-
החל מהחודש הבא: היכל מנורה ייצבע באדום של הפועלעמותת הכדורסל הפועל אוסישקין תל אביב הסירה את צו המניעה כנגד בעלי המועדון, עופר ינאי, שיוכל להתחיל לשווק מנויים להיכל מנורה. זאת בעקבות הסכם פשרה אליו הגיעו הצדדים לפיו ינאי יהפוך את היכל שלמה, הבית הנוכחי, להיכל ענק של 10,000 מושבים, בכפוף לסיום הליך הבוררות
-
חברת החשמל במינוי מרענן: הסמנכ"לית הצעירה מכפילה את הייצוג הנשיחברת החשמל לישראל מינתה את עורכת הדין מור חלוץ בת ה-36 לסמנכ"לית חטיבת השירות החדשה, במינוי שמכפיל את הייצוג הנשי בהנהלת החברה. המנכ"ל מאיר שפיגלר אמר על המינוי: "הצבתי את השרות בראש סדר העדיפויות ואין לי ספק שבהובלות מור הוא יהווה מודל לחיקוי"


