משפט

עורכי הדין ישבתו ביום הראשון הקרוב לחצי שעה, זו הסיבה

לשכת עורכי הדין הכריזה על השבתה של פעילות עורכות ועורכי הדין בבתי המשפט ביום ראשון הקרוב לחצי שעה: "מטרת השביתה היא לזעוק בקול רם וברור את זעקתינו, לא עוד". זו הסיבה לשביתה
אביחי דלאל | 
אבי חימי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד דוד אבו עזיז המואשם ברצח עו"ד אפרים ארנון, בכתב האישום התגלו ממצאים חדשים בחקירת רצח. הסיבה לרצח שעולה היא עיסוקו של עו"ד ארנון כעורך דין וכונס נכסים. 
לפי כתב האישום, אבו עזיז מואשם כי רצח את עו"ד ארנון שניסה להוריד את ידיו של אבו עזיז משטחי מקרקעין באזור התעשייה בנשר. לפני כחודש וחצי, ב-24 במרץ, אבו עזיז הגיע  עם אדם נוסף סמוך לביתו של העורך דין בשעות הבוקר ופינצ'ר באמצעות סכינים את צמיגי רכבו, כשעורך הדין יצא מביתו, השניים שהסתתרו בחצר ביתו, התנפלו עליו ודקרו אותו.
בתגובה לכתב האישום שיצא היום, עו"ד אביחי חימי, ראש לשכת עורכי הדין יצא בביקורת קשה והכריז על שביתה בת חצי שעה ביום ראשון הקרוב, בין השעות 11:30-12:00 לא תתקיים פעילות עורכי דין בבתי המשפט.
בהודעה של חימי נכתב: "הממצאים מחקירת מעשה הרצח המתועב של עו״ד אפרים ארנון ז״ל מזעזעים, וצריכים להדיר שינה מאזרחי המדינה. עורכי הדין הם חוליה חיונית ומשמעותית במערכת המשפט ושלטון החוק. פגיעה בציבור עורכי הדין – היא פגיעה בשלטון החוק, ובתפקודה ויציבותה של מערכת המשפט. לשכת עורכי הדין התריעה שוב ושוב על ההסלמה בתופעת האיומים וגילויי האלימות כנגד עורכי דין בשל עניינים הקשורים למילוי תפקידם, אך למרבה הצער קריאותינו נפלו על אוזניים ערלות". 
בהודעה של הלשכה הוסיפו: "לשכת עורכי הדין מכריזה על השבתה של פעילות עורכות ועורכי הדין בבתי המשפט ביום ראשון הקרוב, בין השעות 11:30–12:00.  מטרת השביתה היא לזעוק בקול רם וברור את זעקתנו – לא עוד. דם עורכי הדין אינו הפקר ובכוונתי לפעול לקידום הצעת חוק להחמרת ענישה בגין מעשי איום וגילויי אלימות כנגד עורכי הדין בשל מילוי תפקידם, וכן להקמת צוות חקירה מיוחד שיטפל באירועים חמורים שכאלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה