משפט

זוועה בגוש דן: זוג מבוגר בשנות ה-70 וה-80 נמצא ללא רוח חיים

משטרת ישראל הודיעה כי היא פתחה בחקירה, לאחר שאיתרה גבר ואישה ללא רוח חיים בדירתם אשר ברמת גן. גורמים רפואיים קבעו את מותם של השניים במקום

מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
היום (שני), הודיעה משטרת ישראל כי היא פתחה בחקירה, לאחר שאותרו גבר ואישה ללא רוח חיים בדירתם אשר ברמת גן. לאחר שקיבלה דיווח על הזוג, הגיעה המשטרה לדירת הזוג ברחוב 'מבוא דוד' ברמת גן ושם הבחינה בגבר בן ה-86 לחייו ובאישה בת ה-72 לחייה, מוטלים ללא רוח חיים. 

מלבד זאת, מסרה המשטרה כי גורמים רפואיים קבעו את מותם במקום. כוחות משטרת מרחב דן וחוקרי זיהוי פלילי נכחו בזירת האירוע והחלו באיסוף ובדיקת ראיות בכדי להבין מה הן נסיבות האירוע הטראגי שהוביל למותם של הגבר בן ה- 86 לחייו והאישה בת ה-72 לחייו.
אירועים טראגיים כאלו אינם חדשים למשטרת ישראל כלל וכלל. מספר המקרים בהם המשטרה מגיעה לאחר מוות טראגי של אזרחי ישראל הינו גבוה. כבר בחודש נובמבר האחרון, משטרת ישראל התמודדה עם תקלת זמינות במענה הטלפוני.
על פי הדיווחים, במשך זמן ארוך מוקד החרום 100 של המשטרה לא היה פעיל והדבר עורר תהיות. לאחר כשעה, מסרה משטרת ישראל: "מבדיקה שנעשתה עולה כי במהלך ביצוע עבודות תשתית נוצרה תקלה  בכלל קווי הבזק (ולא רק בקווי החירום)".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה