בארץ

גלנט מזהיר את נסראללה: "נחזיר את לבנון לתקופת האבן"

ההתרברבות של חיזבאללה מעוררת דאגה בישראל ושר הביטחון ערך ביקור לא שגרתי ולא מתוכנן בהר דב וסייר היום לאורך גבול הצפון יחד עם אלוף פיקוד הצפון: "לא נהסס להפעיל את כל העוצמה שלנו"
דוד זולדן | 
יואב גלנט (צילום דוד כהן פלאש 90)
המתיחות בצפון: שר הביטחון יואב גלנט ערך היום ביקור בהר דב שבגבול לבנון והפנעה אצבע מאיימת לחיזבאללה: "אנחנו נדע להגן על אזרחי ישראל ועל מדינת ישראל בכל דרך. האויב צריך להבין שכאשר מדובר על ביטחון ישראל - כולנו מאוחדים. לא לעשות טעות. עשיתם טעויות בעבר, שילמתם מחירים מאוד כבדים".
"אם חלילה תתפתח פה הסלמה או עימות, אנחנו נחזיר את לבנון לעידן האבן. לא נהסס להפעיל את כל העוצמה שלנו, ולשחוק כל מטר של חיזבאללה ושל לבנון אם נידרש לזה. אל תעשו טעויות, אנחנו לא רוצים במלחמה, אבל אנחנו מוכנים להגן על האזרחים שלנו, על החיילים שלנו ועל הריבונות שלנו״, הוסיף גלנט.
 
שר הביטחון סייר היום לאורך גבול הצפון יחד עם מפקד פיקוד הצפון והקצונה הבכירה של הפיקוד. השר גלנט ערך תצפית וקיים הערכת מצב במרחב הר דב, והביט מקרוב על הגבול הצפוני וקיבל סקירה על האירועים האחרונים. שר הביטחון סקר את מאמצי ההגנה הישראלית לאורך הגבול והביט בדאגה על עמדות האויב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה