משפט

זה מה שמצאו חוקרי המכס במזוודה "התמימה" של הנוסעת | צפו

ניסיונות הברחת סמים לישראל הם לא דבר חדש ומדובר בתופעה המוכרת היטב לכוחות המשטרה וחוקרי המכס בנתב"ג. הפעם הייתה זו נוסעת כבת 19 בלבד שנעצרה לבדיקה מעמיקה של כבודתה, וספק אם החוקרים חשבו שימצאו חבילה השוקלת לא פחות מ-4.5 ק"ג של חומר החשוד כסם מסוכן. מעצרה של החשודה הוארך
מערכת ice | 
הברחת סמים (צילום דוברות רשות המיסים)
כוחות של יחידות ימ"ר לכיש ויחידה 747 של משטרת ישראל, בשיתוף עם חוקרי מכס ויחידת הכלבנים של מכס נתב"ג, ביצעו ביום שישי האחרון פעילות סמויה כנגד נוסעת כבת 19, אשר נחתה בנתב"ג מטיסה שהמריאה מאמסטרדם.
הכוחות ביצעו את הפעילות, לאחר שעלה חשד כי במזוודה אותה הביאה עמה, ישנם סמים אותם ניסתה הנוסעת, על פי החשד, להבריח ארצה ולהפיץ אותם. במהלך הפעילות, אותרה הנוסעת על ידי הכוחות עם נחיתתה בישראל והם עיכבו אותה לחקירה במקום. 
הכוח ביצע בדיקה מעמיקה של המזוודה אותה הביאה, בה התגלתה דופן כפולה, אשר בתוכה ישנן שתי חבילות. החבילות אשר שקלו יחדיו 4.5 ק"ג, הכילו חומר החשוד כסם מסוכן מסוג MDMA. ימ"ר לכיש קיבלה את האחריות על המשך חקירת החשודה, שהובאה בפני שפוט בבית משפט השלום, אשר האריך את מעצרה עד לתאריך 9.11.2023.
 

בימים אלו מתמודדים כוחות הביטחון עם עומס קשה בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', שנכפתה על מדינת ישראל לאחר תאריך ה-7 באוקטובר, בו ארגון הטרור חמאס פתח במתקפה רצחנית ואכזרית על יישובי עוטף עזה והדרום. בו זמנית, המשטרה מתמודדת גם עם אירועים שבשגרה ואירועים פליליים שונים, אשר מכבידים על פעילותה ודורשים ממנה להיות מתוחה מקצה לקצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה