בארץ

נתניהו חושף את סיבת ביטול המשלחת לוושינגטון: "זה לא יעבוד"

ראש הממשלה נתניהו בפגישתו עם הסנטור ריק סקוט חושף את הסיבה לצעד הדרמטי שחידד את עומק הסכסוך בין ישראל לוושינגטון: "ההחלטה שקיבלתי שלא לשלוח את המשלחת לוושינגטון, בעקבות ההחלטה של מועצת הביטחון, היתה מסר לחמאס שלא יסמכו על הלחץ הזה. זה לא  יעבוד"
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה נתניהו נפגש היום (רביעי) עם הסנטור ריק סקוט בלשכת ראש הממשלה בירושלים וסיפק הצצה לסיבת ביטול המשלחת לוושינגטון שחידדה את המשבר בינו לביידן: "ההחלטה שקיבלתי שלא לשלוח את המשלחת לוושינגטון, בעקבות ההחלטה של מועצת הביטחון, היתה מסר לחמאס שלא יסמכו על הלחץ הזה. זה לא יעבוד"
במהלך הפגישה הודה ראש הממשלה נתניהו לסנטור סקוט על ביקורו בירושלים ועל תמיכתו הבלתי מסויגת במדינת ישראל, בייחוד בעת הזו: "חשבתי שהחלטת ארה"ב במועצת הביטחון היתה צעד מאוד לא טוב" הסביר נתניהו. "מה שהכי גרוע בה זה שהיא עודדה את חמאס לנקוט עמדה נוקשה ולסמוך על כך שהלחץ הבין-לאומי ימנע מישראל מלשחרר את החטופים ומלהרוס את חמאס".
 
נתניהו הדגיש: "ההחלטה שקיבלתי שלא לשלוח את המשלחת לוושינגטון, בעקבות ההחלטה הזאת, היתה מסר לחמאס שלא יסמכו על הלחץ הזה. זה לא יעבוד"
אחרי שמועצת הביטחון של האו"ם הצביעה בעד קריאה להפסקת אש ללא קריאה לשחרור החטופים ארה"ב נמנעה ולא הטילה וטו. כזכור, שעות ספורות לאחר מכן הודיע ארגון הטרור חמאס שלא יקבל את ההצעה הישראלית-אמריקאית בנוגע לעסקת החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה