-
לוסי איוב כותבת בכעס: "זלזול באינטיליגנציה של כולנו"מגישת רוקדים עם כוכבים נגד החוק להפרטת התאגיד: "הממשלה הזאת ממשיכה לדהור לעבר פירוק כל דבר שמריח כמו דמוקרטיה או פוטניציאל לביקורת ישירה או עקיפה על הצעדים האומללים שלה. לתאגיד יש תכנים מצויינים וגם ארוויזיון זה אחלה, אבל הסיבה שלא צריך לסגור אותו היא בדיוק אי הנוחות הזאת שהוא גורם לנבחרי הציבור להרגיש"


