דיגיטל וטק

טינדר מתרסקת: שפל בכמות ההורדות - הגיע סופה של האפליקציה?

אפליקציית ההיכרויות "טינדר", סופגת מכה קשה בתחום ההורדות. על פי ממצאי דו"ח של מרכז המחקר "Pew" לשנת 2023, 46% מהרווקים ציינו כי השתמשו באפליקציה אך ההורדות השנתיות יורדות ביותר משליש
מערכת ice | 
טינדר אפליקציית היכרויות (צילום shutterstock)
אפליקציית ההיכרויות הפופולארית "טינדר", מתמודדת בימים אלו עם נתון שלילי במיוחד. על פי הדו"ח של מרכז המחקר "Pew" אשר נכון לשנת 2023, 46% מהרווקים ציינו כי השתמשו  באפליקציית ההיכרויות "טינדר", אך על פי הנתונים ההורדות השנתיות יורדות ביותר משליש מהשיא של האפליקציה ב-2014.
על פי הדיווח של אתר החדשות CNN, קבוצת מאצ', החברה שמנהלת את טינדר, הודיעה כי בדו"ח הרווחים האחרון של אפליקציית ההיכרויות המוכרת, שיעור המשתמשים שמשלמים על המינוי של טינדר, ירד ב-8% בשנה שעברה בקצת מתחת ל-10 מיליון.
כידוע, לא רק אפליקציית "טינדר" הפכה לאחד הכלים המרכזיים ביותר בתרבות המערבית לקידום היכרויות ומערכות יחסים. אפליקציות ההיכרויות אוקיקיופד, הינג', באמבל, גריינדר ונוספות, נחשבות לאחת אפליקציות ההיכרויות המובילות שרמת ההורדות שלהם בשנת 2023 הוכפלה פי שניים משנת 2012, השנה בה טינדר הושקה.
על פי הנתונים שחשף אתר החדשות האמריקאי, בשנת 2023 אמריקאים ביצעו יותר מ-36 מיליון הורדות, מדובר בירידה של 2% מהשנה שעברה וביחס לשנת 2020, מדובר בירידה של 16%, בתקופה בה מגפת הקורונה הייתה בשיאה.
שלושה מתוך עשרה אמריקאים מציינים שהם השתמשו באפליקציית ההיכרויות, זאת על פי דו"ח המחקר של מרכז Pew. עבור המשתמשים אשר מתחת לגיל 30, הנחשבים למבוגרים מדור Z בגילאי 18-25, מהווים כ-53% מהמשתמשים באפליקציות ההיכרויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה