משפט

חברת הביטוח "הכשרה" הפרה הסכם? חוטפת תביעה במאות אלפי שקלים

חברת הביטוח “הכשרה” חטפה לאחרונה תביעה על סך של 650 אלף שקל ממועדון הכדורגל הפועל תל אביב, זאת בטענה כי החברה, שנותנת את החסות של הקבוצה, מסרבת לשלם את הסכום כחלק מההסכם במסגרתו אמורה הייתה להעביר 1.3 מיליון שקל
מערכת ice |  1
תביעה (צילום shutterstock)
חברת הביטוח “הכשרה” חטפה לאחרונה תביעה על סך של 650 אלף שקל ממועדון הכדורגל הפועל תל אביב, זאת בטענה כי החברה, שנותנת את החסות של הקבוצה, מסרבת לשלם את הסכום הנ"ל. כך פורסם לראשונה אתמול (חמישי) באתר ONE.
על פי הדיווח, חברת הביטוח הכשרה מסרבת לכאורה לשלם את הסכום למועדון האדום מתל אביב, זאת כחלק מהסכם החסות, לפיו החברה אמורה להעביר את הסכום שאמור להגיע כתשלום רביעי במספר. למעשה, החברה סגרה על חסות ראשית של המועדון לעונת המשחקים הנוכחית, 2023-2024, במסגרתה היא אמורה הייתה להעביר לאדומים סכום של 1.3 מיליון שקל, אלא שרק חצי ממנו עבר להפועל תל אביב.
הפועל תל אביב טענה בכתב התביעה כי "שלושת התשלומים הראשונים שולמו על ידי הנתבעת ואילו את התשלום הרביעי הנתבעת מסרבת לשלם תוך שהיא מעלה טענות סרק חסרות שחר. חרף דרישות חוזרות ונשנות של התובעת, הנתבעת מסרבת לשלם את יתרת התמורה ובכך גורמת לתובעת לנזקים רבים, לרבות פגיעה קשה במסגרת התקציבית לפיה פועל המועדון ופגיעה במוניטין המועדון".
מנגד, טענה חברת הכשרה כי "למען הסדר הטוב, יוער כי לאור היחסים ארוכי השנים בין הצדדים, הכשרה ניסתה לשמור על שמו הטוב של המועדון ולא להתייחס להפרות הרבות של המועדון את ההסכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכשרה ביטוח
    יוספה 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האחרונה שהייתי סומך עליה.
    סגור