משפט

הותר לפרסום: איראן וחיזבאללה החדירו מטענים ונשק לישראל באמצעות אזרחים

על רקע מלחמת "חרבות ברזל": הותר לפרסום כי איראן באמצעות חיזבאללה החדירה מטענים ונשק לישראל באמצעות רשת הברחה של אזרחים ישראליים בחודש שעבר
מערכת ice |  2
מטען חבלה (צילום דוברות שבס)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה בסוף השבוע האחרון עם תקיפת הפתע של ארגון הטרור חמאס על מדינת ישראל, במסגרתה נרצחו נכון לרגע למעלה מ-900 ישראלים וישראליות, ועוד למעלה מ-2,600 פצועים, השב"כ וצה"ל התירו היום (שני) לפרסום כי איראן באמצעות חיזבאללה החדירה מטענים ונשק לישראל באמצעות רשת הברחה של אזרחים ישראליים בחודש שעבר.
עם תום חקירה סמויה שנערכה על ידי השב"כ בשיתוף עם צה"ל והמשטרה נעצרו במתחם מגורים בעיר לוד, 3 ערבים שמחזיקים בתעודת זהות כחולה מכפר קאסם ועוד ערבי תושב לוד שהקימו רשת הברחה חכמה של אמל"ח חלקו תוצרת איראן שהתקבל מארגון חיזבאללה. במקום אותרו מטענים מסוכנים אשר היו בדרכם לאירוע פשיעה פלילי, רשת ההברחות יועדה לשימוש פלילי ולאומני כאחד.
גורם בכיר בשב״כ סיפר לדן אסולין כי: "פרשיה זו ממחישה פעם נוספת את המאמצים של גורמי טרור מחיזבאללה ומאיראן לנצל את אזרחי ישראל הערבים לפעילות ביטחונית כנגד המדינה. כמו כן עלה בחקירה כי התפר בין הביטחוני לפלילי הינו דק ביותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיס חמישי
    גורם בכיר 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גורם בכיר באזרחות מסר כי אכן ערביי ישראל הם גיס חמישי וחיבים להפטר מהם
    סגור
  • 1.
    הבנו את זה לבד. זה היה כ"כ שקוף
    רומי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהם קיבלו עזרה מבפנים
    סגור