דיגיטל וטק

משטרת ישראל חושפת: זה השירות החדש שתקבלו

משטרת ישראל השיקה בתחילת השבוע לראשונה שירות חדש ונגיש באזור האישי הממשלתי באמצעותו יוכל הציבור לקבל אישורי משטרה באופן מקוון במגוון נושאים, מדובר בתוצר של שיתוף פעולה בין המשטרה למערך הדיגיטל הלאומי
מערכת ice |  1
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
משטרת ישראל השיקה ביום ראשון האחרון לראשונה שירות חדש ונגיש באזור האישי הממשלתי my.gov.il, באמצעותו הציבור יוכל לקבל אישורי משטרה באופן מקוון במגוון נושאים, ביניהם אישור גרימת נזק בגין פעולות איבה, אישור הגשת תלונה ועוד.
השירות המקוון החדש, הינו תוצר של שיתוף פעולה בין משטרת ישראל לבין מערך הדיגיטל הלאומי, הגוף האמון מטעם הממשלה ובין השאר, להנגשת הדיגיטציה של השירותים הממשלתיים לאזרחים ולעסקים. 
השירות המשטרתי החדש מצטרף לשירותים הקיימים, כדוגמת הצגת הודעה לקנס, פרטי דו״ח תעבורה או תשלום מזוהה ומהווה אבן דרך משמעותית בהנגשת שירותי משטרה נוספים באופן מקוון, מאובטח ויעיל, לרווחת הציבור באזור האישי הממשלתי.

כזכור בשבועות האחרונים מאז החלה מלחמת חרבות ברזל בעקבות מתקפת הטרור של מחבלי חמאס, נאלצים במערך הדיגיטל הלאומי להתמודד עם איומים שונים ואף עדכן לפני שלושה שבועות על השבתת שירות הדואר האלקטרוני הממשלתי הפנימי MailGov בשל אירוע אבטחת מידע שבמסגרתו התרחשה פריצה ודליפת מידע מן המערכות.  אנשי מערך הסייבר ביקשו להרגיע ווציינו כי לא דלף כל מידע מסווג, אך בקרב מערך הדיגיטל מעריכים כי חולשה בשירות היא שגרמה לפריצה וככל הנראה מיילים מתוך התיבות דלפו. עוד נמסר כי על פי כל המאפיינים מדובר בפריצה המיוחסת לקבוצת האקרים איראנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלא נזדקק לשום גורם אכיפה, אמן.
    כמה רחוק כך מתוק 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרו חז"ל בין היתר,,,ואל תתוודע לרשות.
    סגור