שיווק ופרסום

אבי מעוז זועם: "קמפיין ההשתמטות של אחים לנשק - הפלת נתניהו"

ח"כ אבי מעוז מגונן על החרדים כאשר על הפרק משבר הגיוס הנפיץ. מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לקמפיינים הסותרים שכל מטרתם לשיטתו היא אחת - הפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו: "ממליץ לאזרחי ישראל לחזק את הממשלה"
 
דוד זולדן | 
אבי מעוז (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock, מתוך אתר הכנסת)
ח"כ אבי מעוז מגונן על החרדים שנמצאים תחת דרישה ציבורית להתגייס כאשר על הפרק משבר הגיוס החריף מאי פעם: "העניין המשותף לקמפיין ההשתמטות של 'אחים לנשק' ולקמפיין גיוס החרדים". סגן השר אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לקמפיינים הסותרים שכל מטרתם היא אחת - הפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו. "ממליץ לאזרחי ישראל לחזק את הממשלה"
יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לקמפיין גיוס החרדים המתקיים בתקופה האחרונה. בנאום הנדסת תודעה מספר 105 אמר מעוז: "בשנה שעברה התנהל בידי אחים לנשק וחבריהם משרתי המילואים קמפיין בעד סרבנות ואי-התייצבות. שר הביטחון של מדינת ישראל לא תקף את הקמפיין, ובטח שלא הורה לרמטכ"ל להפסיק אותו. גם ראשי מפלגות האופוזיציה לא נזעקו כנגד הקמפיין".
 
"כעת מתנהל קמפיין נגד ההשתמטות ובעד גיוס החרדים. שר הביטחון מצטרף אליו בחדווה, וראשי מפלגות השמאל רוכבים עליו בהנאה. הקמפיין והיפוכו. קמפיין נגד השתמטות וקמפיין בעד סרבנות.  אבל זו כמובן עוד הנדסת תודעה פשוטה". הסביר מעוז.
לסיום חותם מעוז: "המשותף לשני הקמפיינים האלה הוא אחד, הפלת הימין וממשלתנו, ממשלת נתניהו. אני ממליץ לאזרחי ישראל לחזק את ממשלת ישראל במשימתה למגר את אויבינו ולהשיב את חטופנו כולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה