-
אורנה בנאי חושפת בכאב: "נכנסתי הביתה והייתה תחושת אבל"בנאי טענה לגבי יציאה מהארון: "זה לא סוד, זאת בושה, זה להתהלך עם בושה, אסור שיידעו כי אני סוג ב', הרגשתי פגומה, היום אני אוהבת את הפגמים שלי, ובטח ובטח שמבינה שלהיות לסבית זה לא פגם, להיפך, זה לוקסוס. אבל שנים הייתי שוכבת במיטה ומתפללת לאלוהים 'תעשה אותי סטרייטית'. הבושה הייתה מול עצמי, קיוויתי שזה יעבור"
-
הצל מוכן לממן תביעה: "גזענית מלאת שנאה. אסור לשתוק לכאלה"הצל כתב נגד מגי אוצרי: "תראו איך הבת $#@% "אשת הרוח" דוקטור למשפטים התל אביבית המנותקת בעלת הלב השחור שבכיפור קראה להגיע בביקיני ואוכל לתפילות. תת אנוש שחושבת שבגלל שהיא חיה לה במגדלים של גינדי היא מורמת מהעם פריבילגית ומותר לה להגיד מה שתרצה ללא השלכות", והציע למשפחתו לממן את התביעה נגדה


