משפט

טינדר נתבעת: "גורמת להתמכרות ולא מסייעת במציאת אהבה"

חברת טינדר (מאץ' גרופ) נתבעת בשל העובדה שהאפליקציה הופכת את המשתמשים למכורים ולא באמת מסייעת בפועל למציאת בני זוג. בטענת התביעה נכתב כי המודל העסקי של החברה מלא במניפולציות שגורמות למנויים באתר להמשיך לשלם ללא תוצאות מעשיות

מערכת ice | 
טינדר אפליקציית היכרויות (צילום shutterstock)
טינדר, האפליקציה שמאפשרת למשתמשים לחפש זוגיות על בסיס תמונות, נתבעת בשל העובדה שהיא הופכת את המשתמשים למכורים ולא באמת עוזרת למצוא זוגיות. בתביעה שהוגשה בבית המשפט הפדרלי בקליפורניה נטען כי החברה מפרה את חוקי הגנת הצרכן והמודל העסקי של האפליקציה מלא בדרכים מניפולטיביות שמטרתן להשאיר משתמשים כמנויים בתשלום.
מטינדר נמסר בתגובה: "התביעה לא מבוססת על פרסום או מדדים של מעורבות. בכל יום אנשים יוצאים לדייטים מהאפליקציה. כל מי שטוען אחרת לא מבין את המטרה והמשימה של כלל התעשייה שלנו". 
במחקר שנערך על ידי Global Web Index נמצא כי 30% מהפעילים ב"טינדר" הם בכלל נשואים, ו-12% מהם נמצאים במערכות יחסים. 54% הגדירו עצמם כפנויים ו-4% גרושים או אלמנים. נתון לא מפתיע נוסף הוא ש"טינדר" פופולרית בעיקר בקרב גברים עם 62% מכלל המשתמשים בה, נתון שמצמצם אם כן את מספר הנשים ל-38% בלבד.
 
המחקר מראה גם שטינדר פונה בעיקר לצעירים, עם 38% מהגולשים שנמנים על טווח הגילאים שבין 16 ל-24, ורוב של 45% שנמנה על גילאי 25 עד 34. 13% בני 35-44, 3% בני 45-54, ואחוז אחד מהמשתמשים בין 55-64.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה