משפט

הותר לפרסום: שני תושבי ירכא חשודים בסחר באמל"ח דרך לבנון

אזרחים ישראליים העוסקים בסחר באמל"ח וסמים דרך גבול לבנון הוא לא משהו חדש ובזרועות הביטחון מודעים לתופעה, אך לא מצליחים למגר אותה. כעת הותר לפרסום כי שני תושבי ירכא נעצרו בחשד לסחר באמל"ח מלבנון
מערכת ice | 
סחר באמלח לבנון (צילום דוברות המשטרה)
כוחות משותפים של זרועות הביטחון השונים עצרו לפנות בוקר (שני) שני תושבי ירכא שבצפון, בחשד למעורבות בפעילות בטחוני הכוללת סחר באמל"ח, דרך הגבול הישראלי עם לבנון. יחידת המסתערבים של החטיבה הטקטית במג"ב, לוחמי מתפ"א, יחד עם ימ״ר משטרת מחוז צפון, בליווי והכוונה של שירות הביטחון הכללי, פרצו לפנות בוקר (שני) למתחם בתי מגורים בכפר ירכא ועצרו את החשודים, ראיד גביש ואמל אבו עבלה.
בחיפוש שנעשה על ידי הכוחות במקום נתפסו מספר רב של אמצעי לחימה, בין היתר שני אקדחים, תחמושת וציוד נוסף. לאחר איתור הממצאים, החשודים הובאו לבית המשפט השלום בנצרת בחשד לעבירות מגע עם סוכן זר והחזקת אמל"ח. משטרת מחוז צפון בית המשפט ביקשה להאריך את מעצרו, בית המשפט נעתר לבקשתם והאריך את מעצרם עד ה- 26-27/11/23.
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי פועלים בימי לחימה אלו למול איומים ממוקדים בחברה הישראלית. תוך גילוי נחישות, באפס סובלנות ונוקטים בכל האמצעים העומדים לרשותם, על מנת לסכל כל פעילות בלתי חוקית שעלולה לפגוע בביטחון המדינה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה