיליה״. התקשורת הישראלית, שהרבתה להעליל על הימין כי יבצע אירוע ״קפיטול״ לאחר הבחירות, התעלמה לחלוטין מהאירוע החמור, והתייחסה אליו לכל היותר כתעלול וגימיק חמוד.

קריאות יום יומיות על ידי המפגינים בתשלום לרצח שלי, של אמי ושל ראש הממשלה נתניהו  זכו להתעלמות מוחלטת מערוצי הטלוויזיה, למרות שהיו מתועדות באינספור סרטוני ווידאו. כמו כן מיצגים של נתניהו על חבל תלייה, גליוטינות ושלטים שמשווים את נתניהו להיטלר, קיבלו מהתקשורת את המסגור של ״אומנות״, ״מיצגי מחאה״ ו״חופש ביטוי״. למרות שכמעט בכל הפגנה היו התערטלויות, שימוש נרחב בסמים, מיצגי עירום, ביזוי סמלי המדינה והדגל, בלונים ומיצגים מתנפחים של איברי מין וכו׳, ההפגנות לא מוסגרו ע״י התקשורת כוולגריות, אלא כהפגנות תוססות ואותנטיות של צעירים חדורי אידאלים.

ההפגנות בירושלים השבוע. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

ההסעות השבועיות באוטובוסים, הפסלים, המיצגים, הדגלים והתשלום לראשי המפגינים הצטברו במשך שנה וחצי למאות מיליוני שקלים. התקשורת מעולם לא העלתה את השאלה וחקרה מי מימן את כל זאת, מדוע, והאם מעורבים בהפגנות גורמים זרים? ערוץ 20 אכן חשפו כי מדינות האיחוד האירופי השקיעו מיליוני שקלים בפעילות של ההפגנות בלפור. חברת פייסבוק הודיעה שמחקה חשבונות מזויפים מאירן שעסקו בעידוד ההפגנות, ובכל זאת- ערוצים 12 ו-13 לא דיווחו דבר.
כל מוצאי שבת, רחובות שלמים בירושלים נחסמו למשך שעות ארוכות. ערוצי החדשות מעולם לא טרחו לראיין את התושבים באזור על הזעם שלהם על הסבל והנזק שנגרם להם מכך. כמו כן, חייהם של מאות שכנים של ראש הממשלה באזור בלפור, ביניהם ניצולי שואה, קשישים, ומשפחות עם ילדים קטנים, הפכו לגיהינום. כמעט כל לילה במשך שנה, עמדו מפגינים בתשלום עם זמבורות, חצוצרות, תופים וצרחו קללות במגפונים, עד השעות הקטנות של הלילה. השכנים ניסו לא פעם ולא פעמים להתראיין בערוצי החדשות ולספר על הסבל שלהם, אך נתקלו בסירוב. לעומת זאת מריה אלקין, אשתו של זאב אלקין, והשכנים של בנט ברעננה הוזמנו מיד לראיונות בערוצים 12 ו-13 לספר על הסבל שלה מההפגנות הימין מחוץ לביתם.
הפגנת הימין הגדולה השבוע בכיכר הבימה זכתה להתעלמות מוחלטת מצד התקשורת, למרות שמנתה כעשרת אלפים מפגינים. למרות שההפגנה עברה בשקט מופתי והייתה סופר ממלכתית ומכובדת היא זכתה להתייחסות קצרה מאמנון אברמוביץ כ"הפגנה נחותה״. למה? אולי בגלל הרקע של המפגינים שהגיעו מעפולה, קריית שמונה ושדרות ולא מרמת השרון, הוד השרון ורמת אביב.
התייחסות מעטות נוספות להפגנת הימין בכיכר הבימה השבוע מצד התקשורת קישרו אותה למונחים הרגילים של ״הסתה״, ״אלימות״, ״רצח פוליטי״ וכו׳. למה? ככה. למה לא להסית ולהעליל כנגד מפגיני הימין השקטים מצד אחד, ולהאדיר ולפאר את פורעי בלפור האלימים מאידך, אם אפשר ככה לשטוף את המוח של עוד כמה צופים תמימים ממודיעין או אזור השרון שעדיין צופים בערוצי התעמולה, אם אפשר.
הבדל משמעותי נוסף הוא היחס של רשויות האכיפה והמשפט בין הפגנות הימין להפגנות השמאל. בהפגנת הימין השבוע בירושלים על ההרג של הנער אהוביה סנדק ז״ל על ידי המשטרה השתתפו בעיקר תושבי ההתנחלויות. זמן קצר לאחר שחסמו את כביש הכניסה לירושלים בגשר המיתרים, החלה המשטרה לפזר אותם באלימות באמצעות אלות, מכות ומכת״זיות. סרטונים רבים מראים אלימות משטרתית קשה גם כנגד מפגינים שעמדו באופן סטטי ולא עשו כלום. אי אפשר שלא להיזכר איך בזמן פרעות בלפור, המפגינים בתשלום חסמו כבישים ראשיים שלמים למשך שעות בניגוד לחוק, והמשטרה לא עשתה דבר. אי אפשר שלא להיזכר בסרטונים הקשים של מפגינים בבלפור מכים שוטרים ויורקים עליהם והשוטרים בורחים במקום לעצור אותם. הפרקליטות ובתי המשפט קושרים את ידיהם של השוטרים בזמן של מהומות של שמאלנים או ערבים, אך משחררים אותן בזמן הפגנות ימין.

הפגנה בבלפור, אפריל 2021. צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

המשטרה השתמשה במכת״זיות מספר פעמים מועט בהתחלה של פרעות בלפור כדי לפנות צירים ראשיים בירושלים שנחסמו למשך שעות. בעקבות תרעומת של השמאל והתקשורת היא מיד חדלה להשתמש במכתז״יות, והנה הן חזרו לחיינו בהפגנת הימין השבוע בירושלים. מפגין שמאל שהותז במים של מכתז״ית אף זכה לפסל עצום במשקל כמה טונות ששמו ״גיבור ישראל״. הפסל הוצב כל פעם במקום אחר בארץ. אין צורך לומר שאף אחד בתקשורת לא שאל מאיפה המימון ליצירת הפסל ושינועו בכל הארץ. אין צורך גם לומר שמפגינת הימין שחטפה השבוע סילון מים לפנים ממכת״זית לא תזכה לפסל דומה.
היו תקופות שההפגנות בבלפור נמשכו ברעש מחריד עד השעות הקטנות של הלילה במשך ימים רצופים. השכנים לא יכלו לסבול זאת יותר ועתרו לבג״צ. הם לקחו פסק דין של בג״צ ואהרון ברק משנות ה-90 בזמן ראש הממשלה רבין ודרשו ליישמו. פסק הדין ניתן בזמן הפגנות הימין מחוץ לבית ראש הממשלה בבלפור בזמן הסכם אוסלו. פסק הדין קבע כי יש להתחשב באיכות חייו של ראש הממשלה רבין, בני משפחתו והשכנים ולכן ניתן להפגין רק פעם בשבוע, רק עד 500 אנשים, רק בין השעות שבע לתשע בערב, ורק במרחק משמעותי מהבית - בכיכר פריז.
למרבה ההפתעה בג״צ התעלם מהפסיקה שלו עצמו לגבי הגבלות של הפגנות מחוץ לבית ראש הממשלה, וזרק את השכנים בבלפור מכל המדרגות ובכך נתן להפגנות להמשך בכל ימות השבוע עד השעות הקטנות של הלילה, בלי הגבלת רעש ומשתתפים, ובכך הפך את חייהם של מאות אנשים באזור לגיהינום. התירוץ היה שמדובר במעון ציבורי ולא בבית פרטי (וכי בזמן רבין, בלפור לא היה מעון ציבורי?).
אך פורעי בלפור לא הסתפקו בכך ורדפו את נתניהו גם בביתו הפרטי בקיסריה, שם התירוץ של מעון ציבורי לא חל. בניגוד לחוק, הם ביצעו הפגנות המוניות ומרחישות אוזניים, כולל קללות ואיומים במגפונים, מטרים ספורים מביתו של נתניהו גם בשישי ב11 בלילה, וגם בשבת בשבע בבוקר. למרות שהמפגינים עברו על חוקים רבים של הגבלת מרחק, שעות ורעש, המשטרה עמדה תמיד בצד בחוסר מעש.
לעומת זאת, בזמן הקמת הממשלה כאשר הימין הפגין מחוץ לבית של בנט ברעננה, ושל בתים של אנשי ״ימינה״ ו״תקווה חדשה״ מיד המשטרה והפרקליטות המציאו ״מתווה הפגנות״ חדש ודרקוני שבפועל אוסר על קיום הפגנה אפקטיבית ברוב הימים והשעות בשבוע, ובמרחק של קילומטרים רבים מהבית. המתווה החדש בפועל לא מאפשר קיום הפגנות ימין מחוץ לבתים של בנט וחברי הכנסת והשרים של הממשלה.
איפה ואיפה כה בולטת בזכויות האדם והאזרח בישראל בין ימין ושמאל היא הרסנית. היא יוצרת פה חברה מעמדית עם שתי מערכות חוק מקבילות, אחת לאצולה ואחת להמוני העם. כאשר הימין יחזור לשלטון, החלת נורמה אחידה להתייחסות להפגנות שמאל וימין מצד המשטרה, פרקליטות ובתי המשפט צריכה להיות בעדיפות עליונה.
לגבי זעקות השבר של התקשורת על ״הסתה״ ו״אלימות״ בהפגנות ימין, שנועדות לדכא הפגנות ימין עתידיות יש להתייחס בבוז ובביטול. הצביעות והמסור הכפול של התקשורת ברורה ליותר ויותר אנשי ימין במדינה. יש להתייחס להטפות המוסר שלהם באותו אופן שעל ישראל להתייחס להטפות מוסר במועצת זכויות האדם של האו״ם מצד אירן, פקיסטן, צפון קוראה, וונצואלה וקובה.

תגובות לכתבה(102):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 70.
    הכוח מגיע מהציבור ולא מהתקשורת
    חכם, תם ושאינו יודע 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יותר מדי חושב כפוליטיקאי ואתה מסתייג מכך שאתה כזה. כמה אחוז מהצעירים בגילך לדעתך צורכים תקשורת? הרוב רץ בווטצאפ, בשיחות הסלון, בהפסקות הסיגריה, במונית, אצל הקוסמטיקאית ועוד.. תתחיל לחשוב כמורן בן חמו מקרית מלאכי ולא כפוליטקאי ואז תבין מה מעניין את צינור לילה ואת גיא פלג
    סגור
  • 69.
    החייזרים מבלפור העיפו את מושחתיהו וגם איציק זרקא עזר
    דורון פ 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז ילד ז - זה הזמן לבדק בית. זילזלת ב10 אלף מפגינים בכל מוצאש והם אלה שהעיפו אותך משם. וכן - איציק זרקא וחני ורונית רק עזרו להעיף אותכם. כולם הבינו איזו סכנה אתם בזכותם. תודה איציק. תמשיך לנבל את הפה ולהיות הומובופ למרות שיאיר הוא ….
    סגור
  • טיפשות של שטוף מוח
    חחח 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל האכזריות שלך כלפי משפחת נתניהו תחזור אליך וילדיך כשלפיד ובנט יהרסו לך את הפרנסה.. טיפשות ורוע
    סגור
  • 68.
    ילד קקוסניל תצה כבר מאהרון
    מירי רקבון קקה מסירח 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ילד קקה שקרן כמו אבא לך תחפס ז ילד מנייאק
    סגור
  • 67.
    איזה בחור אוטיסט וטיפש (ל"ת)
    אריאל 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • טען עוד
  • 66.
    כמה שיאיר צודק
    מעוז 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    צריך להתעלם מהתקשורת הממומנת לא להתראין ולא להגיב להם להתראין רק בתקשורת ישרה
    סגור
  • 65.
    פייסבוק
    דויד 11/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תגיד יאיר שאתה כותב בפיסבוק אי אפשר להגיב יש סיבה לכך או אתה כותב לעצמך.
    סגור
  • 64.
    אפליית ההפגנות
    הדס 11/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל מילה שכתבתה אמת לאמיתה, ועוד בעדינות מדי. מול כל הביזיון שהיה מה0מאל מכל הברוטליות, האכזריות ההשתלחות, חוסר צדק משפטי, ביזיון ערכים ירודים סדום ועמורה. כל כך הרבה פשעים מותרים ל0מאל ????? מאפיה סיציליאנית לא הייתה מתביישת במה שהולך כאן במדינה מצד ה0מאל.
    סגור
  • 63.
    הפוסיקט נסגר ויחד איתו שלטון המושחת. יש ממשלה עובדת
    אזרח שומר חוק 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כל דבר מעבר פשוט לא מעניין
    סגור
  • 62.
    נקמנות הבן
    ראובן 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הבן של אמא שלו.
    סגור
  • 61.
    בא לי להקיא
    מויש 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שאני רואה תמונה של הילדז בא לי להקיא!
    סגור
  • 60.
    ביבי כרגע בהפוגה קצרה.
    מה זה משנה. 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בקרוב השמלנים ירוצו אחריו וינשקו את נעליו.
    סגור
  • 59.
    השופר
    ראובן 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בושה לאתר
    סגור
  • 58.
    שקרן אפילו יותר מאבא שלו
    שלמה 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    9 4
    מיהם המיליארדרים והממשלות האירופיות שמימנו את ההפגנות בבלפור? אפשר לקבל קצת פרטים וראיות, או שילד הכפות מחכה לתביעת הדיבה הבאה שבה יפסיד.
    סגור
  • 57.
    הבן הצעיר של ביבי כותב יפה על שלטון השמאל הבולשביקי !! (ל"ת)
    איתן 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 56.
    לא מאמין שנותנים במה לבולשיט שלך
    רמי 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    10 2
    בכיין, שקרן ומניפולטיבי. מאות אלפים הגיעו למחאה נגד הממשלה של האבא העבריין שלך. 3000 איש בלחץ הגיעו ל'הפגנת הענק של הימין' - זה ההבדל הראשון. 'פרעות בלפור'? איזה אפס אתה. גם אם תחזור אלף פעם על השקר של ה'פריצה לבית ראש הממשלה' זה לא יהפוך לאמת. האמת היא שאבא שלך אין גייסות של מפגינים, אבל יש תיקים פליליים ובקרוב הוא ישלח לכלא. סה"כ מדובר בבן של עבריינית מורשעת ונאשם בפלילים.
    סגור
  • שששש
    הלוחש לסוסים 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אל תגלה לאף אחד, אבל ב3 וחצי השנים הקרובות בנימין נתניהו שוב יהיה ראש הממשלה שלך :)
    סגור
  • 55.
    סגנון כתיבה
    ליאת 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה משתמש מלא במרכאות, וזה נראה לא מקצועי. כל פסקה שניה יש 3 דוגמאות כל אחת במרכאות בנפרד. אולי זה כי אתה לא אומר את מה שאתה באמת מתכוון? אבא שלי ״מושחת״ וזמנו ״עבר״?
    סגור
  • 54.
    יאיר, אתה ברברן מקלדות אובססיבי.
    רחל 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    התוא "ילד" מתאר מישהו לא מפותח
    סגור
  • 53.
    פייק פייק פייק
    הייתי בבלפור 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כלום ממה שאתה כותב לא היה במציאות!!
    סגור
  • 52.
    יאיר נתניהו
    זקן הדור 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תותח כתיבה יפה ומנומקת להפליא התפוח לא נפל רחוק מהעץ
    סגור
  • 51.
    שטויות במיץ
    דן 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נחות לא בגלל מוצאם אלא בגלל ההסתה ואיומי הרצח ש ישמעו שם שקט מופתי? התחקתה אותי 10,000 איש ? אולי אלף הרי למה עברתם לבימה ? כי לא היו מספיק מפגינים בבלפור הלואי והיה ממומן אתה בכיין ותינוק
    סגור
  • 50.
    כתבה מעוותת מדמיונו הקודח...ילד מסכן להורים מיליונרים.. (ל"ת)
    המובטל בטיטו 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 49.
    נעים לראות איך הילד..., בוכה. (ל"ת)
    ליליה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    האירוניה מתה
    ת 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואל לנו לשכוח - אלה שהתלבשו שחורים והניפו דגלים שחורים קראו לנו הימנים פשיטים. נראה לי שהאירוניה מזמן כבר מתה, אבל כמו שהם החליטו כל שני וחמישי ש-״הדמוקרטיה מתה״, נראה לי שאני אהרוג את האירוניה שוב ;)
    סגור
  • 47.
    קשקשן
    חרטטן 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל, אתה ומשפחתך רואים רק את מה שאתם רוצים לראות ומסתבר שגם מה שאתם מדמיינים. לא יותר מ-500 איש בהפגנה. מאחל שהמשטרה תנהג בהפגנות אהוביה סנדק בחצי מהאלימות שנקטה נגד מפגיני בלפור ואז תבין משהו בחייך. פובליציסט בשקל.
    סגור
  • 46.
    איזה שטויות, מי כתב את הדבר הזה והאם הוא מקבל על זה כסף
    מיכל 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוסף של חרטוטים
    סגור
  • 45.
    נע בין רחביה לקיסריה ומתבכיין כמו תינוק
    אחלה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    8 12
    לך כבר לעבוד יא פרזיט, מספיק מימננו אותך ואת האמא המשוגעת שלך 12 שנה. תמשיך לכתוב שטויות ותן למבוגרים והשפויים לנהל פה את המדינה. ברוך שפטרנו מהילד המגדף.
    סגור
  • פרזיט?
    א 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המממ… כרגע הוא זה שעובד (בגלי ישראל. כדאי לך לשמוע, יש לו שם אחלה תוכנית) ואתה זה שיושב כמו עכברוש מקלדת בבית, בחוסר מעש, כמו פרזיט ומגיב ומתבכיין שיש דעה אחרת משלך, מאדם שאתה, איך לומר, פחות מחבב. אתם בשמאל הדיקטטורי וסותם הפיות לא יכולים לסבול שיש דעה אחרת משלכם ואתם תעשו הכל כדי להשתיק אותן. כולל תגובות אד הומינם (חפש בויקיפדיה) שאין כל קשר בינן לבין מה שנכתב (על ידי יאיר נתניהו או אחרים שלא חושבים כמוכם). מה קרה? קשה לך להביא טיעוני נגד? או שאתה לא יכול כי כל מה שהוא כתב נכון?
    סגור
  • אתה יכול להרגיע
    ק 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את ההיסטריה הלא מוסברת, לא הגיונית ולא רציונלית שלך. לא מימנת אף אחד. אף אחד לא מכריח אותך לחבב אותם, אבל תרשה לי להמליץ לך על משהו - לא טוב לשנוא, זה לא טוב לך לבריאות ;) העיקר אתם מדברים על הסתה facepalm.
    סגור
  • מה קרה?
    ת 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב לך שהוא דובר אמת? כואב לך שאתה פריבילג? אוי מסכן קטן. חחחח מי שפוי? לפיד, ליברמן, מנסור עבאס? חחחחחחחח גדול.
    סגור
  • 44.
    ילדז מה ציפיתם
    OriL 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    7 10
    תמונה ערוכה מגיל 14, שקרים הסיטונאות - אק כי הוא הבנשלהמסית השקרן והגנב הלאומי
    סגור
  • שקרים?
    ק 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך הוכחות למה שאתה כותב? שקרים? מניין לך המידע שמה שהוא כתב לא נכון? הרי אין לך. אתה כותב את הרפש הזה - טיעון אד הומינם (ע״ע) - כי אתה לא מסוגל לענות תשובה עניינית ומנומקת עם טיעונים נגדיים. ואחר כך אנשים כמוך עוד מתבכיינים (כבר מזמן שלא בצדק) שעושים לכם את אותו הדבר. חבל שאתה לא רואה את ההסתה הפרועה ושלוחת הרסן ואת השקרים בסיטונאית של ממשלת השינוי וריפוי (טוב ברור שלא - התקשורת לא מביאה את זה או לפחות לא מתייחסת לזה ככה). ואם לא שמת לב, יאיר לפיד עכשיו גונב מאיתנו למעלה ממיליארד שקל כספים קואליציוניים - אותם כספים שלפני רגע הוא יצא נגדם (ועוד מבלבל במוח שזה לא היה תלוי בו - מעניין במי כן). ובל נשכח את הכספים (שלנו, לא של קטר) שעוברים דרך בכיר ברע״מ ישירות לחמאס. אז שקרים? תסתכל על הדבשת של המחנה הפוליטי חסר האידיאולוגיה שלך לפני שאתה שופך רפש על אדם אחר - זה שאתה לא מחבב בלשון המעטה.
    סגור
  • Facepalm
    ת 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרים? מהיכן לך המידע? ממוחך פריבילגי הקודח? אה ועצב קטנה - תסתכל על הדבשת של המחנה הפוליטי שלך לפני שכתב מדבר על שקרים, הסתה וגנבה. מצד שני, אני מדבר לאדם שמבחינתו להשתיק כל דעה שאיננה עולה בקנה אחד עם דעותיו ״הנעלות״ (אולי בעצם נעליים). טוב נו, כמו שאמרתי קודם, הגמל אינו רואה את דבשתו. רק בריאות.
    סגור
  • תגובה עניינית. את לא ממש חכם. לא נורא. (ל"ת)
    אני 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 43.
    פרקליט המדינה
    Amsi 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל מה שקורה במדינה , זה באחריות האיש העלוב מנדלבליט.אין בעולם תפקיד דומה .האיש עושה מה שבה לו.מתי שבה לו .לא מתערב כאשר זה בא מהשמאל . וכאשר זה בא מהימין התוצאה ידועה ..מקווה שיסיים תפקידו במהרה .ויגיע לתפקיד איש אחר עם עוצמה ויושרה .
    סגור
  • 42.
    אין על הפילטרים של פוטושופ
    אפרת 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אשכרה סידרת לעצמך סנטר הגון במקום הדבר החלש והרופס שאתה מסתובב איתו
    סגור
  • 41.
    כולם יודעים שלידי הבית של בנט אסרו על הפגנות..
    אריאלה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סטנדרטים שונים כלפני הצדדים. רואים פה בברור התייחסות שונה . את ביבי מותר להטריד ואחרים מותר.. אני שמעתי בחדשות אך המשטרה כיתרה את כל השכונה ליד בנו שלא יהיו קרובים אליו לבית. הינה כבר פה ניתן לראות יחס שונה..
    סגור
  • 40.
    נכון מאוד!
    אריאלה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מסכימה עם כל מילה!
    סגור
  • 39.
    יש הפגנות ויש הפגנות
    ר.ב. 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יאיר אתה כל כך צודק. סיכמת את הנושא כל כך במדוייק!!
    סגור
  • 38.
    גם אתה נשבעת בבית משפט, וראינו איך זה נגמר. (ל"ת)
    חם ויפת 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 37.
    הגעת להפגנה? (ל"ת)
    אא 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    מדויק. (ל"ת)
    טל 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 35.
    כמה שטויות בכתבה אחת
    מי שהיה בהפגנה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    7 5
    חרטטן. כמה שקרים בכתבה אחת. הייתי בהפגנה. שקט מופתי?? שקר גס. כולם קיללו שם במילים שלא נדע. איחלו מוות לכל שמאלן באשר הוא. התנהגו בצורה מחפירה. הדבר היחיד שאני מסכים עליו הוא ערוצי התקשורת המוטים(בדיוק כמו שערוץ 20 מוטה ימינה] הסתה?? האמא של ההסתה היתה בהפגנה הזו שדרך אגב, לא 10000 איש ולא כלום. אולי 2000 איש. אולי(בהגזמה) ולגבי השמאלנים העשירים? לא, כי אתה גר בפחון עלוב, נכון? תזכיר את הכתובת בקיסריה?
    סגור
  • 34.
    אתה זוכר מי אמר ערוץ אלגזירה
    יאיר 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    9 5
    ממש יפה לשבת ולבכות כמו ילדה קטנה . אבל אתה שכחת מי הסית מי הפיץ פיק ניוז מי אמר למפגנים לגשת לבית של משפחה שקולה אתה לא זוכר כלום הציבור זוכר לך הכל לך ומשפחה שלך לך לך לך
    סגור
  • 33.
    הפגנה כזאת אם הייתה מסוקרת
    ביביסט 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הייתה בסיס להכניס את כל המסיתים לכלא.יש להם מזל שזה לא היה בפריים טיים.
    סגור
  • 32.
    יאיר בחור כארז
    חיים 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    5 5
    יורש מתאים!
    סגור
  • ומשתין שטויות כמו ברז (ל"ת)
    בחור כארז 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    ילד כאפה לך לעבוד . נמאסת אתה ומשפחתך. (ל"ת)
    אמיר 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    11 12
    סגור
  • מה הוא עושה פה זה לא עבודה
    מעוז 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבנתי רק מי שעובד בערוץ 11/12/13 זה עבודה שאר המקומות זה אבטלה
    סגור
  • 30.
    שמאלנים וימנים מתחזים טוענים ש''הממשלה באה לעבוד'' אוקי
    שמאלנים וימנים מתחזי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    שמאלנים וימנים מתחזים טוענים ש''הממשלה באה לעבוד'' אוקיי..ובכן 2 שאלות: 1. על מי? 2. אצל מנסור הבוס ומראענה? או גם אצל יקירהם בחמאס?
    סגור
  • 29.
    אני מכפר סבא והשתתפתי בהפגנה.
    יעל א 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    היו גם אוטובוסים מרעננה ומהרצליה
    סגור
  • 28.
    לא מחובר (ל"ת)
    יאיר חי בסרט 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • תגיב לגופו של עניין.כל מה שכתב הוא עובדות. (ל"ת)
    מאור 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 27.
    צודק! (ל"ת)
    רפאל 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • 26.
    פסיכופט ושקרן. (ל"ת)
    אסף 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    14 8
    סגור
  • 25.
    אמת בפי יאיר, בחור נבון. (ל"ת)
    אתי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    10 8
    סגור
  • 24.
    השנאה של השמאל מעבירה אותם על השפיות (ל"ת)
    יובל 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 23.
    הם מפחדים
    אני 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אלוף עולם. יחד ננצח את כוחות האופל שהשתלטו על מדינתנו האהובה
    סגור
  • 22.
    אלפים הגיעו? אם אתה כאן תהיה אמיתי (ל"ת)
    לס 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • ברור שאלפים הגיעו. הייתי שם (ל"ת)
    יעל א 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 21.
    בית משפט כבר קבע שהוא שקרן, אתם נותנים לו במה
    גיל ב 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    15 6
    אתם נותנים לאיש שכבר אולץ לפרסם התנצלות לבוגרי קרן וקסנר על שקריו, שכבר נקנס בחצי מיליון של על דיבה, וסאת לאחר ששיקר לביהמש שאין לו כסף. שמולו יש עוד הליכים משפטיים על שקריו והפה הנוטף רקב מסית שלו. כאן הוא משקר כנגד ציבור בהכללה כדי שלא יוכל להיתבע על אף הדיבה שהוא מוציא. הבחור הזה שלא עובד, חי על חשבון הציבור וחושב שהוא בן פאקינג מלוכה הוא אחת הרעות החולות ששנות נתניהו עשו. שיתמקד בלטפל באמו ויעזוב את עם ישראל לנפשו
    סגור
  • חחחח בית משפט קבע
    שלום 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה אתה אמיתי? בית משפט זה הגוף הכי מושחת בעולם, באף מדינה דמוקרטית לא נוצר מצב שחבר מביא חבר לבית המשפט
    סגור
  • 20.
    מי עזר לך לכתוב את הפוסט?
    פחחח 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    14 3
    מכירים את הסגנון המגעיל המתלהם והעארסי שלך. איש קטן. אני מזרחי מהפריפרייה שעומד בזכות עצמו. לא בזכותך. ואת הליכוד שדפק אותי כל השנים עזבתי. לא תוכלו להמשיך בשינאה הזו ולקבל אהדה. זמנים השתנו. אפילו הפוסיקט נסגר. זמנים השתנו איש קטן
    סגור
  • מי עזר לך לכתוב את התגובה?
    טחחח 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מכירים את הסגנון הסובלני, הרהוט והמכבד שלך. איש אשכולות. אני אשכנזי בן למשפחת מפאיניקים מהצפון, עובד מדינה מפונק שמתפרנס מכספי המסים שלך, בזכותך. לא בזכות עצמי. ואת מפאי והעבודה שפינקו אותי כל השנים, עזבתי. מקווה שתצליחו להמשיך עם הצביעות והשחיתות הזו וגם לקבל אתרוג תקשורתי ויחס מלטף מהתקשורת. שזמנים לא ישתנו. למרות שרשת הברחת ואונס הקטינות של המילייה של אהוד נסגרה. מקווה שזמנים לעולם לא ישתנו, איש אשכולות ענק רוח שאתה.
    סגור
  • מצביע מרץ טיפוסי.תחזור למחילה שלך. (ל"ת)
    נועם 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 19.
    תאור מדויק ואף לא מלא
    רותי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כל דברי יאיר נתניהו,אמת מתועדת.אך ברל"ב-,שמאל, אל תבלבל עם עובדות. ומה יצא מכל זה: השמאל הצליח,בפועל,להשליט את האחים המוסלמים על המדינה היהודית,מבלי שנורתה יריה אחת! ??????? אסתסלם. כניעה.
    סגור
  • 18.
    מילים כדורבנות
    רותם 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    8 6
    ממליצה לקרוא את הספר "בריונים" של בן שפירו, המתאר בדיוק את מה שהשמאל העולמי עושה לימין.
    סגור
  • 17.
    כל מילה צודקת (ל"ת)
    צבי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 16.
    יאווו, כמה מגיבים ממונים מאהוד ברק יש פה....
    גד 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 10
    כל מילה בכתבה נכונה! סוף סוף יש פה לרוב העם להגיד את דברו! יאיר אל תשים לב לטוקבקיסטים שמממונים מקרן וקסנר
    סגור
  • 15.
    כל מילה זהב
    דוד 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    6 6
    כל מילה במקומה
    סגור
  • 14.
    יאיר ביביהו
    איצקו 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אפס קטן ומושתן. לך לעזאזל.
    סגור
  • 13.
    הבעיה בימין היא
    אזרח 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שצריך לדעת לשלוט בלי לפחד ובלי חשבון.היה מספיק זמן די והותר לסדר הכל.במילא הסתבכתם עם התשוקרת.אז למה לא לעשות מה שצריך???
    סגור
  • 12.
    בלה בלה בלה - לאבא שלך לא היו 61 ארבע פעמים (ל"ת)
    טל 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 11.
    כמה שאתה צודק
    ניר 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כל מילה בסלע
    סגור
  • 10.
    כמה חצאי אמיתות ואי דיוקים בכתבה אחת
    ליאור 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    46 32
    למדת מעולה מאבא שלך ילד קטן ולא אמין
    סגור
  • תגיד, יאיר, אתה בטח יודע
    יהונתן 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    8 2
    למה בעצם העבירו את הפגנת הימין מכיכר מלכי ישראל לכיכר הבימה? מה קרה שם בסוף? האם זה קשור לעובדה שהגיעו רק 2000 מפגינים?
    סגור
  • מה לא נכון? תצביע על דבר אחד שלא נכון. הכול נכון ומדויק (ל"ת)
    יובל 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • צודק, אבל השיטה של השמאל הפרוגרסיבי בכל מקום היא ...
    דבורה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לכנות בכינויי גנאי, לצעוק "שקר", וכד', ואף פעם לא להתייחס לעניין. לא תהיה שום תגובה לעניין מצד המגיבים השמאלניים, כי אין להם מה לומר. זה לא רק כאן. זו השיטה בכל העולם. הבעיה שיש שם כסף ואמצעים לא מוגבלים, ופועלים במרץ.
    סגור
  • באמת?
    רותי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין בעייה, רשום לי פרטים אמיתיים ,ותקבל הכל מתועד אלייך.
    סגור
  • לא חצאי אמיתות, כי אם דברים תלושים מהמציאות באופן בוטה. (ל"ת)
    שלי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • כתבה מעולה ביותר! תביא נקודה אחת לא נכונה.... (ל"ת)
    מני 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • צודק גם צוד ק (ל"ת)
    מממ 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 9.
    מי הכי חשוב?
    נתניהו?או המדינה? 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    24 11
    מי צריך תקציב?למה להרגיז את נשפחת נתניהו?הכל רק לא ביבי? מתי הימין יתעורר ???יגיד תודה רבה מר נתניהו. המדינה חשובה ממך. תפרוש בבקשה. בשביל הליכוד, בשביל בימין, בשביל במדינה.
