בארץ

שר החוץ מגיב לסערת בתי העלמין: "שרים צריכים להמשיך במסורת"

שר החוץ אלי כהן התראיין וטען ששרים צריכים להמשיך במסורת הביקורים בבתי העלמין בטקסי יום הזיכרון: "זה יום בו משאירים את הדעות האישיות בצד"
מערכת ice |  1
ח"כ אלי כהן (צילום אופיר אייבי / Wikimedia)
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה החל אתמול (שני) בערב אך הפעם, עננת פילוג מרחפת מעליו על רקע הרפורמה המשפטית והמחלוקת שנוצרה בעם. שר החוץ אלי כהן התראיין ב-103FM והתייחס לסערת ביקור השר בן גביר בבית העלמין הצבאי בבאר שבע.
כהן אמר: "ברור לי שיש כל כך הרבה דברים שמאחדים אותנו. כל מי שמגיע לבתי העלמין, שרים וחברי כנסת, לא מייצגים את עצמם אלא את מדינת ישראל. בעיניי שרים צריכים להמשיך במסורת. זה יום בו משאירים את הדעות האישיות בצד". 
 
גם שר הביטחון גלנט התייחס בגלי צה"ל אל הסערה סביב השתתפות חברי הכנסת והשרים בטקסים בבתי העלמין: "מציאות שבה אנחנו נחליט להדיר את נציגי הציבור, מצד כזה או אחר, מפני שפוליטיקה חדרה אל תוך המקום הקדוש הזה – היא בלתי נסבלת."
הוא המשיך ואמר: ״אין דבר קדוש יותר מאשר הליבה המאחדת את מדינת ישראל – צה"ל ובמרכזו משפחת השכול״, הוסיף גלנט. ״לכל ציבור יש בה חלק וראוי מאוד שנזכור זאת היום, הדבר הזה בעיניי הוא תמצית הכל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביקור שרים בבתי עלמין צבאיים
    מצליח 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד שלא יאיים עליכם . תגיעו בראש מורם ותאמרו בזכות הנופלים ומשפחותיהם ואם מישהו ממשפחת השכול יואמר משהו תחרישו ותמשיכו. כול הכבוד לבן גביר. בושה ששמאלנים אנרכיסטים גררו את המחאה לבתי העלמין הצבאיים.
    סגור