-
מגיש ערוץ 14 זועם: "בלתי מתקבל על הדעת לקרוא לרה"מ רוצח"העיתונאי אראל סג"ל מתח ביקורת חריפה על המפגינים שלקחו חלק במחאות של משפחות החטופים. אראל סג"ל: "המחאות האלה לא מייצרות אצל חמאס נכונות להיכנס למשא ומתן, להיפך". בנוסף, ציין סג"ל: "הדברים הם בלתי מתקבלים על הדעת, לקרוא לרה"מ 'רוצח', 'קניבל', 'אוכלי מוות"
-
הצל רותח מעצבים: "חטפתם את החטופים, אתם צריכים להתבייש"הצל תקף את המפגינים שהשתתפו במחאות של משפחות החטופים. לדבריו, המחאות הפכו לפוליטיות, דבר שמקשה עליו להביע סולידריות עם מצבם העגום של החטופים. הצל: "אתם חטפתם את החטופים. אל תספרו לי שההפגנה הזו לא פוליטית, חצי מההפגנה הזו היו עם חולצה של 'פאק בן גביר' והחצי השני היה עם חולצות של 'ביבי רוצח'"