    סגור
  • אתה כפויי טובה מגעיל!! רצית תקציב לחתולים ? קיבלת! (ל"ת)
    שלומי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 8.
    שפן
    מוטי 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    27 14
    בוא נראה אותך פותח את הפייסבוק שלך לתגובות. שפן, כמו אבא שלך.
    סגור
  • הו הו הו
    שולמן 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכן, בנימין נתניהו היה אחד השפנים הידועים בסיירת מטכ"ל. כל פעם שהיה מבצע גדול באיראן או בלבנון רץ להוציא גימלים. לא כמו הגיבורים שלך לפיד וליברמן, שנשארו ביחידה גם כשהגיעה סחורה לפריקה באפסנאות או שהיה צריך להוציא גיליון במחנה שאלף חיילים גג יעיינו בו בשירותים, והדד ליין לטור על משקיות חוויה שמעלות הצגת בובות על זהבה ושלושת הדובים לחץ. המדינה בידיים טובות עכשיו. מי שאמיץ מספיק כדי לעמוד מול חיילים עם טופס טיולים לפני שחרור ולא לוותר להם על פריטים באפסנאות, מי שמסוגל לעמוד מול הלחץ של עבודה עיתונאית כבר בגיל 20 למרות שהוא יודע שבסך הכל אבא שלו המקושר והחזק סידר לו את הג'וב ואין לו אפשרות לפשל, אנשים כאלו ראויים להוביל מדינה.
    סגור
  • פשוט מצחיק! השיטה היא קריאת כינוו גנאי. אין שיחה. (ל"ת)
    דבורה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד שמאלני שמנמן משועמם שכמוך, לך לעבוד! (ל"ת)
    מני 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 7.
    כל מילה נכונה
    בני 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    23 34
    השמאלנים ההומואים הנפוחים שונאי אדם וחסרי האינטליגנציה הם מקור כל הבעיות של מדינת ישראל
    סגור
  • כל ההומואים בימין..יאירקה לא אוהב פוסי (ל"ת)
    אמיר אוחנה 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    מנסים לייצר מיתוג שלילי כי הם מפחדים מתנופה
    ק 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    15 22
    הם מנסים ליצור מיתוג שלילי, כדי שלא יצטרפו גם סרוגים שחלק קטן מהם זקוקים לליטוף שלהם. העם חכם וראה את ההפגנות האלימות בבלפור אלו היו מסיתים שהסיתו באלימות וברוטליות. מחנה הימין יהיה זקוף קומה מול טורנדו ההשמצות
    סגור
  • 5.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    64 20
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • כמה כסף יש לך בבנק?
    יעל א 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מה זה ענינך?
    סגור
  • אם הן לא מעניינות איך זה שאתה מגיב (ל"ת)
    ק 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 4.
    ילד פח
    יניב שבתאי 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    36 19
    פח אשפה
    סגור
  • קח את האייקיו שלךמהפח אשפה ותנגב איתו... (ל"ת)
    משה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    אתה איש דוחה
    ניר 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    31 17
    ההסתה חסרת הרסן שלך ושל חבריך השופרים הביאה לנפילה של בנימין נתניהו. מודעות עצמית אפס.
    סגור
  • לניר השוחה, תעלה את המודעות העצמית שלך
    משה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תנסה קצת להרחיב את עולמך קצת מעבר לצעקות וגסות, תראה באיזה בור אתה נמצא, בעולם השקר! ביקום מקביל! איך אפשר שלא לראות...
    סגור
  • 2.
    אם זו הפגנת הימין הגדולה אתם בצרות. 1000 איש …
    פייק ניוז 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    34 23
    יאיר - ליבנו איתך. למצוא בית. למצוא רכב. לעשות רישיון. להתפרנס ולא מהלוואותמטייקונים. הפוסיקט נסגר. קשה להיות בן 30. אבל לא חייבים להמשיך ולחיות את השקר. לא התייחסו מתיך רחמים. אני כן ראיתי שכתבו. כולל בן כספית. רק שהם כתבו את האמת. מלבד השתלחות והשתוללות של מאי גולן- היו שם 1000 איש. לא היו צריכים לסגור אף רחוב. לאף אחד יאיר - לא איכפת. אבא שלך לא מעניין. אף אחד. עכשיו מחלימים. מקווה שיש לך דרכון אמריקאי. לא תמצא במדינה הזאת אמפתיה.
    סגור
  • הייתי שם והיו אלפים.
    יעל א 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מציע שתגיעו בפעם הבאה ותספרו. כי יהיו עשרות אלפים. נמאס לאנשי הימין מההתנשאות שלכם
    סגור
  • 1.
    יאיר
    מוטי 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    25 14
    אפס קטן פרזיט גדול את מי מענין מה כתבת ? לך לעבוד במקום לכתוב שטויות שרק מעידות על רמת המשכל הנמוכה שלך
    סגור