קריירה ולימודים

משטרת ישראל לא זמינה: זו התקלה החמורה שזוהתה הלילה

במשך זמן ארוך מוקד החרום 100 של המשטרה לא היה כלל פעיל והדבר עורר תהיות. אך לאחר כשעה, עדכנו: "מבדיקה שנעשתה עולה כי במהלך ביצוע עבודות תשתית נוצרה תקלה  בכלל קווי הבזק (ולא רק בקווי החירום)"
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
משטרת ישראל הייתה מושבתת הלילה (בין שני לשלישי) למספר שעות, זאת בעקבות תקלה זמנית שטופלה. אך במשך זמן ארוך מוקד החרום 100 של המשטרה לא היה כלל פעיל והדבר עורר תהיות. 
על פי ההודעה שנמסרה עם תחילת התקלה נכתב: "לדיווח על אירוע חירום , ניתן לדווח לטלפון באמצעות הודעת SMS לטלפון  052-2020100 . בנוסף ניתן להעזר בקישור לשירות הדיגיטאלי של משטרת ישראל :מערכת צ'אט-בוט, ניהול שיחה ממוחשב עם מוקד המידע של מ"י 110. צוותים טכניים מטפלים בתקלה . בסיום תופץ הודעה".

בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר עדכנו במשטרה: "בהמשך להודעה, נבקש לעדכן כי מבדיקה שנעשתה עולה כי במהלך ביצוע עבודות תשתית נוצרה תקלה  בכלל קווי הבזק (ולא רק בקווי החירום)". 
עוד נמסר לציבור: "כאמור, התקלה בטיפול על ידי הגורמים הרלבנטיים. לנוחותכם-  לדיווח על אירוע חירום , ניתן לדווח לטלפון באמצעות הודעת SMS לטלפון  052-2020100, בנוסף ניתן להעזר בקישור לשירות הדיגיטאלי של משטרת ישראל :מערכת צ'אט-בוט, ניהול שיחה ממוחשב עם מוקד המידע של מ"י 110".
.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה